Gaui X4

Gaui 200, Gaui 255, Gaui 425, Gaui 550, Gaui X5, Gaui X7
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 16 lip 2010, o 21:12

http://www.pitchup.se/index.php?page=de ... 3&group=11


Ktoś coś wie? Z opisu wychodzi ciekawiej niż protos :thumb:

EDIT: A właśnie... co znaczy utan acc? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3253
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 16 lip 2010, o 21:30

utan acc = bez aku

Tłumaczenie google (szwedzki > polski)

Hurricane 425 v2 może być oficjalną nazwę X4, to jest naprawdę wysoki maszyny koniec! Gaui odpowiedzi do popularnej klasie 500. Hurricane X4 jest bardzo prosta i ma podwozie z włókna węglowego w polu, że jest niezwykle sztywna i wytrzymała. Ogon jest napędzany przez rurkę momentu obrotowego (kardana), nawet z tego szlachetnego dysku. Całej mechaniki oddychania i jakości jest dość szerokie. To, w połączeniu z kapturem bardzo stylowe i eleganckie Hurricane X4 pozwala również piękno oto. Pitch Up jest pierwszym na świecie do sprzedaży Hurricane X4 i jest honorowana przez to. Wiele dzięki osobistej relacji i stałej współpracy z Gaui. Mamy bardzo się starali, to maszyna pod koniec sierpnia 2009 r., a może tylko pogratulować Gaui do projektu bardzo udana!

Hurricane X4 jest tani, nawet gdy katastrofy i części potrzebne. Wszystko jest kullagrat kurs i posiadaczy blade są wyposażone w łożysko oporowe. Oczywiście dołączony autorotationsnav napędzany ogonowe do obrotów auto.


Helikopter jest w wersji ARF, 90% ukończone.
Nowe liście 1600W silnik i jest bardzo silny, więc nie ma upgrade silnika nie może być potrzebne. Jak można sobie wyobrazić, że to bardzo silne maszyny mówimy. Oczywiście zawiera kilka miłych 425mm ostrza z włókna węglowego! Hurricane X4 latać bardzo stabilne, ale jest również niezwykle szybki i odwracalny, jeśli chcesz. Nadaje się zarówno dla początkujących jak i sportu i lotu 3D. Hurricane X4 to po prostu marzenie latać. Podczas badania na ten heli lecieliśmy w wiatry 8-12 m / s, choć wielkość może obsługiwać wiatr i pogoda bardzo dobrze! Nasze śmigłowce dostarczyć szwedzki podręcznik instalacji, opisujące, jak wszystko ze sobą związane, a także wskazówki na temat ustawienia itp..

może Zalecamy X4, będziemy trzymać nasze szyje się i twierdzą, że to prawdopodobnie najlepsze maszyny 500-rozmiar dotychczasowe.

Hurricane X4 jest dostarczany z silnika i prędkość SAE 60A z wbudowanym kontrolerem S-BEC. I ostrza z włókna węglowego i włókna węglowego wiosła.
Huraganu za pomocą mini serwa do redukcji wagi. Zalecane są pakiety ACC-2600-6S 2800mA 35C.

Hurricane X4 Dane techniczne:

? elektryczny helikopter dla 5-6 Lipo komórek
? Długość 900mm
? wirnik o średnicy 965mm
? średnica wirnika ogonowego 217mm
? Waga lotu gotowe> 1375g (bez noclegu)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 16 lip 2010, o 21:33

:wow2: Jesteś mistrzem! :rotfl: :nw:
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3253
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 16 lip 2010, o 21:36

Blade pisze::wow2: Jesteś mistrzem! :rotfl: :nw:

Jestem leniem. Gdybym był mistrzem to bym się w 5 minut nauczył szwedzkiego... :)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Blade
Stały bywalec...
Posty: 168
Rejestracja: 25-04-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Blade » 16 lip 2010, o 21:40

Ramotny pisze:utan acc = bez aku

Tłumaczenie google (szwedzki > polski)

...to jest naprawdę wysoki maszyny koniec!

...Nowe liście 1600W
...Oczywiście zawiera kilka miłych 425mm ostrza z włókna węglowego!


:rotfl:

Ramotny pisze:...dostarczyć szwedzki podręcznik instalacji,...


Nie moge się doczekać !

A ten fragment mnie zaciekawił najbardziej :thumb:
Ramotny pisze:...posiadaczy blade są wyposażone

Czyżby jakiś egzemplarz dla mnie się szykował? :mrgreen:

PS. Jak Ty jesteś leniem to ja jestem leniem 3d ;)
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 16 lip 2010, o 21:51

Naprawdę dobre i może obsługiwać wiatr :wow2: ,google rządzą :thumb:
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
radios24
Domownik forum...
Posty: 484
Rejestracja: 14-05-2010
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 34 razy

Postautor: radios24 » 30 kwie 2011, o 10:25

Nowość od Gaui
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

źródło: www.rctech.com.tw
COMPASS CHRONOS | FORZA 450EX
Xnova Motors team | MS Composit team
http://www.yellowhammer.pl

Paweł Trznade
Awatar użytkownika
radios24
Domownik forum...
Posty: 484
Rejestracja: 14-05-2010
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 34 razy

Postautor: radios24 » 30 kwie 2011, o 10:27

Przy okazji zdjęcie GAUI MINI V-BAR
Obrazek
Obrazek
COMPASS CHRONOS | FORZA 450EX
Xnova Motors team | MS Composit team
http://www.yellowhammer.pl

Paweł Trznade
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 30 kwie 2011, o 14:04

Jak to ktos napisal: If you can't beat em.. join em! :D

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
miszcz_waw
Elita forum...
Posty: 577
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 79 razy

Postautor: miszcz_waw » 30 kwie 2011, o 14:16

Strasznie tam ciasno między serwami a silnikiem - ciekaw jestem czy nie będzie to problemów dla serw robić z polem od silnika i dla samego motoru z opływem powietrza.

Szkoda też że ogon już inny niż w X5 i X7 - byłby fajny upgrade dla innych heli...
Piotrek
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 30 kwie 2011, o 15:05

Ogon jest taki sam jak w X5,poza okuciami.

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
miszcz_waw
Elita forum...
Posty: 577
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 79 razy

Postautor: miszcz_waw » 30 kwie 2011, o 16:04

Pochrzanio mi się, miało być X7 i ogon wychwalany tutaj.
Piotrek
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 1 maja 2011, o 17:00

Wracajac to V-Baui to wyczytalem,ze soft ma byc zmieniony i uproszczony :)

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 12 maja 2011, o 10:45

Screeny softu "V-Baui"

Obrazek
Obrazek

I dla porownania Vstabi Express

Obrazek
Obrazek

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 12 maja 2011, o 10:54

To jest poprostu wersja softu Express, a nie PRO. Wygląda identycznie jak to co mam na kompie. Standardowo kupując Vstabi masz w nim soft express, za pro trzeba zapłacić ok. 50$.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 13 maja 2011, o 09:53

The GAUI Mini VBar 3-axis gyro is at this time for distribution in China/HK/Taiwan market only.

It will be available in combo kits with the GAUI X2, X4, X5 etc.... helicopters series starting June 2011.
The current software interface language available is only Chinese Traditional & Chinese Simplified languages only.
Upgrade to PRO version with other languages supports will be available on MIKADO website.

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
Kosmo
Domownik forum...
Posty: 251
Rejestracja: 25-02-2011
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 19 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: Kosmo » 13 maja 2011, o 15:22

edek nie wiesz może czy X2 będzie dostępny w wersji FBL, z wałkiem napędzającym ogon? Chętnie bym taką nabył :)
X4 wygląda świetnie, zresztą jak cała seria X. Czekam z niecierpliwością na X4, bo brakuje mi helika w tej klasie do klasycznych lotów :)
Awatar użytkownika
radios24
Domownik forum...
Posty: 484
Rejestracja: 14-05-2010
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 34 razy

Postautor: radios24 » 9 sie 2011, o 11:15

Nareszcie jakiś tam filmik z oblotu :)
http://blog.flying-hobby.com/rc-news/ga ... ight-video
COMPASS CHRONOS | FORZA 450EX
Xnova Motors team | MS Composit team
http://www.yellowhammer.pl

Paweł Trznade
Awatar użytkownika
jedrus
Elita forum...
Posty: 600
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 69 razy
Podziękowano: 63 razy

Postautor: jedrus » 2 lis 2011, o 12:28

No i wyglada na to, że prawdziwa X4 lada moment trafi na rynek....

http://www.rctech.com.tw/index.php?option=com_content&view=article&id=2395:x4&catid=163:info&Itemid=100029

Trochę mnie dziwi, że zdecydowali się na ramę pod serwa mini - do tej pory w 425/550 można było montować serwa standardowe oraz mini (tylko rama FB do 425ki miała możliwość montażu wyłącznie serw mini)... ciakawe jak przykmie to rynek, a celem było pewnie maksymalne zmniejszenie masy oraz "rozdzielenie" X4 od X5 coby ludzie kupowali dwa modele, a nie jeden z konwersją...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3253
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 2 lis 2011, o 12:39

Nawet sie zastanawiałem czy powiesić to jako niusa wczoraj ale stwierdziłem że już było w maju a niewiele się zmieniło więc dałem spokój...
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...

Wróć do „Gaui”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości