Strona 78 z 78
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 25 maja 2019, o 19:14
autor: msheli
Dziś był oblot, wszystko ok, X3 dostała Zeale 380 i popychacz węglowy
Tapatalk
Re: RE: Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 25 maja 2019, o 20:45
autor: Maniek
PiotrS pisze:230 - jest jak nowy
lataj, luzy zlikwiduj
Ok, dzięki. Czyli niepotrzebnie wymyślam.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 25 maja 2019, o 21:18
autor: Carson
msheli pisze:Dziś był oblot, wszystko ok, X3 dostała Zeale 380 i popychacz węglowy
Tapatalk
no piekna maszyna! zeale tez swoje robia
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 17:01
autor: Adam12
Poszerzał ktoś ramę X3 żeby włożyć mocniejszy silnik ? Normalnie jest silnik 700/900W. Chciałbym założyć coś rzędu 1000/1300W, ale to są silniki średnicy 31.5 mm Czyli tyle ile ma szerokość na ramie po zewnętrznej.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 17:26
autor: Don Mirson
Nie pamiętam konstrukcji, ale może wystarczy lekko podszlifowac okolice silnika?
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 18:18
autor: Adam12
miruuu pisze:Nie pamiętam konstrukcji, ale może wystarczy lekko podszlifowac okolice silnika?
Mało. Trzeba poszerzyć ramę po 1-1,5mm po każdej stronie. I to na totalny styk byłoby. Albo ją wyciąć
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 18:36
autor: Carson
No tak ale silnik nie jest kwadratowy z przekroju tylko okragly. Moze da sie wyciac w ramie waskie pionowe otwory po obu stronach tak zeby silnik nie obcieral?
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 18:53
autor: Adam12
Carson pisze:No tak ale silnik nie jest kwadratowy z przekroju tylko okragly. Moze da sie wyciac w ramie waskie pionowe otwory po obu stronach tak zeby silnik nie obcieral?
No tak sobie właśnie myślę. Osłabiłbym ramę, choć X3 ma też te aluwzmocnienia, nie byłoby źle. A patrząc na wiotką ramę Protosa 380 nawet całkiem dobrze
Generalnie idea jest taka, że mam X3 prawie w wadze T470 i chciałbym sprawić by latała równie lekko
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 19:01
autor: mwx
Powstaje pytanie czy w takim małym i lekkim modelu potrzeba aż tyle mocy. Może w Twoim setupie coś się zepsuło skoro jest za słaby?
Za takim silnikiem musi iść większa bateria, większy ESC no i może zrobić się kloc.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 19:15
autor: Adam12
Wszystko chyba działa. Niemniej T470 jest sporo lżejszy w locie (oba na 380mm), a własnie jest różnica w silnikach jak podałem 700W vs 1000W. Pakiety te same, regle dadzą radę. Na razie pobawimy się obrotami.
Coś bym po prostu poprawił. Albo sprzedał i kupił. Ale co ?
A moc ? W XL 380 proponuje się silnik o szczytowej 2 kW
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 19:42
autor: mwx
Jak chcesz szalonej mocy to w tej klasie Goblin 380. Jest odpowiednio przewymiarowany, odporny na molestowanie nawet z łopatami 420.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 20:48
autor: pkali
Kurcze ze skorpionem 1880kV, który ma 800W mocy ciągłej x3 daj radę. Może masz coś skopane z pinionem?
Tapatalk
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 21:17
autor: Adam12
pkali pisze:Kurcze ze skorpionem 1880kV, który ma 800W mocy ciągłej x3 daj radę. Może masz coś skopane z pinionem?
Zobaczy się. Tak mi po prostu coś chodzi po głowie żeby pozmieniać. Tu bardziej chodzi o charakterystykę lotu. Po prostu współczesne modele na 380mm mają mocniejsze silniki jak już starsza konstrukcyjnie X3. Ja mam 650W (ALIGN 460MX) i zastanawiam się czy to nie mało na w sumie większe łopaty niż stockowe 360.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 21:18
autor: msheli
Ja też nigdy nie czułem potrzeby zmiany. Mocy miał i to spory zapas.
Scorpion 1880kv i pinion 11t.
Tapatalk
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 22:38
autor: pkali
Janteż latam z pinionem 11t na rapidach 360, które z racji większej szerokości mają lepsze noszenie i nie brakuje mu powera.
Tapatalk
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 12 paź 2019, o 22:40
autor: mwx
Align 460MX to motorek dedykowany do 450tek, czyli pod łopaty 325mm. Zacznij od zmiany silnika na właściwy dla X3 i zobacz czy nadal będzie brakowało mu wigoru.
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 13 paź 2019, o 17:23
autor: kubacki
A ja mam nówkę skorpiona i Xnove pod ten model na sprzedaż
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 13 paź 2019, o 18:04
autor: Carson
mwx pisze:Align 460MX to motorek dedykowany do 450tek, czyli pod łopaty 325mm. Zacznij od zmiany silnika na właściwy dla X3 i zobacz czy nadal będzie brakowało mu wigoru.
Adam skoro jest tak jak pisze MWX to ja bym sie nie zastanawial i nie kombinowal tylko zmienial motor na odpowiedni
Re: Gaui X3 - dlaczego właśnie ONA
: 13 paź 2019, o 21:47
autor: aikus
Adam12 pisze:No tak sobie właśnie myślę. Osłabiłbym ramę, choć X3 ma też te aluwzmocnienia, nie byłoby źle. A patrząc na wiotką ramę Protosa 380 nawet całkiem dobrze
Generalnie idea jest taka, że mam X3 prawie w wadze T470 i chciałbym sprawić by latała równie lekko
Ja bym tam po prostu wsadzil większy silnik.
Tak jak jest.
Skręcił ramę i resztę zostawił samej sobie.
:D:D