WLtoys V950

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
TomRar
Domownik forum...
Posty: 349
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 35 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: TomRar » 9 paź 2017, o 08:07

Niedawno (czyt. 2 tyg temu) przyszły do mnie resztki gratów aluminiowych i do tej pory rozebrałem model do części pierwszych i nie mam kiedy go złożyć i ustawić... Trzeba się zabrać za to, póki na BG są części zamienne do tego chińczyka :)
Awatar użytkownika
Piotr_T
Stały bywalec...
Posty: 105
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: Piotr_T » 11 paź 2017, o 11:04

miruuu pisze:Ja tez miałem chrapke, ale z filmów wynika ze praktycznie nie ma mocy...

Fakt, ludzie na YT narzekają, że do 3D to on średnio się nadaje (moc, ogon), ale mówią też, że do latania sportowo-makietowego jest całkiem miły w obu trybach, a to są moje obecne aspiracje. Po wymianie serw na metalowe i zrezygnowaniu z 3D większych problemów z nim nie ma, a jest wyraźnie tańszy od takiego Blade 230s, któremu też brakuje do ideału. Będę chciał niedługo kupić coś większego od 977, a że podskórnie czuję, że 450 to jeszcze nie mój poziom, to ten WLT wydaje się wart rozważenia.

Pozdrawiam,
Piotr.
Protos Mini 3S, V977 i Syma S36.
Mój ci on, ale jeszcze boję się do niego podejść ;-)
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 12 paź 2017, o 01:42

Moim zdaniem,

Nie ma co porównać ani jak porównać v950 i 230s
230s bije na głowę v950 pod każdym względem jakoś, możliwości, stabilność lotu, osiągi, czego się nie dotknie.

Długo się już 230s bawię prawie dwa lata, obecnie mam łopaty 250 założone, co ciekawe części od oxy 3 pasują np: (tarcza głowica ostanio kabina :)

V950 można porównać do MJX f45 przynajmniej wielkość podobna.

Pozdr.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 13418
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1339 razy
Podziękowano: 596 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 12 paź 2017, o 09:53

A MJX nie jest 4ch?
Pozdrawiam, Mirek

Trex 470LM - cieszy... | Trex 500X - przyszedł... | Reaktor 3D - jest co bić | Firstar - mały ale wariat ;) | Szybolek - zrobiony, oblatany, do sprzedania... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa
Awatar użytkownika
Piotr_T
Stały bywalec...
Posty: 105
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: Piotr_T » 12 paź 2017, o 11:31

Myszor pisze:Nie ma co porównać ani jak porównać v950 i 230s
230s bije na głowę v950 pod każdym względem jakoś, możliwości, stabilność lotu, osiągi, czego się nie dotknie.

A czy da się tak skalibrować Bladego 230s (mechanicznie + kalibracja serw + lot trymujący) aby nie wyczyniał tych znanych "brewerii" przy starcie w trybie Stability? No i czy rzeczywiście podwozie jest aż tak wrażliwe na twarde lądowania?
Z tego, co widzę 230- stkę można mieć poniżej 1000 zł (czyli za ok. 250 zł więcej, niż V950 z upgradem serw). Hmmm... temat do rozważenia.

Pozdrawiam,
Piotr.

PS. Sorry za offtopa.
Protos Mini 3S, V977 i Syma S36.
Mój ci on, ale jeszcze boję się do niego podejść ;-)
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 12 paź 2017, o 11:39

miruuu pisze:A MJX nie jest 4ch?

2D porównujemy bo o 3D zapomnij jak jesteś „leszczem” jak jesteś pro to i wiadrem ze śmigłem zrobisz piór ;)

V950 do mojego od miesiąca nie ma ramy, prowadnicy tarczy na BG. I Daisy tylko przeprasza i nie wie kiedy będzie chyba to co zostało trafi do śmietnika. Dostępność części na BG określam jako tragiczna do V950

Pozdr.
M.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1036
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 73 razy
Podziękowano: 44 razy

Postautor: Pan Byku » 12 paź 2017, o 11:44

Bladego pogoniłem za 600 zł ostatnio. :) Na allegro widziałem za ok 800 zł. Helik dla początkujących, tudzież przesiadających się na coś większego niż micro - spoko.
Tylko miruuu byłby niepocieszony bo w piro ogon puszcza. No ale taki los helików z silnikiem na ogonie ;)
Niemniej - lata bardzo spoko, Upadki też znosi nieźle. Może poza kabinką. Funkcja autolevelu działa nieźle. Generalnie do powolnego 3D dobry wybór.
A no i to jednak Blade. Części do niego nie są przeraźliwie drogie, sporo opcji tuningu, a także dostępność w PL.
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 12 paź 2017, o 12:26

Piotr_T pisze:
Myszor pisze:Nie ma co porównać ani jak porównać v950 i 230s
230s bije na głowę v950 pod każdym względem jakoś, możliwości, stabilność lotu, osiągi, czego się nie dotknie.

A czy da się tak skalibrować Bladego 230s (mechanicznie + kalibracja serw + lot trymujący) aby nie wyczyniał tych znanych "brewerii" przy starcie w trybie Stability? No i czy rzeczywiście podwozie jest aż tak wrażliwe na twarde lądowania?
Z tego, co widzę 230- stkę można mieć poniżej 1000 zł (czyli za ok. 250 zł więcej, niż V950 z upgradem serw). Hmmm... temat do rozważenia.

Pozdrawiam,
Piotr.

PS. Sorry za offtopa.


Mi to przestało przeszkadzać, nie da się tego skorygować zmienić, można po prostu startować w trybie normal zwalniając holda,
tak jak każdą 6ch maszyną w której likwidujemy normala mode, by się nie pomylić i będąc na plecach nie wyłączyć sobie silnika z znienacka jak zapomnimy zmienić z normal na idle
(gleba gwarantowana - uszkodzenia masakryczne mimo że beastx zdążył odwrócić).

Start 230s w stab mode przy wietrze 20km\h
opcje startu

W Moim podwozie się nie łamie :-) tyle że jak chcesz 2D to lepiej blade 200 tańszy, części do blade idzie jakoś kupić tylko że cena,
jak porównasz z cenami takiego G.....a jak V950 to mega drogie ale jak porównasz do cen innych markowych to bez różnicy tylko że nie od skorpio-polska kupujesz tylko do Shark-rc.
blade 200 srx - 860zł
blade 200 s - 820zł

Blade nie wyjdą taniej niż WLtoys Jakieś radio spectrum trzeba liczyć z dsmx.

V950 to droga w jedna stronę konkretnie na wysypisko co byś nie robił i jak bardzo byś się nie starał :-) 2D będzie latać ledwo, a tak jak pisałem wcześniej z częściami jest lipa z BG.
Jak kupisz RTF, tak jak Ja to się przekonasz że 120m w praktyce to około 50m,

pozdr.
M.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 12 paź 2017, o 12:51

Pan Byku pisze:Części do niego nie są przeraźliwie drogie, sporo opcji tuningu, a także dostępność w PL.


Tuning RKH poprawia jeszcze właściwości, tylko w moich oczach Ta Firma jest skreślona, części nie są trwałe,
pierwszy raz mi się w życiu tarcza zgięła przy krecie :-) piekielnie drogie jest RKH 300$ wydałem nie było warto.

Z Lynx kupiłem tylko ramę też piekielnie droga, jak na tak mały heli, niezniszczalna jak na razie, głowice i tarcze założyłem od oxy 3 okazało się że pasuje
jak otwór na śrubę zrobimy w wale głównym w innym miejscu :-) jak na razie tylko ramę się opłacało kupić od Lynx odkąd ją mam ze 3 plastikowe by już połamał.

Jakieś konkretne przykłady względem innej marki ? Na poparcie tego co napisałeś.
Chętnie się na coś tańszego a równie dobrego przesiądę.

ceny części do blade:

Zębatka główna - 21,99 zł
Rama główna - 27,99 zł
Wał poprzeczny - 15,99 zł
Wał główny z pierścieniem - 16,99 zł

Tylko jabłko do jabłka poproszę :-), inny heli który lata 3D, z łopatami 210-250, napęd ogona na silnik, wykonany w podobnej jakości, części możliwe do kupienia.

pozdr.
M.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 13418
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1339 razy
Podziękowano: 596 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 12 paź 2017, o 13:27

Pan Byku pisze:Tylko miruuu byłby niepocieszony bo w piro ogon puszcza. No ale taki los helików z silnikiem na ogonie ;)

To prawda, na ogon jestem szczególnie uwrażliwiony. Tym bardziej, że tym trudniej byłoby przenieść piro z symka na treningowego mikrusa (bo rozumiem, że taka jego funkcja).
Pozdrawiam, Mirek

Trex 470LM - cieszy... | Trex 500X - przyszedł... | Reaktor 3D - jest co bić | Firstar - mały ale wariat ;) | Szybolek - zrobiony, oblatany, do sprzedania... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa
Awatar użytkownika
Piotr_T
Stały bywalec...
Posty: 105
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: Piotr_T » 12 paź 2017, o 20:29

Dzięki za uwagi poparte praktyką :-). Czyli wychodzi na to, że V950, mimo pozytywnych wrażeń z użytkowania (a raczej tłuczenia) V977, należy raczej sobie odpuścić. Konieczność upgrade'u serw na metalowe (ok. 160 zł do rachunku na "dzień dobry", a i to dopiero wtedy, jak pojawią się ponownie na stoku w BG), problemy z dostępnością części, które trzeba w praktyce ściągać z Chin, słabe radio (jak dla mnie największy ból w V977), mała moc silnika głównego i słaby silnik szczotkowy na ogonie z przekładnią kątową (w sumie niepotrzebna komplikacja, chyba że te trybiki działają jako "bezpiecznik" dla śmigła ogonowego) i wynikający z tego praktyczny brak możliwości latania 3D, ponoć krucha kabinka - tych wszystkich wad nie równoważy niższa (choć nie taka niska - ok. 650 zł za zestaw RTF z niezbędnym kompletem serw Blue Arrow) cena tegoż helika. Gdyby zestaw BNF (370 zł + 160 za serwa) był z pakietem i ładowarką, to może bym się odważył, ale cwane Chińczyki sprzedają go bez tych "dodatków", więc ulotnienie podbija cenę o ok. 100 zł, co powoduje, że zakup BNF jest... jeszcze bardziej bez sensu. Trzeba więc będzie popatrzeć na coś innego...

Co do Blade - jeśli pójdę w tym kierunku, to będzie to 230S. "Dwusetki" są tańsze i też fajne, ale jednak pozbawianie się (na początek potencjalnej) możliwości latania 3D jednak mi coś nie podchodzi w momencie, gdy decyduję się już na wydanie +/- 1000 zł.

Pozdrawiam,
Piotr.
Protos Mini 3S, V977 i Syma S36.
Mój ci on, ale jeszcze boję się do niego podejść ;-)
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 12 paź 2017, o 20:49

Piotr_T pisze:Co do Blade - jeśli pójdę w tym kierunku, to będzie to 230S. "Dwusetki" są tańsze i też fajne, ale jednak pozbawianie się (na początek potencjalnej) możliwości latania 3D jednak mi coś nie podchodzi w momencie, gdy decyduję się już na wydanie +/- 1000 zł.

Pozdrawiam,
Piotr.


Jak z mikrusa się przesiadasz na coś innego i chcesz 3D to masz fajną opcje w dziale sprzedam normalnej 6CH maszynki
Protos mini napewno ogon nie będzie puszczał przy starcie się nie przechyli i nie porozbija :) i akurat 1050zł ja bym ponegocjował na Twoim miejscu.

To że 3S to tylko zaleta bo pakiety taniutkie w porównaniu do 6s.
Z czasem kupisz okazyjnie HW60 V4 i jakiś silnik napewno 6S się trafi albo przejdziesz na klasę 500 lub 600 bo Ci będzie mało ;-)

Pozdr.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 1536
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 149 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: pkali » 13 paź 2017, o 05:22

Myszor pisze:Z czasem kupisz okazyjnie HW60 V4


Yep 40A, który jest zamontowany w tym modelu spokojnie da radę po przesiadce na 6S.
protos 470, protos mini, gaui MX3, oxy2, blade180cfx, dx9
Awatar użytkownika
bizon220
Domownik forum...
Posty: 327
Rejestracja: 21-04-2015
Lokalizacja: Komorów
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: bizon220 » 13 paź 2017, o 06:29

Dokładnie. W Miniaku na 3S który mam na handel, mam dokładnie ten sam YEP 40A co w Miniaku Stretch 6S którego niedawno zakupiłem. Mocy nie brakuje. HW 60A to u mnie lata w Protosie 500 i tam też większego regulatora nie potrzeba.
Chcesz przestroić na 6S, to tylko silnik do przewiniecją lub wymiany i jest 6S.
Żeby Miniak ogon puścił, to coś musi być w nim mechanicznie zwalone, bo tak normalnie, to szansy nie ma.
Pozdrawiam
Krzysiek

Protos 500,Protos Mini 6S,Quad 220 FPV
Taranis
Awatar użytkownika
Myszor
Stały bywalec...
Posty: 216
Rejestracja: 05-09-2016
Lokalizacja: Piaseczno
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 3 razy

Postautor: Myszor » 13 paź 2017, o 11:35

Każdemu Pilotowi wkońcu brakuje mocy i to chyba jest naturalna droga rozwoju, nie chodziło mi o to ze yep zły czy za słaby, czy na 3s,

Tylko bardziej że konstrukcja Protosa zniesie spokojnie taki up mocowy, bo widziałem już takie opcje nie tylko na youtube.
Blade 230S, OXY 3 TE, DJI Spark i DX18
Protos Max V2 Evoluzione - Leggero (w budowie),
Awatar użytkownika
bizon220
Domownik forum...
Posty: 327
Rejestracja: 21-04-2015
Lokalizacja: Komorów
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: bizon220 » 13 paź 2017, o 12:00

Pewnie, że mocy brakuje z czasem, ale w Miniaku czy na 6S, czy na 3S, YEP 40A wyrabia.
Tam jest silnik Skorpiona z dłuższym wałem i pewnie większość pilotów lata na tych oryginalnych silnikach. W tym przypadku wymiana regulatora nie spowoduje żadnego wzrostu mocy.
Pozdrawiam
Krzysiek

Protos 500,Protos Mini 6S,Quad 220 FPV
Taranis
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 1536
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 149 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: pkali » 13 paź 2017, o 12:27

Myszor, bizon ma rację. Stockowy silnik 6s do miniaka jest wystarczający i jeśli Piotr_T nie jest cyborgiem z masą wolnego czasu na naukę to będzie go cieszył przez lata.

tapatalk
protos 470, protos mini, gaui MX3, oxy2, blade180cfx, dx9
Awatar użytkownika
Piotr_T
Stały bywalec...
Posty: 105
Rejestracja: 13-06-2017
Lokalizacja: Józefosław
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 2 razy

Postautor: Piotr_T » 13 paź 2017, o 12:56

pkali pisze:Myszor, bizon ma rację. Stockowy silnik 6s do miniaka jest wystarczający i jeśli Piotr_T nie jest cyborgiem z masą wolnego czasu na naukę to będzie go cieszył przez lata.

Oj, kusicie, kusicie ;-)
Nie, cyborgiem nie jestem i choć staram się codziennie "wylatać" na V977 choć jeden pakiet (około północy "hala" garażowa w bloku jest moja :-) ), to zgodnie z przewidywaniami napęd 3s w Protosie Mini starczyłby mi na długo, nie mówiąc już o 6s. Obawy mam raczej takie, czy dorosłem już do "dużego" modelu z "profesjonalną" mechaniką i sterowaniem i czy ewentualne kreciki nie będą zbyt bolesne finansowo. Na pewno podstawowym heli nadal byłby V977, ale że szerzej wkroczyłby w treningi symulator (Heli-X 6.1 - jak na razie na tanim game-padzie, więc... byle jak i raczej zniechęca to do treningów, niż zachęca), to może nie uszkodziłbym "Prosiaczka" zbyt szybko i dotkliwie.

Anyway - mam nad czym myśleć :-)

Pozdrawiam,
Piotr.
Protos Mini 3S, V977 i Syma S36.
Mój ci on, ale jeszcze boję się do niego podejść ;-)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 1536
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 149 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: pkali » 13 paź 2017, o 13:04

Wszystko zależy od tego jakie masz parcie na postępy i czy będziesz potrafił powstrzymać ułańską fantazję podczas nauki. Brain ma autolevel i rescue, na pewno z tym fbl nauka jest łatwiejsza. Z protosem będziesz zmuszony kupić jakiś nadajnik (tutaj w przeciwieństwie do blade nie będziesz "skazany" na spektrum, więc możesz wybrać co chcesz), będzie więc czym latać na symku.

Ale co Cię będę oszukiwał... tanio nie będzie.

tapatalk
protos 470, protos mini, gaui MX3, oxy2, blade180cfx, dx9
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 13418
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1339 razy
Podziękowano: 596 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 13 paź 2017, o 13:25

Piotrze, jeśli latasz V977 to możesz być spokojny. Miniak bedzie znacznie prostszy w obsłudze. Jak tylko miną pierwsze stresy związane z rozmiarem to zauważysz, że wszystko co robiłeś na mikrusie okaże się łatwiejsze na wiekszym. Będzie wolniej, widoczniej, precyzyjniej... Mikrus, ze wględu na dzikość i łatwość zgubienia wzrokiem uczy intuicyjnego i szybkiego przywracania go do pozycji "startowej", co ja osobiście nie raz wykorzystywałem później w protosie (nawet nie do końca wiedząc co robiłem paluchami, żeby znowu wisiał ogonem do mnie).
Będzie dobrze. A miniak sporo wybacza jak sie lata nad większą trawą...
Pozdrawiam, Mirek

Trex 470LM - cieszy... | Trex 500X - przyszedł... | Reaktor 3D - jest co bić | Firstar - mały ale wariat ;) | Szybolek - zrobiony, oblatany, do sprzedania... | Czesia - jeszcze tylko wyniosę choinkę i się za nią biorę... | LaTrax Rally - kazali mi kupić | Graupner MX-20 - działa

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron