Xnova 4025 Lightning 830KV

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
Artz
Stały bywalec...
Posty: 179
Rejestracja: 06-04-2015
Lokalizacja: Skawina
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 4 razy

Postautor: Artz » 16 cze 2020, o 16:29

Hej,

czy Xnova 4025 Lightning 830KV z zasilaniem 6S i pinionem 13 zębnym będzie ok aby uzyskać stałe obroty 1900 -2000 ?
Kalkulator pokazuje:
Estimated lowest voltage during flight: 20,88
Lowest RPM (due to voltage and efficiency) : 1912

For + performance, keep req. RPM below: 1979
For target performance, keep req. RPM below: 2058
For - performance, keep req. RPM below: 2118

Czyli przy napięciu w którym już lądujemy będę miał max 1912RPM ?
Jest sens w to iść, czy lepiej szukać trudno dostępnego silnika powyżej 1000KV?
W budowie Specter700; XLPower 550; Traxxas Xmaxx; Parkzone P-51D Mustang; Przeszłość: T-Rex 600ESP; T-Rex 450Pro; Beta 1400
A gov z brania jest znacznie najlepszy...
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 704
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 19 razy

Postautor: gumi » 17 cze 2020, o 10:50

Przelicz obroty silnika/wirnika dla napięcia znamionowego zasilania i weź z tego 85-90%. To może być wyjściowa wartość obrotów.

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość