jedrus pisze: ale teraz masz pretekst kupić sobie jakąś wypasioną kabinkę
Gmeracz pisze:Karol, to możliwe że obroty mogą mieć wpływ na znoszenie.
Gmeracz pisze:A co do czasu... 6 minut... Jak ty to robisz? Bo ja mogę tylko do 4:30...
Zapewniam Cie Karolu że nie jesteś jedyny w uniwersalnym wykorzystywaniu pakietówkarol pisze:Oczywiscie wiekszosc z Was moze sie zdziwic z pakietow z punktu 1 i 2, ale dla mnie sa one uniwersalne, bo moge je uzywac w 450-tce jak i w 520
karol pisze:No wlasnie tutaj chyba znaczenie ma ... to ze, ja latam ostre osemki, czasem jakis backflip, loty postepowe.
karol pisze:Oczywiscie wiekszosc z Was moze sie zdziwic z pakietow z punktu 1 i 2, ale dla mnie sa one uniwersalne, bo moge je uzywac w 450-tce jak i w 520
Gmeracz pisze:He he... No to ja się poddaję... A przy okazji, podaj swój aktualny setup. Silnik, przełożenia, waga... No wiesz, wszystko się liczy. I to jest fajne w naszym hobby, że zawsze może cię coś zaskoczyć...
Gmeracz pisze:Dokładnie odwrotnie. Powiem ci że to jest chyba najlepsze rozwiązanie kiedy poszedłeś tą drogą, czyli 450 -> 500.
Nie dość tego, pakiet 6S bardziej się grzeje niż dwa pakiety po 3S. Do tego stopnia, że pomimo ostrego zakurzenia mojej 450-tki nadal zamawiam dwie trójki zamiast jednej szóstki.
karol pisze:Silnik: Turnigy 500 H3126 Brushless outrunner 1300KV
radios24 pisze:A przy okazji wiecie może coś na temat kabinek Fusuno i Canomod? Które trwalsze i precyzyjniej wykonane?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości