mwx pisze:Będzie wyłącznie ocena subiektywna w postaci porównania do Gensów po 3 sezonach. Póki co Gensy z 250 cyklami prowadzą, ale są tacy co twierdzą że LiPo musi się rozruszać po wyprodukowaniu więc wstrzymam się z jakąkolwiek oceną. Instrukcja od HRB tak właśnie twierdzi.
Ja tak twierdzę i powiem więcej: jeśli dałeś mu w pizdę w pierwszym locie to istnieje spora szansa, że go zajebałeś
Ale masz dwa i traktujesz je skrajnie różnie, więc to jest też bardzo fajny eksperyment.
mwx pisze:Jedno jest pewne - jest różnica w masie.
Jest... Miałem HRB 6s5000 100C (w piku - tak mieli napisane) kupione od Rudego Piotra który teraz się nie wypowie bo jest na urlopie.
I kurcze już nie pamiętam, ale te moje HRB z bardzo, ale to bardzo nie wielkim przebiegiem chyba wziął ode mnie Kula, tyle, że niedługo potem sprzedał Titanowi, którego nota bene chyba nie ma na forum (a szkoda).
Ale są w zasięgu - wiedzę można jakoś tam z ust do ust zasięgnąć.
Ja w każdym razie przy moich spokojnych lotach nie widziałem absolutnie żadnej różnicy w wydajności pomiędzy nowymi HRB 6s 5Ah 100C, a dwuletnimi SLS Xtron 6s 5Ah 40C.
Po prostu i jedne i drugie były daleko powyżej mojego zapotrzebowania na moc.
Clad pisze:Nie no Maciej nie przesadzaj. 25c to przy starcie gwałtownym potrafi zbić po nizej 3,5v/cele. No chyba że ćwiczysz zawis na 700 to faktycznie bez różnicy.
Ja tylko przypomnę, że
TEORETYCZNIE 60C oznacza, że cały pakiet, od 4,2 do 3,0, od 100% do 0% rozładowujemy w minutę.
30C - w dwie minuty i ciągniemy z pakietu 5Ah, 150A ciągłego prądu. Przez dwie minuty. Non stop.
Co przy 12s oznacza coś ponad 6kW mocy.
Przez dwie minuty.
Non stop.
Czapki z głów dla setupu i helikoptera który to wytrzyma.
Więc nawet te 25C, rzeczywiste 25C to dość dużo.
Z drugiej strony, jeśli przy szarpnięciu kątami na naładowanym pakiecie zbijam napięcie do 3,5V/s to jak dla mnie paki pakiet to kapeć.
... z resztą... blać nie ma co kruszyć kopii - jak ktoś chce dokładnie wiedzieć pod jakim obciążeniem do ilu spada napięcie pakietu to trzeba to sobie policzyć, a w tym celu potrzebny jest parametr - uwaga uwaga - Rezystancji Wewnętrznej
Brzmi znajomo?
No to - ochotnik - do roboty.
Ja już dziś nie mam siły.