Miruuu, to nie jest takie łatwe, zacznij od czegoś prostszego, na przykład od jakiegoś niedużego core-free szczotkowego, ot chociażby od SUTka...miruuu pisze:Niezle. Jak patrze na te Twoje nawijasy to az chce sie cos samemu zmajstrowac....
Gajos pisze:Danielus - nie mogę się doszukać, czy lakier którym zabezpieczasz uzwojenia dobrze przewodzi ciepło?
P.S. A Miruuu jak zawsze tylko o jednym... "Panie, coś pan, w środku nocy?!"
wojtekr pisze:kiedyś to się podgrzewało końcówkę i potem delikatnie szlifowało papierkiem
Danielus pisze:wojtekr pisze:Dla mnie marzeniem była by jakaś chemia, w którą bym włożył końcówki i po kilku minutach by były oczyszczone.
Kenobi36 pisze:To nie dla wykorzystania przestrzeni się nawija wiązką cienkich drutów lecz dlatego że tak jest łatwiej a więc i taniej.
Jednym grubym drutem jest trudniej nawinąć, silniki są przez to droższe. Jeden gruby drut daje więcej miedzi przez co rezystancja jest mniejsza a przez to mniej się silnik grzeje czyli można wyciągnąć z niego więcej mocy bez ryzyka spalenia.
Analogicznie zawory robi się tylko dwa, bo cztery dawałyby mniejszy przepływ.Kenobi36 pisze:To nie dla wykorzystania przestrzeni się nawija wiązką cienkich drutów lecz dlatego że tak jest łatwiej a więc i taniej.
Jednym grubym drutem jest trudniej nawinąć, silniki są przez to droższe. Jeden gruby drut daje więcej miedzi przez co rezystancja jest mniejsza a przez to mniej się silnik grzeje czyli można wyciągnąć z niego więcej mocy bez ryzyka spalenia.
Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości