Bardzo smieszne:P
GEneralnie chodzi o specyfike dzialania Endpointow.
W OpenTX EndPoint byl swieta nieprzekraczalna granica.
W Graupnerze, jest poprostu kolejnym miksem - stale domiksowywaną wartoscią.
I co ciekawe, kurek odcięcia gazu dziala dokladnie tak samo.
Niby gaz odciety kurkiem, a jak porusze drazkiem cykliki - serwo gazu sie rusza.
Z reszta (wlasnie sprawdzilem) jesli ustawie end-point na 104% a mi przyjdzie kaprys ustawic sobie krzywa gazu tak ze w skrajnym polozeniu bedzie mala 150% to tez bede przesilal serwo.
Glupie to!
Naprawde nikt nie wpadl na to, ze takie cos moze byc potrzebne?
Jest gotowy miks skoku do ogona - tylko wlaczyc i ustawic wartosc (przydatne do latania w trybie rate).
Jest gotowy miks cykliki do ogona - jak wyzej.
A nie ma miksu cykliki do gazu?!?!?
Trzeba kombinowac recznie dorabiac z free miksow i jeszcze wychodzi to tak jak wychodzi?
Troche niedorobka jak dla mnie.
Ale odkrylem inna ceche bardzo pozytywna.
A wlasciwie to wiedzialem o niej, ale uwazalem za niepotrzebna dla mnie az do czasu kiedy...
... no ale od poczatku.
Samolot.
Z trojosiowym zyrkiem.
Trzy tryby pracy zyrka, wyzwalane trojpozycyjnym przelacznikiem.
Headlock, rate i bypass.
Narazie wszystko fajnie.
Problem pojawia sie w momencie takim, ze jak normalnie ustawie zyrko do lotu w trybie HH, to nie uzywam trymerow.
Przelaczam na tryb rate i przydaloby sie troszeczke wytrymowac.
Przelaczam na bypass i przydaloby sie wytrymowac bardziej...
I tak przy kazym przelaczaniu trybu lotu zyrka musze za kazdym razem trymowac...
Upierdliwe!
Juz zaczynalem po OpenTXowemu kombinowac, jakby tu jakos tym pstryczkiem od zyrka wylaczyc trymer w trybie HH...
... az tu nagle przypomnialo mi sie o istnieniu czegos takiego jak tryby lotu (wlasnie w samolotach).
Do tego samego pstryczka od zyrka przyporzadkowuje sobie dwa tryby lotu do dwoch polozen. Trzeci tryb to normal - ma priorytet nad pozostalymi - (jesli zaden nie jest wybrany - wybrany jest wlasnie normal).
Od tej pory trzy tryby pracy zyrka sa rownoznaczne z trzeba trybami lotu, a kazdy tryb lotu ma swoje własne niezalezne trymowanie.
Mam jeszcze jeden tryb lotu, ktory moge wybrac innym przyciskiem (to tak na marginesie - w sumie cztery tryby lotu).
Oczywiscie OpenTX rowniez i tu miazdzy system, bo trybow lotu jest tam chyba z 7 i w kazdym mozna ustawiac PIERDYLION opcji a wszystkie opcje w innych miejscach uzalezniac od trybow lotu... Ale sa to mozliwosci ktorych nigdy nie wykorzystalem.
A tutaj mi sie przydalo, jest i jest gites.
A i jeszcze jedno! Bardzo wazne!
Za chwile minie chyba cos pod pol roku jak mam ta apke. Co prawda akurat poza sezonem, ale mimo wszystko nadal uwazam ja za bardzo dobry zakup i mimo tych brakow o ktorych pisze uwazam, ze jest to bardzo dobra apka, nie zaluje i jestem zadowolony.
Natomiast czas po jakim od rozpoczecia uzywania tej apki dochodza do mnie rozne jej plusy i minusy mowi absolutnie WSZYSTKO o propozycjach typu "pomacaj sobie apke na lotnisku".
Na lotnisku to mozna co najwyzej ocenic jak mi apka w rekach lezy. Nic wiecej.
Reszta wychodzi w uzyciu.
I niestety jedyna metoda na zakup apki to posluchac / poczytac tyle opinii ile sie da, wyciagnac wlasne wnioski, zamknac oczy, kupic apke a potem albo pokochac taka jaka jest albo rzucic...
... troche jak z babą...