500M jest slynny ze slabych lozysk ale 600M jest to zjawisko raczej zadkie w mojej opini albo miales pecha i trafil ci sie z badzejnymi lozyskami albo zle ustawiles przerwe pomiedzy zebatka silnika i glowna zebatka mysle ze raczej to drugie bo jeszcze nie slyszalem aby w 600M lozyska poszly tak szybko 25 lotow (specjalnie w T550)
Umnie lozyska w T600 (ten sam silnik wieksze przeciazenia) wytrzymaly 280 lotow
ustawiajac przerwe pomiedzy zebatkami musisz miec mala przere po ustawieniu, jak przepuscisz pasek papieru z drukarki pomiedzy zebatkami papier nie moze byc przeciety w zadnym miejscu (wszystkie zebatki sa troche jajowate "owalne") tak ze ten test robisz w miejscu gdzie zebatki sa najblizej siebie
silnik ten ma do 30 000 obrotow na min tak ze jak jedna zebatka bije o druga (zamala przerwa) to przeciazenia sa ogromne i lozysko pada bardzo bardzo szybko
wyciaganie walka nie jest latwe poniewaz jest bardzo z pasowane ja uzylem pozadnego imadla, kawalka drewna z dziura w srodku (aby wal przeszedl przez nia podczas wybijania) stalowa srube o troche mniejszej srednicy niz wal i ciezkiego mlotka
dolne lozysko wyszlo latwo wsadzilem srubokret o gory pod katem i go delikatnie wybilem gorne lozysko uzylem dlugiej stalowej sruby o srednicy mniejszej niz otwory w silniku ale wiekszej od wewnetrznych otworow w lozysku
rowniez pomaga jak dasz z dwie krople srodka penetrujacego (np nafta) na 10 min przed operacja w miejscu lozysk i obudowy
gdzies na tym forum widzialem filmiki Scorpiona z wyzej wymienionymi operacjami z Align jest bardzo podobnie.
Align komplet wal+lozyska sa tanie i ja po wymianie bylem zadowolony (bylem bo teraz 600 jest 12s) ale znam kilka osob co uzyly align kompletu i jak to tej pory nie nazekaja
ale oczywiscie jak cos z gornej polki to ceramiczne (jedyna wada to dosyc drogie i przy krecie prawie gwarantowane ze do smietnika) a zaleta to ze przy lotach bez kretowych i dobrym ustawieniu wystarczaja prawie na zawsze