Silnik do Extra 330SC

Jak nie podepniesz to nie zaiskrzy.
Awatar użytkownika
donia
Elita forum...
Posty: 1016
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 24 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: donia » 13 paź 2017, o 08:57

Hej,

z nudów planuję ulepić takie coś: https://www.multiplex-rc.de/produkte/26 ... -sc-orange

producent poleca śmigło 14x7 z takim silnikiem: https://www.multiplex-rc.de/produkte/33 ... tra-330-sc
oprócz KV900 i mocy 500W nic o nim nie znalazłem.

Mam natomiast w szufladzie silnik 1100kv, taki:
https://www.banggood.com/es/SunnySky-X2 ... gJgrfD_BwE

w skrócie, można osiągnąć ciąg ok. 2kg, ale na śmigle 10x5, prawie 600W.

Zadziała?, będzie lepiej?, będzie gorzej?

Koledzy samolociarze, pomożecie?

pzdrv,
--
donia
=Wrocław=
Lasiek
Domownik forum...
Posty: 295
Rejestracja: 07-04-2015
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Lasiek » 13 paź 2017, o 17:02

Trudny samolot do pilotażu
pozdrawiam Bartek

heliki : G 380 k bar, G 570 k bar, G 500 k bar, G 700 kbar, G 700 brajan;
GauiX3 x2 k bar; Gaui x3 brajan, ALZRC 380 k bar, Agile 5.5 k bar
samoloty: Edge540 1,9m 35cm Edge 540 2,2m 55cm, yak 55, quantum observer FPV
dron: 250
radia: spektrum dx8 i dx6
Awatar użytkownika
donia
Elita forum...
Posty: 1016
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 24 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: donia » 13 paź 2017, o 19:42

Lasiek, rozwinąłbyś?
Trudny dla..
Trudny ponieważ..
Latałeś?

Napisz, bo w sumie nie wiem co to oznacza.

pzdrv,
--
donia
=Wrocław=
Awatar użytkownika
ocean_wro
Elita forum...
Posty: 1453
Rejestracja: 28-12-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 31 razy
Podziękowano: 71 razy

Postautor: ocean_wro » 13 paź 2017, o 19:57

Donia. Mi też tak gadali jak swoją 300s kupiłem. Lasiek miał też 300s i pewnie chodzi mu o to o czym ja Ci mówiłem i co widziałeś. Extra jest szybka, zwinna i dość szybko podchodzi do lądowania co jest utrudnieniem. Poza tym bajka. Lata świetnie, a ta Twoja będzie jeszcze sztywniejsza i może nawet szybsza. No dobra, a miało być o silniku. Dziwne że on na 3s. U mnie 4s 600w chyba.
Protos Mini 6S brain
Extra 300S Multiplex
DJI Mavic Pro
Quad 250 FPV naze32
RealFlight G6.5
Spektrum DX9
Awatar użytkownika
omcKrecik
Maharadża Pendżabu
Posty: 1777
Rejestracja: 11-12-2016
Lokalizacja: Las niedaleko Pułtuska (to nie moja wina)
Podziękował: 217 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: omcKrecik » 13 paź 2017, o 20:34

donia pisze:Hej,

[...] producent poleca śmigło 14x7 z takim silnikiem: https://www.multiplex-rc.de/produkte/33 ... tra-330-sc
oprócz KV900 i mocy 500W nic o nim nie znalazłem.[...]
pzdrv,

Zdaje się, że nie poleca, tylko daje w zestawie. Tam jest tak napisane.
Silniki tej serii trochę znam, ot, nieco gorsze od przeciętnych ze średniej półki.
Sunnysky są o klasę lepsze. Tyle, że to wszystko jest patykiem na wodzie pisane. Miałem już w rączkach różne silniki rzekomo tej samej marki, de facto zupełnie inne konstrukcyjnie. Jakbyś tego Sunny rozebrał i obfocił, to już coś więcej mógłbym powiedzieć.
3S do takiej mocy to trochę chudo, spore straty wprowadza, chociaż jakoś będzie latało. Ale na 4S latałoby lepiej, tylko silnik o niższym kV lub nieco mniejsze śmigło dać, z którym jednak Extra będzie jeszcze szybsza...
Na te tabelki to patrz tak tylko orientacyjnie, bo haki tam są... Te waty to moc elektryczna, dla zachęty klienta.
Pozdrowionka od... Andrzeja
Nie umiem latać tak jak Wy, ale się uczę.
W ogóle ciągle się uczę. Wszystkiego, czasem od nowa...
Lasiek
Domownik forum...
Posty: 295
Rejestracja: 07-04-2015
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 15 razy

Postautor: Lasiek » 14 paź 2017, o 17:09

Szybko do lądowania podchodzi na zakrętach przepada. Nie jest to samolot dla początkujących. Expa proponuje stawic na 50 procent od razu przy dużych wychylach steru wysokości bo wali się przez skrzydło na bok. Wziąłem ja jako 1 akrobatke i byla gehenna
pozdrawiam Bartek

heliki : G 380 k bar, G 570 k bar, G 500 k bar, G 700 kbar, G 700 brajan;
GauiX3 x2 k bar; Gaui x3 brajan, ALZRC 380 k bar, Agile 5.5 k bar
samoloty: Edge540 1,9m 35cm Edge 540 2,2m 55cm, yak 55, quantum observer FPV
dron: 250
radia: spektrum dx8 i dx6
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2896
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 254 razy

Postautor: Kowal » 14 paź 2017, o 19:05

Nie ma trudnych samolotów. Są chujowi piloci.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19686
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 14 paź 2017, o 19:17

Jak nie ma? Przez te chujowe samoloty nie było Cię wczoraj jak piliśmy.
Hmmm
A może masz rację...
Awatar użytkownika
ocean_wro
Elita forum...
Posty: 1453
Rejestracja: 28-12-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 31 razy
Podziękowano: 71 razy

Postautor: ocean_wro » 14 paź 2017, o 19:47

Bardziej merytorycznego wątku dawno nie widziałem. Się chłop o silnik spytał i każden jeden mu w tej materii doradza. No :-)
Protos Mini 6S brain
Extra 300S Multiplex
DJI Mavic Pro
Quad 250 FPV naze32
RealFlight G6.5
Spektrum DX9
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2896
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 254 razy

Postautor: Kowal » 14 paź 2017, o 20:03

Ej,no. To zaleta naszego forum Ocean.....

Mirek, akurat na zakładzie robiłem.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski
Awatar użytkownika
ocean_wro
Elita forum...
Posty: 1453
Rejestracja: 28-12-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 31 razy
Podziękowano: 71 razy

Postautor: ocean_wro » 14 paź 2017, o 20:30

Apropos merytoryki wątku to jak Kowal u Ciebie na zakładzie ? Ogarniecie się czy Norwegian ???
Protos Mini 6S brain
Extra 300S Multiplex
DJI Mavic Pro
Quad 250 FPV naze32
RealFlight G6.5
Spektrum DX9
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2896
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 254 razy

Postautor: Kowal » 14 paź 2017, o 23:36

Long history jak to mawiają rosjanie. Ja się nigdzie nie wybieram. Najwiekszy smród jest robiony przez "małe dzieci", które żądają..... bo nigdy nigdzie nie byli i gówno widzieli. Ale to chyba teraz wszędzie jest. InSzynier, które nigdy śrubokręta w ręce nie miały. Prawnicy, którzy myślą, że zaraz ogarną tematy z "Adwokata Diabła". Generalnie smród po gimnazjum. Nigdzie nie byłem, gówno wiem, nic nie umiem, mam papier czyli co? Ja muszę mieć, musze pracować max. 6h/dzień, muszą mi zapłacić miliony!!! Taki standard dzisiaj.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski
Awatar użytkownika
Myszor
Domownik forum...
Posty: 366
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 59 razy
Podziękowano: 9 razy

Postautor: Myszor » 15 paź 2017, o 00:14

Takie coś ostatnio znalazłem i rozkminiam na ile prawdziwe [url][https://www.ecalc.ch/helicalc.php/url]
Może pomoże.

Pozdr
M.
Futaba 16SZ
Szafa dronów :-)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 15 paź 2017, o 00:33

Kowal, a dalej stacjonujesz we Wrocławiu? Może jakieś piwko w większym helikowym gronie zrobimy?

tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
donia
Elita forum...
Posty: 1016
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 24 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: donia » 15 paź 2017, o 07:56

eCalca mam.

pzdrv
--
donia
=Wrocław=
Awatar użytkownika
gumi
Elita forum...
Posty: 837
Rejestracja: 23-07-2015
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 34 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: gumi » 16 paź 2017, o 07:02

Moja EXTRA 260 przyjemniej latała w konfiguracji większego śmigła i mniejszego kV. Było to widoczne szczególnie przy manewrach w pionie.

Wróć do „Silniki elektryczne i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości