Re: ESC/BEC - kabelkologia w 12S
: 24 gru 2016, o 08:13
Oczywiście , chodzi mi o to tylko że w ukladzie 12s potrzebujemy żarówki/żarówek o łacznym napięciu 50v czy 48v aby mieć 100% pewności że po załączeniu silnika się nie spali.
Stosując żarowki na mniejsze napiecie , ryzyko spaleia jest takie same jak opornika.
Druga sprawa to wielkośći masa? Przykladowo twoje rozwiązanie, dwie żarówki 2w, nie ma co porównywać z opornikiem 1W tylko od razu dać 5W. Przy 4s jak damy opornik 5W 45ohm to też nigdy się nie spali.
Poza tym uklad antyspark to nie jest coś bez czego latać się nie da. Jak się opornik spali choć mi sie nigdy nie zdarzyło to można załączać bez, z nieprzyjemnym strzalem a w domu wymienić na nkwyt.
Stosując żarowki na mniejsze napiecie , ryzyko spaleia jest takie same jak opornika.
Druga sprawa to wielkośći masa? Przykladowo twoje rozwiązanie, dwie żarówki 2w, nie ma co porównywać z opornikiem 1W tylko od razu dać 5W. Przy 4s jak damy opornik 5W 45ohm to też nigdy się nie spali.
Poza tym uklad antyspark to nie jest coś bez czego latać się nie da. Jak się opornik spali choć mi sie nigdy nie zdarzyło to można załączać bez, z nieprzyjemnym strzalem a w domu wymienić na nkwyt.