Napęd z zachodniej granicy (Hacker)

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
basing
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 86
Rejestracja: 18-06-2010
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękowano: 3 razy

Postautor: basing » 19 lis 2010, o 14:31

Nazwa troszku myli ale wyglądem przypominają turbinę. Firma Hacker znana jest z produkcji dobrej jakości silników i ściśle współpracuje z Mikado i te silniki najczęściej napędzają ich heliki.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jakość silników jest bardzo dobra ,obudowa silnika wykonana z GFK :) , silnik posiada wbudowany wentylator dla lepszego chłodzenia.
Większy silnik to A50-12L przeznaczony jest do napędzania modeli klasy 600-700 zasilany pakietami 10-12s moc to około 3000W i 640RPM/Volt. Zalecany regulator to 70-90AHV . Akurat jeden będzie napędzał model 6HV (600) . Drugi silnik A40-10L to mniejszy brat przeznaczony dla klasy śmigłowców 500-550 zasilany pakietem 6s o mocy 2000w i 1100RPM/Volt. Oba silniki są 8 polowe zalecany Timing 8 lub 15.
Awatar użytkownika
private9
Stały bywalec...
Posty: 210
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 4 razy
Podziękowano: 7 razy
Kontaktowanie:

Postautor: private9 » 19 lis 2010, o 14:56

Marcinku, masz je na stanie? Ile kosztuje do 600ty?
Pozdrawiam,
Arek.
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 19 lis 2010, o 15:43

Te silniczki troszkę myszką trącą. Logo napędzały parę lat temu,no może jeszcze w logo 400 dają radę. :mrgreen:
Obecnie Mikado w 600 i 600se do zestawów dorzuca Pyro lub Skorpiony.
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 19 lis 2010, o 22:22

Ladne sa,ale slabe...i sie grzeja mimo tych wentylatorkow :/

Objezdzilem kilka duzych europejskich imprez heli w Europie,widzialem tylko raz hackera w Logo :D

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3273
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 296 razy
Podziękowano: 262 razy

Postautor: Ramotny » 19 lis 2010, o 23:41

wracając do wcześniej postawionego pytania: ile to cuda kosztują bo o ile ja kojarzę to do tanich nie należą?
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 20 lis 2010, o 08:50

A propo silników zza zachodniej granicy ,to Niemcy testują w Tree Dee TDR nowego Plettenberga Copter 30/10
Moc w pikach do 7 kW :o
Ceny jeszcze nie znalazłem.
Obrazek
Obrazek
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 20 lis 2010, o 09:32

Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
basing
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 86
Rejestracja: 18-06-2010
Lokalizacja: Rzeszów
Podziękowano: 3 razy

Postautor: basing » 20 lis 2010, o 11:25

Do 600 to wydatek 880zł (mam na stanie)a do 500-550 to 676zł. Edek to chyba źle paczyłeś w Holandii co miały Logo. Nawet jedna makieta Hughes 500 co latały miały właśnie ten silniki tylko pakiet 10s.

Obrazek
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 20 lis 2010, o 16:54

No faktycznie,w Holandii nie paczylem na modele,wolalem popatrzec na latanie.

W Danii widzialem jeden w tym roku,w Swiss zadnego. Napewno sa uzywane,ale nie sa lepsze od Scorpiona (z tego co sie o nich pisze)

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!


Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość