Strona 78 z 78

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 25 maja 2019, o 19:14
autor: msheli
Dziś był oblot, wszystko ok, X3 dostała Zeale 380 i popychacz węglowy ;)
Obrazek

Tapatalk

Re: RE: Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 25 maja 2019, o 20:45
autor: Maniek
PiotrS pisze:230 - jest jak nowy ;)
lataj, luzy zlikwiduj
Ok, dzięki. Czyli niepotrzebnie wymyślam. :D

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 25 maja 2019, o 21:18
autor: Carson
msheli pisze:Dziś był oblot, wszystko ok, X3 dostała Zeale 380 i popychacz węglowy ;)
Tapatalk


no piekna maszyna! zeale tez swoje robia :)

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 17:01
autor: Adam12
Poszerzał ktoś ramę X3 żeby włożyć mocniejszy silnik ? Normalnie jest silnik 700/900W. Chciałbym założyć coś rzędu 1000/1300W, ale to są silniki średnicy 31.5 mm Czyli tyle ile ma szerokość na ramie po zewnętrznej.

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 17:26
autor: Don Mirson
Nie pamiętam konstrukcji, ale może wystarczy lekko podszlifowac okolice silnika?

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 18:18
autor: Adam12
miruuu pisze:Nie pamiętam konstrukcji, ale może wystarczy lekko podszlifowac okolice silnika?

Mało. Trzeba poszerzyć ramę po 1-1,5mm po każdej stronie. I to na totalny styk byłoby. Albo ją wyciąć :)

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 18:36
autor: Carson
No tak ale silnik nie jest kwadratowy z przekroju tylko okragly. Moze da sie wyciac w ramie waskie pionowe otwory po obu stronach tak zeby silnik nie obcieral?

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 18:53
autor: Adam12
Carson pisze:No tak ale silnik nie jest kwadratowy z przekroju tylko okragly. Moze da sie wyciac w ramie waskie pionowe otwory po obu stronach tak zeby silnik nie obcieral?

No tak sobie właśnie myślę. Osłabiłbym ramę, choć X3 ma też te aluwzmocnienia, nie byłoby źle. A patrząc na wiotką ramę Protosa 380 nawet całkiem dobrze ;)
Generalnie idea jest taka, że mam X3 prawie w wadze T470 i chciałbym sprawić by latała równie lekko :lol:

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 19:01
autor: mwx
Powstaje pytanie czy w takim małym i lekkim modelu potrzeba aż tyle mocy. Może w Twoim setupie coś się zepsuło skoro jest za słaby?
Za takim silnikiem musi iść większa bateria, większy ESC no i może zrobić się kloc.

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 19:15
autor: Adam12
Wszystko chyba działa. Niemniej T470 jest sporo lżejszy w locie (oba na 380mm), a własnie jest różnica w silnikach jak podałem 700W vs 1000W. Pakiety te same, regle dadzą radę. Na razie pobawimy się obrotami.
Coś bym po prostu poprawił. Albo sprzedał i kupił. Ale co ? :rotfl:
A moc ? W XL 380 proponuje się silnik o szczytowej 2 kW :masakra:

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 19:42
autor: mwx
Jak chcesz szalonej mocy to w tej klasie Goblin 380. Jest odpowiednio przewymiarowany, odporny na molestowanie nawet z łopatami 420.

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 20:48
autor: pkali
Kurcze ze skorpionem 1880kV, który ma 800W mocy ciągłej x3 daj radę. Może masz coś skopane z pinionem?

Tapatalk

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 21:17
autor: Adam12
pkali pisze:Kurcze ze skorpionem 1880kV, który ma 800W mocy ciągłej x3 daj radę. Może masz coś skopane z pinionem?

Zobaczy się. Tak mi po prostu coś chodzi po głowie żeby pozmieniać. Tu bardziej chodzi o charakterystykę lotu. Po prostu współczesne modele na 380mm mają mocniejsze silniki jak już starsza konstrukcyjnie X3. Ja mam 650W (ALIGN 460MX) i zastanawiam się czy to nie mało na w sumie większe łopaty niż stockowe 360.

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 21:18
autor: msheli
Ja też nigdy nie czułem potrzeby zmiany. Mocy miał i to spory zapas.
Scorpion 1880kv i pinion 11t.

Tapatalk

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 22:38
autor: pkali
Janteż latam z pinionem 11t na rapidach 360, które z racji większej szerokości mają lepsze noszenie i nie brakuje mu powera.

Tapatalk

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 12 paź 2019, o 22:40
autor: mwx
Align 460MX to motorek dedykowany do 450tek, czyli pod łopaty 325mm. Zacznij od zmiany silnika na właściwy dla X3 i zobacz czy nadal będzie brakowało mu wigoru.

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 13 paź 2019, o 17:23
autor: kubacki
A ja mam nówkę skorpiona i Xnove pod ten model na sprzedaż :grin2:

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 13 paź 2019, o 18:04
autor: Carson
mwx pisze:Align 460MX to motorek dedykowany do 450tek, czyli pod łopaty 325mm. Zacznij od zmiany silnika na właściwy dla X3 i zobacz czy nadal będzie brakowało mu wigoru.


Adam skoro jest tak jak pisze MWX to ja bym sie nie zastanawial i nie kombinowal tylko zmienial motor na odpowiedni :)

Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA

: 13 paź 2019, o 21:47
autor: aikus
Adam12 pisze:No tak sobie właśnie myślę. Osłabiłbym ramę, choć X3 ma też te aluwzmocnienia, nie byłoby źle. A patrząc na wiotką ramę Protosa 380 nawet całkiem dobrze ;)
Generalnie idea jest taka, że mam X3 prawie w wadze T470 i chciałbym sprawić by latała równie lekko :lol:


Ja bym tam po prostu wsadzil większy silnik.
Tak jak jest.
Skręcił ramę i resztę zostawił samej sobie.
:D:D:D
:twisted: