Strona 3 z 3

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 00:39
autor: wojtekr
To jest takie jak do 55?

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 00:48
autor: Bartekgazior
Ja kupuję w firmie KOOL na Jaktorowskiej (lokalnie). Ale w sieci mają też wysyłkę. Lożyska firmy Nachi- japońskie, więc jakość spoko. Może mają też w Poltech CNC, choć tam raczej mają chińszczyznę- kupuję tam łożyska do 450-tki w dobrych cenach i dają radę. Niestety calowe przednie spotkałem też w innych silnikach- R6 jest dość popularne (helikowa Webra 52) ale w mniejszych również, choć inne rozmiary- japońska Enya SS 40 ( tu chyba też R6, ale nie pamiętam, bo od paru lat leży w pudełku :( ), mała Webra 20 (lata w parapecie) itd... też są popularne.

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 00:53
autor: mwx
Zdaje się że 55 i 50 mają identyczne łozyska.

Przednie łożycha są calowe, bo sporo producentów przyjęło kretyński amerykański standard w którym piasta pod śmigło ma 3/8" a wał pod śmigło ma 5/16" czy tam 1/4"

W związku z tym LEPIEJ nie gubić nakrętki która jest na wale.

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 10:31
autor: wojtekr
Przednie łożysko, zwłaszcza jak pracuje tak jak w Trexie czyli wał jest podparty się nie zużywa bo jest w zamknięte, nasmarowane i prawie nie obciążone, zwłaszcza jak jest ZZ- ja je wymieniłem raz i to bez sensu ale jak już wyjąłem to wymieniłem. W Goblinie niby nie jest podparte ale i tak te obciążenia, którym podlega nie robią na nim specjalnego wrażenia.

mwx pisze:Gdzie kupujesz przednie? Bo u mnie w albeco markowe przednie kosztuje tyle, że żal pakować to w zabytkowy motorek (kretyńskie calowe łożysko)


A co do dostępności to jest wszędzie i kosztuje grosze.
http://poltech24.pl/r-6-zz-95255x22225x ... -1385.html

A EZO na allegro kosztuje 10zł

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 12:29
autor: mwx
Mam mieszane uczucia w stosunku do ezo z alle.. W albeco liczą sobie cos ok 4 dyszek, mieliby aż taką przebitkę,

Re: OS-50SXH - Rysa na tulei cylindra

: 3 gru 2017, o 14:30
autor: wojtekr
Pies drapał, nawet najtańsze chińskie daje radę- przecież one sątam nie bardzo obciążone (czasowo zwłaszcza)

Re: Silnik - O.S. 50SXH

: 17 maja 2018, o 19:55
autor: mwx
oki188 pisze:Więc nabyłem OS 50SX-H po przejrzeniu zauważyłem że na tulei jest dość długa rysa.
Po rozebraniu silnika na tłoku i pierścieniu nie ma żadnych rys.
Zastanawiam się więc wymieniać samą tuleje czy tuleje i pierścień na tłoku jak radzicie ?
.


Sorry że odkopuję trupa ale przy okazji kolejnego remontu Hypera coś mnie olśniło.

Są dostępne w handlu takie małe honownice do cylinderków zacisków hamulcowych. Te najmniejsze rozmiary idealnie pasują do naszych motorków. Kusi mnie żeby to przetestować na takiej ryśniętej tulei.
Mam już 4...

Re: Silnik - O.S. 50SXH

: 17 maja 2018, o 22:07
autor: oki188
Warto spróbować czekam na efekty jak przetestujesz.
Swoją drogą mnie kusił ciągle Redlajn że zdemontowałem gaźnik z OS-a i na dorobionej redukcji przymocowałem go do Redlajna. Po regulacji silnik chodzi super i ma większego powera niż OS który poczeka na lepsze czasy. :)

Re: Silnik - O.S. 50SXH

: 17 maja 2018, o 23:43
autor: mwx
Oczywiście - ta hybryda jest extra. Jeszcze lepsza jest z redlinem 56.