LiPo: SLS

Pakiety, lipo guardy i inne akcesoria dla naszych baterii...
Awatar użytkownika
Kenobi36
Olimp forum
Posty: 5099
Rejestracja: 01-10-2014
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 508 razy

Postautor: Kenobi36 » 16 sie 2016, o 06:26

Pakiet o pewnej pojemności jest dedykowany do konkretnego celu więc ma takie a nie inne wtyczki.
Pakiety 1500 mają wtyczki Xt60 i 99% odbiorców nie będzie tego zmieniać więc moim zdaniem producent postąpił słusznie, a gdyby producent dał mocniejsza wtyczkę to by wszyscy go kleli i wymieniali na słabszą Xt60. Natomiast żeby nie mieć zwrotów z powodu stopionych wtyczek ostrzegł odbiorców jakie są ograniczenia.
To samo dotyczy kabli.
Np Tattu ma cieńsze kable w pakiecie sygnowanym 75C a SLS w 40C ma grubsze. Osobiście wolę cieńsze bo jest mniej problemów z upchaniem a lot jest na tyle krótki a kable mają dobre chłodzenie że cieńszy przewód się i tak nie nagrzeje.

Co do przerzucania się liczbami typu 65C akurat SLS najbardziej się trzyma realiów. Bo SLS 40C wypada dokładnie tak samo jak Tattu 75C i oba pakiety wytrzymają 40C przez cały okres rozładowania ale jakby zapodać im 75C to się zagotują i po kilku cyklach będzie śmietnik.
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe
Awatar użytkownika
Jazz
Lider forum...
Posty: 2960
Rejestracja: 02-10-2014
Lokalizacja: Ozarow mazowiecki
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 188 razy

Postautor: Jazz » 16 sie 2016, o 06:42

Ravp66 pisze:Idąc Twoim tokiem rozumowania XT60 wytrzymuje 150A to z jakiej paki producent ogranicza czas pracy akumulatora na pełnej wydajności na przykład do 20 sekund.

policzmy dla akumulatora 1500 65C / 1,5 x 65C = 97,5 dopiero 97,5 (przy twoich 150A) ??????????????????


Jeśli wiedział byś coś więcej po za zastosowaniem soków z buraków , albo przed napisaniem tego postu wrzuciłbys do google co to jest Goblin 500 to byś przeczytał że w tym modelu nie lata się na 1500mah, tylko na 3800 do 4400mah.
Więc Twoje wyliczenia sa gówno warte - podobnie jak insynuacje co do kolegi Kuli.

To że deklarowane max C pakietu jest absolutnym maxem jakie pakiet może osiągnąć będąc nowym, na krótko i tylko pewnie kilka razy to prawda.
Nie zmienia to jednak faktu że różnice jakościowe między pakietami są, i po to są tu wrzucane rezultaty testów aby można było sobie przeczytać jakie są prawdziwe a nie marketingowy bełkot wrzucany w reklamach producentów.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 16 sie 2016, o 07:28

Gdybym mial rzeczywiscie ciagnac przez caly lot prąd rzędu 40C szukalbym pakietu 60C+ a nie 40C myśląc o jego żywotności.
W tym przypadku slabsze niz 60C kabelki i wtyczki nie maja znaczenia. A nawet i maja pozytywne - wagę.
Awatar użytkownika
Kenobi36
Olimp forum
Posty: 5099
Rejestracja: 01-10-2014
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 508 razy

Postautor: Kenobi36 » 16 sie 2016, o 07:43

Mi się zdarza czasami pociągnąć przez cały lot 40C :-)
Tak jak wczoraj np. jak ganiałem na regułach za samolotami :-)
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe
Awatar użytkownika
Wiktor
Elita forum...
Posty: 953
Rejestracja: 02-05-2010
Lokalizacja: Wadowice
Podziękował: 130 razy
Podziękowano: 67 razy

Postautor: Wiktor » 16 sie 2016, o 07:50

to lot trwał niecałe 2 minuty?
aku po locie ciepłe czy gorące?
Awatar użytkownika
Kenobi36
Olimp forum
Posty: 5099
Rejestracja: 01-10-2014
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 508 razy

Postautor: Kenobi36 » 16 sie 2016, o 07:54

Zgadza się, niecałe 2 minuty ciśnięcia, potem poczułem że zdechł to powolutku chciałem wrócić ale zanim wylądowałem to quad kopyrknął się i spadł :-)

W sumie dobrze że temat poruszony bo właśnie go wrzuciłem na storage. Miał 3,46 na celę po nocnym leża kowaniu :-)
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 16 sie 2016, o 08:56

Ravp66 pisze:OOOOOOOOOOO Przepraszam, że pana tak zdenerwowałem.
Czyżbym nadepnął na odcisk. A może kolega ma w tym swój interes?

Tak masz rację u mnie tylko bajka o misiach. Przykro mi, że dopiero uczę się latać helikami i w tym interesie jestem od 3 lat.


Nie jestem związany z producentem tych pakietów, ani żadnym innym. Nie mam w tym żadnego interesu, poza dbaniem o rzetelność wypowiedzi.
Jeśli zarzucasz coś, atakując producenta (nie ważne jakiej marki) to może warto mieć przygotowane jakiekolwiek argumenty poza "jestem nowy w tym temacie" i "wydajemisię".

Prawem każdego, kto zaczyna przygodę z modelarstwem jest zadawać pytania. Obowiązkiem każdego kto zaczyna, jest wykazać się pokorą przed własną niewiedzą i poczytać, zanim zacznie się kogokolwiek atakować.

Wracając do pakietów SLS. Latam i latałem na bardzo różnych ogniwach. W ciągu ostatniego roku, to własnie SLSy najlepiej trzymają parametry, co potwierdzają różne testy i użytkownicy.
Temat złączek, to oddzielna sprawa. Kupując pakiet np. 1500, chcę mieć złącze XT60 (do mniejszych modeli, które jednak wytrzymuje duże prądy).
Kupując pakiet 4000-5000 mAh chcę mieć złączkę XT90 lub kable, żeby własną złączkę zalutować.

Producent dobiera przewody i złącza do prądów ciągłych, a nie chwilowych.
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
VaderJK
Lider forum...
Posty: 1533
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 19 razy
Podziękowano: 83 razy

Postautor: VaderJK » 16 sie 2016, o 09:59

No fakt te SLSy 1300 maja 1500 :-)
Obrazek

Słabo widać : mAh 1514, napięcie na cele wychodzi 3,3V

Oczywiście w locie tak nie rozkładowuje się pakietu.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 16 sie 2016, o 10:16

Potwierdzam to również na innych pakietach. Podobne spostrzeżenia miałem na pakietach 1S (od 150mAh do 230), 3S (1300mAh, 1500mAh, 1800mAh) i 6S (1800mAh).
Jeśli chodzi o pojemność, to te, które ja używam lub używałem miały zawsze co najmniej tyle co napisane. I tak własnie parametry powinny być podawane we wszystkich podawane.
Awatar użytkownika
Ravp66
Stały bywalec...
Posty: 212
Rejestracja: 28-12-2014
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Ravp66 » 16 sie 2016, o 14:48

Pisząc mój pierwszy post w tym temacie nie miałem zamiaru wywoływać III wojny światowej. :masakra: Chciałem tylko zwrócić uwagę na wybiegi producentów. Nie tylko akumulatorów.

Np. Samochody – gwarancja 5/7 lat – A L E po bardzo dokładnym zapoznaniu się z warunkami gwarancji dowiadujemy się. A owszem jest gwarancja 7 lat, ale tylko na blok silnika. Wiadomo zawsze są pewne ograniczenia gwarancji na żarówki, pióra wycieraczek itp. Ale gdzieś w środku tej oczywistej listy znajduje się wzmianka np. o osprzęcie silnika, sprzęgle, amortyzatorach. Itp.
Kupujesz kran. Na pudełku pisze 5 lat gwarancji. A L E – na małej karteczce w środku włożone głęboko, jest napisane, że nie dotyczy Polski, albo założyłeś nie taki filtr.
Żarówki energooszczędne - 5lat gwarancji. 28 watowa ma zastąpić 100watową normalną. I d..a niestety ta energooszczędna daje pomiędzy 17 - 25% luksów mniej niż stara tradycyjna żarówka.
Popatrzmy na kredyty – oferty kredytowe – słowo pisane przeciwko rzeczywistości (magia).
Albo walkę kolegi forumowego z siecią PLAY.

Przykłady można mnożyć w nieskończoność, ale po co? Niestety, zwykły śmiertelnik nie jest w stanie sprawdzić deklaracji producenta z etykiety. Albo brak mu wiedzy, możliwości albo po prostu mu się najzwyczajniej w świecie nie chce. Dlatego trudno mu udowodnić, że deklarowane wartości są wzięte z kosmosu (a papier, a raczej naklejka wszystko przyjmie). W ostatnich czasach co do rzetelności różnego rodzaju deklaracji, badań i artykułów można mieć wiele zastrzeżeń (przemysł samochodowy, w fachowej prasie artykuły sponsorowane). Wyprzedzam zarzuty - oczywiście nie pije do nikogo z forum.

Ostatnimi czasy w biznesie zasada jest prosta. Dopóki jesteś przed zakupem to sprzedawca będzie skakał przed tobą, mamił, obiecywał. Kupisz i wyjdziesz to już twój problem, „widziały gały co brały”.

Kula, co do Twojego postu. Niestety, ale czułem się zaatakowany. Dlatego reakcja była taka a nie inna. Jeżeli Cię obraziłem to przepraszam. :nw:
Oczywiście masz rację, że powinniśmy dbać o rzetelność wypowiedzi.
… i jeżeli przejrzymy większość wątków to w każdym znajdziemy mnóstwo wypowiedzi „na misia”. To są nasze odczucia, doświadczenia życiowe, które potem rzutują na postrzeganie otaczającego nas świata, a co za tym idzie i nasze wypowiedzi.
Co do mojego modelarstwa to pierwszy raz w modelarni pojawiłem się 1980 roku. Dzisiaj z różnych względów wolę kupić gotowy model niż go samodzielnie robić (składać lubię sam). Dlatego jestem już tylko użytkownikiem modeli. Co do moich wyliczeń, to dotyczyły tylko wtyczki. Jeżeli XT60 wytrzymywały u Ciebie 150A to muszą wytrzymać mniejsze wartości. To chyba jest logiczne.

Ja, również jak Ty jeździłem, pływałem (swego czasu nawet na tak egzotycznych akumulatorach jak srebro-cynkach, trochę się tego przez lata nazbierało), a obecnie od 3 lat latam. Użytkując różne akumulatory nie trzeba posiadać laboratorium, specjalistycznego sprzętu aby stwierdzić, że jedne są lepsze od drugich.

Kula pisze:Producent dobiera przewody i złącza do prądów ciągłych, a nie chwilowych.


Zastanów się co piszesz. Jak to w akumulatorze, który ma za zadanie dostarczyć dużo wyższe prądy niż 60A, producent świadomie montuje przewody i wtyki, które certyfikowane są tylko do 60A (to, że wytrzymują dużo większe natężenia prądu to inna sprawa). Co w ten sposób świadomie naraża użytkowników np. na obrażenia, utratę sprzętu??????????????

Co do mojej wcześniejszej wypowiedzi. W której zdaniem Kuli „zaatakowałem producenta”. Tak faktycznie napisałem konkretnie o SLS, ale potem stwierdziłem, że może dotyczyć to każdego producenta, a nie tylko tego konkretnego. Nie wiem, bo dokładnie nie śledzę (nie zapisuję dat) kiedy jaki producent wprowadza nowe akumulatory. Ale o ile pamiętam już w zeszłym roku ukazały się na hobbykingu Turingy Graphene, Gens wypuszczał już Tatu i inne akumulatory z wysokim C. Inni producenci również posiadali akumulatory z wysokimi C. I jakoś żaden z nich nie robił ograniczeń i nie użalał się na przewody ani na wtyczki. Pomimo, że posiadają typowe przewody i wtyczki.
W związku z tym, że istnieje coraz większe zainteresowanie małymi pojemnościami pakietów z wysokim C. To każda firma chce też dołączyć do tego tortu. I wypuszcza nowe akumulatory, które mogą (a nie muszą) odbiegać od deklarowanych wartości. Już Kenobi parę postów wcześniej pisał, że coś w tych akumulatorach zaczęło się zmieniać.

Moją wypowiedź napisałem pod wpływem zapisu, który przeczytałem na stronie producenta. Oczywiście może on być spowodowany własnym dupochronem. Jeżeli przekroczysz dopuszczalne natężenia i pakiet ci wypali model, albo zrobisz nim komuś krzywdę z tego powodu. To ty ponosisz całkowitą odpowiedzialność. A nie Firma.

Dla porównania. Kupujemy samochód, który rozwija duże prędkości, ale producent pakuje do niego opony z małym indeksem dozwolonej prędkości i obciążenia. Gdzie tu logika?

Co do samych SLS’ów, dzięki opinii kolegi z za zachodniej granicy. Zawsze uważałem je za markowy produkt. Z początku ze względu na cenę, która była wysoka oraz kłopoty i koszty sprowadzenia jako akumulatory „nie dla mnie”. Teraz dzięki dostępności tych akumulatorów na naszym rodzimym rynku oraz cenie na pewno są bardzo dobrą propozycją.

No i zanudziłem na śmierć.

Przepraszam za zaśmiecenie wątku o akumulatorach. Oczywiście mój post można wywalić, jako nic nie wnoszący do wątku. Albo przenieś do działu Brudnopis.
Futaba
Trochę śmiglaków, samolot i szybowiece.

pozdrawiam
Rafał
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 16 sie 2016, o 15:12

Ravp66, jedynie czego nie rozumiem z Twojej wypowiedzi - czy kupując pakiety dobierasz "C" na styk do planowanych zużyć? Tak wnioskuje z Twojego porównania z oponami.

Ja zawsze dobieram tak pakiety, żeby zostawiać im troche zapasu wydajności, żeby sie nie grzaly w locie, żyły dłużej, nadal dzialaly wystarczajaco dobrze gdy juz sie troche zuzyją, itp...

Do modelu, ktory mialby z takiego pakietu prądem ciągłym ssać na poziomie 40C wlasnie wzialbym pakiet co najmniej 60C. Ogniwa by mniej dostawaly po tyłku, a (lżejsze) kable i wtyczka by nadal wystarczały.

Z tego punktu widzenia ma to sens. Tym bardziej ze jednak chyba niewiele osób wywala w modelach pakiet do zera w czasie krotszym niz minuta...
Awatar użytkownika
Ravp66
Stały bywalec...
Posty: 212
Rejestracja: 28-12-2014
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Ravp66 » 16 sie 2016, o 15:51

Miruuu zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości.
Prawie zawsze lepiej mieć czegoś więcej niż mniej.
Sam osobiście też wolę mieć wyższe C, na zapas. :D

Pierwszym postem chciałem zwrócić uwagę na sens w wypuszczeniu pewnych rodzajów akumulatorów. Moim zdaniem albo brakiem logiki, albo wpuszczaniem pijanego na słup?. Który w zamyśle producenta ma mieć ograniczenia. Albo inaczej.

http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-XTRON-1800mAh-3S1P-11%2C1V-40C80C/152

http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-APL-MAGNUM-1800mAh-3S1P-11%2C1V-45C90C/242

http://www.akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-Quantum-1800mAh-3S1P-11%2C1V-65C130C/615

Trzy różne akumulatory. Jeżeli porównamy ich deklarowane parametry to zauważymy, że:
- wszystkie mają takie same przewody i wtyczki.
- we wszystkich akumulatorach został przekroczony limit prądu (60A)
- we wszystkich akumulatorach prądy chwilowe zostały przekroczone i to grubo ponad 60A,
- tylko co do jednego akumulatora napisano w uwagach, pomimo deklaracji "prądu ciągłego - na 65C, cytuje:

"Uwaga:SLS QUANTUM 65C umożliwiają obciążenie prądami 65C, jednak dla tak dużych pradów wąskim gardłem stają się możliwe do zastosowania przekroje kabli prądowych,oraz złączki wysokoprądowe.Z tych też powodów zalecamy obciążenie prądami 65C nie dłużej niż 20sek."

To teraz po co mi akumulator, który według producenta ma prąd ciągły - 65C, ale tylko przez 20 sekund. A ... jak się mogę domyślić (niestety nie mam wiarygodnych badań i niestety dalej jestem w sferze domysłów) 130C - ile 1 sekunda, a może 0,5 sekundy.
A typowy Magnum z 45C. Ma ten prąd jako ciągły a chwilowy ma 90C. Ba nawet zwykły X-Tron ma chwilowy 80C.
To teraz pytanie po co mi akumulator z chwilowym prądem 65C i super złotym opakowaniem jak mogę mieć tańszy i ..... gorszy, a może lepszy, a może taki sam za mniejszą kasę.
:D
Albo naprawdę zaczynam czegoś nie rozumieć. Bywa. To już chyba SKS.
Futaba
Trochę śmiglaków, samolot i szybowiece.

pozdrawiam
Rafał
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 16 sie 2016, o 17:17

Nie czuję się urażony i mam nadzieję że ty też nie.
Szkoda że nie przytoczyłeś tych zapisów w swoim pierwszym poście, bo dopiero teraz jest jasne do czego się odniosłeś.
Ja też używałem różnych akumulatorów (łącznie ze wspomnianymi srebro-cynkami) a po późniejszych doświadczeniach z akumulatorami z HK z rezerwą podchodzę do deklaracji producenta.
W przypadku SLS jednak muszę przyznac, że ich 30c jest prawdziwe i lepsze od 45c gensa.

Producent zaklada że maksymalne prądy są rzeczywiście chwilowe i stąd kable i złączki przewymiarowane "w dół ".



Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
Ravp66
Stały bywalec...
Posty: 212
Rejestracja: 28-12-2014
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował: 13 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: Ravp66 » 16 sie 2016, o 18:02

Oczywiście, że nie. Może kiedyś się spotkamy i obiecuje, że :piwo: .
Możliwe, że źle odczytałem Twoje intencje i zbyt impulsywnie zareagowałem na Twój post.
Niestety czasami mam tak, że mówiąc coś lub pisząc używam zbyt dużych "skrótów myślowych". No ale było późno i po imprezce.

Trochę szkoda, że producenci akumulatorów (i nie tylko :D ) często używają dość "płynnie" obowiązujących oznaczeń i parametrów.

A może ... z dzisiejszymi standardami to tylko sugestie? :vhappy: Któż to wie!

Obiecuje, że teraz to już tylko merytorycznie. Będę się starał.
Futaba
Trochę śmiglaków, samolot i szybowiece.

pozdrawiam
Rafał
Awatar użytkownika
Kenobi36
Olimp forum
Posty: 5099
Rejestracja: 01-10-2014
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 508 razy

Postautor: Kenobi36 » 12 wrz 2016, o 20:02

SLS wypuściło nową serię pakietów o nazwie Quantum.

Obrazek

Charakteryzuje się ona wyższym C które w tym pakiecie wynosi 65C, i jest to prawdziwe 65C które bije na łeb i szyję 75C w Tattu i Xtrony 40C.
Tego po prostu trzeba spróbować, po założeniu tego pakietu i daniu w quadzie gazu na 100% od razu słychać że silniki kręcą się szybciej, dzwięk jest wyraźnie o ton wyższy. I nie ma się co dziwić, w testach widać źe napięcie na pakiecie pod dużym obciążeniem jest wyższe. Mozna dać w palniki i trzymać i buzzer nie zapiszczy, są to jedyna pakiety które mi nie piszczą przy intesywnych pompkach gdzie silniki ciągną ponad 80A.
Mam wrażenie że na początku jak Xtrony i Tattu są chłodne i maja wysoką rezystancję wewnętrzną i jest spory spadek napięcia, względem stanu naładowania, potem się nagrzewają rezystancja spada , i spadek napiecia jest mniejszy. Oczywiście stan naładowania spada ale zmniejszająca się różnica maleje i to powoduje ze charakterystyka jest prawie płaska. Quantumy mają bardzo niską rezystancję wewnętrzną i nawet na początku spadek jest bardzo mały, i dlatego charakterystyka jest opadająca adekwatnie do stanu naładowania. Niska rezystancja też ma kolejną zaletę, Quantumy po teście są wyraźnie chłodniejsze od pozostałych testowanych pakietów.
Rewelacyjnie są też dobierane pojemności cel. Znowu źle oszacowałem timer i za bardzo przycisnąłem pakiet na treningu i jak to mi się czasem zdarza wypompowałem jednego Quantuma do cna, regle odcięły i quad spadł. Na początku lipomonitor pokazywał okolice 2,8V na celę, niestety kolega nie mógł złapać ostrości, fotka którą zrobił utrwaliła taki wynik. Pakiet całkowicie rozładowany a różnica na celach 0,08V !!!! z taką precyzją w parowaniu cel się jeszcze nie spotkałem.
Obrazek
Drobną wadą jest wyższa masa, ok 20g ale pakiety te mają bardzo grube i nie potrzebie długie przewody, planuję je skrócić, jestem pewien że wtedy odzyska się 10g.
Nieco można też narzekać na nieco mniejszą niż zadeklarowana pojemność, pod obciążeniem pakiet daje z siebie 1400mAh, ale podwyższone napięcie że pojemność w Wato godzinach nie wiele ustępuję pakietom które oddają 1550mAh.

Obrazek

Testy i reszta danych w wątku z testami pakietów:
viewtopic.php?f=45&t=5274&start=0
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe
Awatar użytkownika
hantom
Stały bywalec...
Posty: 176
Rejestracja: 07-05-2012
Lokalizacja: Konstancin
Podziękował: 7 razy
Podziękowano: 6 razy

Postautor: hantom » 13 wrz 2016, o 15:03

Ja mam do was takie pytanko, czy te pakiety SLS XTRON 1200mAh 6S1P 30C/60C będą dobre i wydajne do 450 o wadzie podchodzącej do 1kg?
Ostro nie latam bo nie umiem jeszcze a się zastanawiam czy na tą wagę lepsze nie będą gens ace 1200mAh 45C dostępne u Adama?
Więc czy te SLS'y bezproblemowo się spiszą i będą żywotne w przypadku jeśli nie będę schodził poniżej 3,7-3,8V na cele ?
Prosiak z gatunku miniaczego
Awatar użytkownika
Kenobi36
Olimp forum
Posty: 5099
Rejestracja: 01-10-2014
Podziękował: 68 razy
Podziękowano: 508 razy

Postautor: Kenobi36 » 13 wrz 2016, o 15:23

Przykładowo SLS XTRON 40C odpowiadają Tattu 75C (Tattu to marka GensAce)
SLS nie rzuca liczbami "C" na wiatr jak to robi GensAce, dlatego sądzę że SLS 30C powinny takie same lub lepsze niż Gensy 45C.
Niech Moc Będzie z Wami,
Ben
DX18 Gasser 700 Goblin 550 Protos Mini
RCmaniak.pl - SAB Goblin, MSH Protos, Spektrum, Fatshark, Cześci Trex, Drony wyścigowe
Awatar użytkownika
Kula
Elita forum...
Posty: 1468
Rejestracja: 04-01-2013
Lokalizacja: Pruszków, Warszawa
Podziękował: 55 razy
Podziękowano: 148 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Kula » 13 wrz 2016, o 17:46

SLS 30C są zdecydowanie lepsze od Gensow 45C.

Wysłane z mojego SM-G388F przy użyciu Tapatalka
"Każden jeden musi se czasem polatać..." (Złomek-Auta)

Graupner HOTT
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19689
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1767 razy
Podziękowano: 918 razy

Postautor: Don Mirson » 13 wrz 2016, o 17:54

Pomiarów nie robiłem, ale w odczuciach w g380 SLSY cube 30C chodziły również jak gensy 40C.
Awatar użytkownika
hantom
Stały bywalec...
Posty: 176
Rejestracja: 07-05-2012
Lokalizacja: Konstancin
Podziękował: 7 razy
Podziękowano: 6 razy

Postautor: hantom » 13 wrz 2016, o 22:36

Dzięki za informacje, padło na SLS'y :)
Prosiak z gatunku miniaczego

Wróć do „Pakiety”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości