Napęd do Mikado Logo XXtreme

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
krystian
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 3
Rejestracja: 17-04-2011
Lokalizacja: Berlin
Podziękował: 1 raz

Postautor: krystian » 5 gru 2011, o 09:39

Witam koledzy.


Potrzebuję waszej porady, jeśli chodzi o napęd do tego potwora.

Co prawda przesunęli jego wypuszczenie do sprzedaży (z końca listopada 2011 na niestety początek roku 2012 bez podania szczegółów ) ale szykuje się na niego. :)
Pytanie moje to czy jeśli założę do niego zestaw 12S tzn np: Scorpion 5025 440Kv plus Kontronik 120HV ,to czy przy tej wielkości i wadzę napęd da rade i nie zdechnie,latam już powiedzmy malutkie 3D,a nie chciałbym by maszyna była za mułowata no i oczywiście by pakiety dały radę.
Bo niestety nie mogę nigdzie znaleźć setupu (właściwie silnika) jakiego używa ten pan:

http://www.crazyheli.net/tiki-read_arti ... ticleId=62

Jak widać używa on silnika 5035 i nie jest podana liczba Kv ,a lata na 14S,rozumiem że oczywiście dla takiego pilota silnik był specjalnie nawijany ,ale przeglądając całą serię silników od Scorpiona z tej właśnie serii 5035 wszystkie są na 12S.Łopaty założę dokładnie takie same 813mm główne i 115mm na ogon.
Poradźcie co mógłbym tam wsadzić by maszynka była szybka i miała mocy pod dostatkiem do swojej wielkości i wagi.
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3708
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 313 razy
Podziękowano: 294 razy

Postautor: Ramotny » 5 gru 2011, o 15:08

Niestety z 700-tkami nie miałem jeszcze do czynienia ale może Ci pomoże, że jak w SM50 (czyli 600, 3.2kg) miałem 4035-630 na 12s to te 4kW to było aż nadto dla tego modelu i teraz mam mniejszy silnik (4025-1100, 3kW). Podobno 4035-630 to typowy silnik dla 700-tek.
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
krystian
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 3
Rejestracja: 17-04-2011
Lokalizacja: Berlin
Podziękował: 1 raz

Postautor: krystian » 5 gru 2011, o 15:26

Dzięki Grzesiu,zawsze daje mi to jakiś obraz.

Zobaczymy może ktoś jeszcze się wypowie,spokojnie mam czas.
P.S apropos 90-tki E . Masz Grzesiu SM-a 50 zamierzasz mieć 90-tkę oczywiście też SM-a?
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3708
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 313 razy
Podziękowano: 294 razy

Postautor: Ramotny » 5 gru 2011, o 15:33

krystian pisze:Dzięki Grzesiu,zawsze daje mi to jakiś obraz.

Zobaczymy może ktoś jeszcze się wypowie,spokojnie mam czas.
P.S apropos 90-tki E . Masz Grzesiu SM-a 50 zamierzasz mieć 90-tkę oczywiście też SM-a?

Nie. Generalnie rozmiar jaki mi najbardziej odpowiada to 30/500 (albo raczej 425) i jak tylko pojawi się SM30 to owszem tak. Ale 90/700 są poza kręgiem moich zainteresowań. To zresztą była przyczyna dla której sprzedałem T600N a i zrezygnowałem z nowego SM50V2TT Black Edition (był przygotowywany dla mnie ale ostatecznie "poszedł w ludzi")
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 5 gru 2011, o 20:12

Obrazek

I tutaj mały problem to nie 700 tylko potężne 800 14 S to minimum choć podają 12-14 Yge 160 może Jeti, Schulze . Lub poczekać na Kosmika od kontronika-ładnie się rymuje. Gdzieś na HF był opis na czym lata K.D
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
jedrus
Elita forum...
Posty: 599
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 69 razy
Podziękowano: 63 razy

Postautor: jedrus » 5 gru 2011, o 21:25

Koledzy na Waldorfie właśnie prowadzą dyskusję nt. ww. helika - zauważyłem, że wcale nie jest taki drogi :mrgreen:

Jedyne 2600$ + wysyłka...

http://www.readyheli.com/MIK2220-Mikado ... 39212.html

Przy okazji - w zestwie jest wszystko poza serwami, co może być pewną podpowiedzią dla Kolegi...
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 10 gru 2011, o 17:08

Ramotny pisze: Generalnie rozmiar jaki mi najbardziej odpowiada to 30/500 (albo raczej 425) i jak tylko pojawi się SM30 to owszem tak. Ale 90/700 są poza kręgiem moich zainteresowań. To zresztą była przyczyna dla której sprzedałem T600N a i zrezygnowałem z nowego SM50V2TT Black Edition (był przygotowywany dla mnie ale ostatecznie "poszedł w ludzi")


A tam będziesz czekał na SMa tu masz ładny zestaw http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=7818&osCsid=7a6fb6cc78d11b7b085eeff88f5923c6
Potem tylko kredyt na utrzymanie, części itd :mrgreen:
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3708
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 313 razy
Podziękowano: 294 razy

Postautor: Ramotny » 10 gru 2011, o 20:01

tomek68 pisze:
Ramotny pisze: Generalnie rozmiar jaki mi najbardziej odpowiada to 30/500 (albo raczej 425) i jak tylko pojawi się SM30 to owszem tak. Ale 90/700 są poza kręgiem moich zainteresowań. To zresztą była przyczyna dla której sprzedałem T600N a i zrezygnowałem z nowego SM50V2TT Black Edition (był przygotowywany dla mnie ale ostatecznie "poszedł w ludzi")


A tam będziesz czekał na SMa tu masz ładny zestaw http://www.infinity-hobby.com/main/product_info.php?products_id=7818&osCsid=7a6fb6cc78d11b7b085eeff88f5923c6
Potem tylko kredyt na utrzymanie, części itd :mrgreen:

Na kit E6 to może bym sie zdecydował ale na combo... błeee
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości