Dorabianie korby do silnika spalinowego

Miałeś motorynkę za młodu? To dział dla Ciebie!
Awatar użytkownika
Bartekgazior
Domownik forum...
Posty: 254
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Warszawa- Bielany
Podziękował: 22 razy
Podziękowano: 23 razy

Postautor: Bartekgazior » 2 wrz 2017, o 09:19

Żebym miał taki dostęp do maszyn, żeby coś dorobić...póki co drukuję w domu. Gratuluję udanego wyrobu :-) Jak jest dobrze spasowany z wałem i sworzniem to pochodzi, a co tam. Do tego silniczka odradzam świecę A5- No. 10, bo za zimna. Spróbuj Os no.8 albo najlepiej A3. Gdzies widziałem tabelkę (chyba na opakowaniu świecy) że im mniejsza pojemność tym cieplejsza świeca. Ma to sens, bo w mniejszym mało paliwa podgrzewa żarnik przy każdym zapłonie, a zubażanie mieszanki ma swoje granice. U mnie w OS 8,5cm3 też gaśnie na wolnych na tej A5. Dobra jest do silników powyżej 10cm3 albo w czasie upałów.
Pozdrawiam, Bartek
Raptor 50 Titan FBL, HK 450 Pro FBL. Samoloty nitro i elektro.
Awatar użytkownika
mwx
Lider forum...
Posty: 1877
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 9 razy
Podziękowano: 134 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 2 wrz 2017, o 13:04

Żeby było łatwiej, ciepłota tych świec z zupełnie pomieszanymi numerkami jest inaczej określana dla latadeł i jeździdeł.
#8 jest chyba najbardziej uniwersalna i powinna się sprawdzić.

Obrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
Maciej
Latające muzeum: 600NSP Brain2, FrankenBelt CPX FBL, HS Emax X-450, Debil 380/420, Black Thunder
T8FG, 9CAP
filmy na YouTube

Wróć do „Silniki spalinowe i akcesoria”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość