Backup BEC, Backup Guard czy DIY

Żyroskopy, governory, bece, flymentory i inne...
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 15946
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1685 razy
Podziękowano: 1000 razy

Postautor: aikus » 11 maja 2019, o 09:24

No to trzeba tam większy akumulator wstawić No do cholery przecież tego się nie wstawia do małych pierdziadek tylko raczej do dużych ciężkich modeli Więc to naprawdę nie ma znaczenia te parę gramów więcej...
Awatar użytkownika
Ravp66
Stały bywalec...
Posty: 211
Rejestracja: 28-12-2014
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Ravp66 » 11 maja 2019, o 16:54

Ja u siebie w G 700 mam podpiętą całą elektronikę na osobnym pakiecie 2s. (jeden przewód zasilający do FBL, drugi do odbiornika - Futaba sbus).
Jak do tej pory ładnie sobie radzi. U siebie wyrobiłem odruch ładowania akumulatora awioniki co wyjście na latanie, ale w apce na telemetrii mam ustawione alarm jak prąd jest mniejszy niż 7,7v.

mwx pisze:Teraz widzę że tam jest LiPo 430mAh. Na 3.9V to byłoby pewnie coś koło 250mAh - mogłoby być mało żeby pod obciążeniem wytrzymało.


Jak pomyślę, że nasze serwa potrafią "troszkę" prądu łyknąć, to się zastanawiam czy ten system wydoli przy mojej powolnej reakcji.
Futaba
Trochę śmiglaków, samolot i szybowiece.

pozdrawiam
Rafał
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 7198
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 45 razy
Podziękowano: 619 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 11 maja 2019, o 19:33

Osobne LiPo 2S i starannie wykonana instalacja wystarczy. Nie potrzebujesz żadnego guarda w takiej konfiguracji.

Wróć do „Elektronika pokładowa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości