Problem z silnikiem RedLine .53 Engine

Miałeś motorynkę za młodu? To dział dla Ciebie!
Awatar użytkownika
Artja
Olimp forum
Posty: 3298
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 193 razy
Podziękowano: 327 razy

Postautor: Artja » 28 maja 2017, o 17:51

Jeśli tak jest i silnik faktycznie kręci, to pierwsze primo sprawdzić świecę i żarkę, bo narazie tylko przetankowuje paliwo ze zbiornika do wydechu. Jeśli tego paliwa jest tyle że wg opisu aż się wylewa to pewnie tłumik jest wypełniony aż po kolektor, stąd sugestia zalania. Nawet jeśli odpali to będzie bulgotał i zadławi się niedrożnym tłumikiem. Sprawdziłem manual, faktycznie 3 obroty to default, na dotartym silniku teoretycznie powinno być trochę mniej, no ale to zabawa na późniejszą chwile jak już odpali i posłuchamy jak chodzi na wolnych i średnich obrotach
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 5866
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 227 razy
Podziękowano: 317 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 29 maja 2017, o 19:31

wymień świecę, zakręć trochę śrubę od mieszanki (i zobacz czy jest jakaś zmiana). Świecę kup OS MAX No 8
Helikoptery, Goblin 380 for sale,
Awatar użytkownika
Szymek30
Witaj. Zanim zapytasz - poszukaj i poczytaj!
Posty: 4
Rejestracja: 28-05-2017
Lokalizacja: Jasło

Postautor: Szymek30 » 31 maja 2017, o 19:09

Witam
Odpaliłem helikopter przyczyna była taka że nie chciał mi silnik palić bo paliwo nie dochodziło i naprawiłem usterkę ale nadal mi z tłumika pryska paliwo nie wiem jaka to jest przyczyna chyba muszę komuś dać do regulacji tego silnika bo ja chyba nie dam rady wyregulować gaźnika może macie jakiś kontakt do kogoś z okolic Jasła woj.podkarpackie?
Szymek
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 5866
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 227 razy
Podziękowano: 317 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 31 maja 2017, o 19:16

1. Czy ładnie wchodzi na obroty? Jak nie to dokręć trochę śrubę (max 1/12 obrotu na raz). Jak dokręcisz za bardzo to nie odpalisz.
2. Czy jak robisz zawis to ładnie przyspiesza przy dodaniu gazu? Jak nie to dokręcasz igłę od wysokich obrotów.

CAŁY CZAS MIERZYSZ TEMPERATURĘ nie możesz przekroczyć powiedzmy na początku 100st.

Dążysz do maksymalnej mocy w locie ale temperatury nie większej niż około 110st.

W każdym poście piszesz, że pluje paliwem- tak to normalne, to Twoje najmniejsze zmartwienie!
Helikoptery, Goblin 380 for sale,

Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość