Obciążalność BEC JST

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
telemaniak
Elita forum...
Posty: 734
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 44 razy
Podziękowano: 72 razy

Postautor: telemaniak » 16 kwie 2016, o 19:02

Hej, jak to jest z tymi wtyczkami BEC JST? Mam takie oryginalnie zamontowane w pakiecikach SLS XTRON 3S 450mAh, ale potrzebuję zmienić złącze w regielku multiplexa. Znalazłem te złączki na allegro:
http://allegro.pl/konektor-zlacze-bec-j ... 40925.html
ale podają że obciążalność prądowa 3A (5A 2min). A regiel w acrobacie (Multiplex Stuntmaster) jest 18A. To nie za mało będzie taka złączka?
Bo może pozamieniać wszystko na XT60 - czy bez sensu?

P.S. Znalazłem oryginalny regiel od GAUI 255/X2 i tam fabrycznie zamontowana jest również złączka BEC JST.
JR XG8, GAUI X5, GAUI255, MX3 > facebook.com/tufframes
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 16 kwie 2016, o 20:58

masz jeszcze XT30, ale ja mam w Stuntmasterzer 18A i włąsnie wtyki JST
Helikoptery
Awatar użytkownika
telemaniak
Elita forum...
Posty: 734
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 44 razy
Podziękowano: 72 razy

Postautor: telemaniak » 16 kwie 2016, o 22:01

Rozumiem że nie zauważyłeś żeby coś tam grzało się na złączu ani innych nieporządanych efektów?
JR XG8, GAUI X5, GAUI255, MX3 > facebook.com/tufframes
Awatar użytkownika
Leo
Domownik forum...
Posty: 391
Rejestracja: 04-10-2014
Lokalizacja: Wrocław/Gliwice
Podziękował: 5 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Leo » 16 kwie 2016, o 22:29

To złącze poprawnie nazywa się JST RCY i samo JST podaje dla niego obciążalność 3A prądu ciągłego, przez co należy rozumieć prąd ciągły długoterminowo. W modelach te czasy są krótsze, więc chwilowo możemy pozwolić sobie na więcej. Na przykład w mojej 130-ce bez problemu daje to to radę, a prądy w szczycie też wg moich obliczeń dochodzą pod 12-15A. Złącze potrafi przy tym być lekko ciepłe.

XT60 to IMO overkill, a mini-deansy (wyspecyfikowane na bodaj 20A) odpadają ze względu na hermafrodytyczność, ergo możliwość zwarcia pakietów - plus z minusem. Tak więc ja bym (na razie) zostawił i porobił próby obciążeniowe samodzielnie ;)
Jak kupisz mi zapałki, to zrobię Ci helikopter...
73, SP6LEO
TT Raptor 50 E-Titan|Align TRex 450 Pro|Blade 130 X|Blade mCP X OBL|XK K120|Asssault Reaper 500
Futaba T14SG|Robbe-Futaba FX-18 V2
Kyosho PureTen EP Alpha 3|Reely P240 Hotlander|TT Naulantia|HK Bat 1
Awatar użytkownika
telemaniak
Elita forum...
Posty: 734
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 44 razy
Podziękowano: 72 razy

Postautor: telemaniak » 16 kwie 2016, o 23:11

Tak zrobię i zobaczymy. Ciekawe że te małe pakiety fabrycznie w takie złączki wyposażają. No chyba żę przewiduje się głównie zastosowanie do zasilania awioniki.
JR XG8, GAUI X5, GAUI255, MX3 > facebook.com/tufframes

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości