No to ładnie. Ja dzisiaj bawłem się oerspeedami oxy2. Przy jednym, takim z bardzo wysoka, jak już miałem go na płask z max ujemnymi, ześlisgnął mi się palec z throttla i tak już go zostawiłem do samej ziemi A jak pięknie zająkł wołając, że prosi o holda
Serwo RJX FS-0391 THV łopatki lynx 62mm napęd ogona pasek na zestawie do łopat 360. Jak już wspomniałem w innym temacie ogon puszcza o jakieś 10-15 stopni przy "strzale po kątach". Po za tym trzyma. Przy okazji zabaw z programowaniem regla i zdjętych łopat głównych sprawdziłem że maks czułość jaką mogę ustawić z apki to 69% podniesienie czułości do 75% dałoby solidny ogon ale serwo się wtedy wzbudza. Wibracji w modelu żadnych nie ma, puszczenie nie wynika ze spadku obrotów skoro występuje też przy wirniku rozkręconym bez łopat- nieobciążonym silniku. Do głowy przychodzi mi zbyt blisko położona kuka na ramieniu serwa - 7mm ale nie wiem czy oddalenie nie spowoduje zbyt małego ruchu dla serwa i zbyt małej rozdzielczości dla beastx-a. Moglibyście podać swoje odległości kulki na serwie ?? Macie jakiś swój inny pomysł na przyczynę mojego problemu ??
Moim zdaniem problemem wyraźnie jest za słaba reakcja serwa przez pierwsze ok 10 stopni. Serwo się wtedy rusza ale pchając ręką ogon opór jest malutki mija 10 stopni i opór jak należy. Podniesienie czułości gyro i wolne popchanie ogona- opór silny od początku , zrobienie tego szybko - serwo się wzbudza. No beastx jest dobry napisałem gdzie przypuszczam jest mechaniczny problem. Jakbyście napisali te odległości kulek od serwa w waszych trzymających ogonach trochę by mi to pomogło
Na tym systemie już mało kto lata. Nie ma sensu porównywać długości orczyka czy ustawień, bo za dużo jest innych zmiennych, które mają duży wpływ na zachowanie ogona. Musisz sam eksperymentować.
Pomyśl o jakimś bardziej współczesnym FBLu - zaoszczędzisz sobie rzeźby, więcej polatasz a mniej będziesz kombinował.
Mojej X3 stuknęło ponad 230 lotów i zdałem sobie sprawę, że wypadałoby zrobić jakieś prewencyjne wymiany. Od złożenia kita lata bezawaryjnie. Na pewno pojawił się luz osiowy na okuciach głównych - oprócz damperów zmienić też łożyska czy nie ma takiej potrzeby? Co jeszcze warto wymienić?