OMPHOBBY M2

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 4017
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 325 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 22 lis 2019, o 13:37

Carson pisze:Co wy macie z ta teoria, ktora na dodatek upraszczacie do granic mozliwosci? Ide o zaklad, ze z podporami belka i reszta tez by przezyla.


Przyjęty. Kupuj, dociążaj ogon i wal w glebę :mrgreen:
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 1201
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 89 razy
Podziękowano: 33 razy

Postautor: Carson » 22 lis 2019, o 13:43

Jak kupie to na pewno sprobuje to udowodnic :twisted: Z moją 450tką sie potwierdzilo, powzmacnialem konstrukcje wedlug swoich wieczornych pokretowych przemyslen i dzieki temu mocno ograniczylem ilosc sypiacych sie czesci przy kretach.
LOGO 480 (520mm) / X360 / FS-i6 // Turnigy SCT 2WD / FS-GT3B
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 10356
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 859 razy
Podziękowano: 608 razy

Postautor: aikus » 22 lis 2019, o 14:06

...
Stawiam, że raczej z wiekiem nauczyłeś się nieco roztropniej kretować.
Fizyki nie oszukasz.
Zasady zachowania energii nie oszukasz.
Po to się robi np. servo-savery, żeby oszczędzić serwa.

Akurat tutaj z tym ogonem... HGW - przekonamy sie jak będzie.
Ale skoro już jest założona rurka grubościenna która i tak dołożyła masy na ogonie, to ja bym podpory odpuścił.


@pkali i jak... jak z tym wstecznym ciągiem na ogonie? Jest może??
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2468
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 203 razy

Postautor: pkali » 22 lis 2019, o 14:09

Filmiki z pierwszych lotów i pierwszego kreta (szybka piłka, aż wstyd co zrobiłem :) ). Niestety jakość pierwszych słaba.

YouTube

YouTube

YouTube
XLPower 520, protos 380, protos mini, gaui MX3, 2oxy2, blade180cfx,
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 4017
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 25 razy
Podziękowano: 325 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 22 lis 2019, o 14:17

wirnik ogonowy wyśmiał Cię jeszcze zanim zetknął się z glebą :vhappy:
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 10356
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 859 razy
Podziękowano: 608 razy

Postautor: aikus » 22 lis 2019, o 16:23

pkali pisze:Filmiki z pierwszych lotów i pierwszego kreta (szybka piłka, aż wstyd co zrobiłem :) ).



No co... nic takiego. Przeceniłeś ogon :D
Został Ci w tyle, bo nie wyrobił a Ty nie skorygowałeś na czas.
Ale to się może zdarzyć w każdym helikopterze - nie to, ze OMPHOBBY M2 jest dziadowski - nie nie nie, nic takiego nie mówię.
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2468
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 203 razy

Postautor: pkali » 12 sty 2020, o 13:22

W końcu udało się popełnić jakiś filmik. Helik mega mi się podoba. Był też mały test kontaktu z glebą, na pierwszy rzut oka poszły dwa orczyki.

YouTube
XLPower 520, protos 380, protos mini, gaui MX3, 2oxy2, blade180cfx,
Awatar użytkownika
miruuu
Administrator
Posty: 17848
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Podziękował: 1623 razy
Podziękowano: 794 razy
Kontaktowanie:

Postautor: miruuu » 12 sty 2020, o 14:58

No właśnie oglądałem :)
Wlatales się już chyba trochę. Jak oceniasz w odniesieniu do oxy2?
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2468
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 203 razy

Postautor: pkali » 12 sty 2020, o 17:41

Patrząc na dostępność m2 trochę namieszał i namiesza na rynku. Gdybym teraz miał kupować jednego z tych mikrusów miałbym problem. Używkę o2 można kupić za taką samą cenę jak nowego m2. Pierwszy ma w pełni konfigurowalny fbl, na korzyść drugiego przemawia prostota konstrukcji. Wg mnie zakup nowego oxy2 w tym momencie jest totalnie nieopłacalny.
To co mi się bardzo podoba to łopaty. Oksiakiem latam na plastikach, które są miękkie, model z nimi ma tendencję do zadzierania lub opuszczania dzioba przy szybkich przelotach. W m2 tego problemu nie ma. Pomimo porównywalnej wagi m2 o wiele szybciej reaguje na dodanie kątów, trudniej zdusić obroty. Nie wiem czy to zasługa mocniejszego silnika, czy momentu generowanego przez jego masę. Fbl pracuje poprawnie, choć ingerencja w ustawienia praktycznie nie istnieje. W instrukcji nie ma ani słowa o możliwości zmiany czułości ogona. Na 5 kanale można przełączyć pomiędzy trybem 3d i poziomowaniem (nie wiem jak działa, nie próbowałem). Można też z drążków wypoziomować orczyki.
Przy zalecanych w instrukcji ustawieniach radia kręcił dla mnie za wolno ogonem, da się to zniwelować przez zwiększenie do 120% "zakresu" dla ruddera.
Trochę irytujący jest dźwięk silniczka ogonowego, ale to szczegół.

A i jeszcze jedno. Okazało się, że puszczający ogon (na filmiku, który nagrał windcatcher) i ten, który był przyczyną pierwszego kreta spowodowany był wadą regulatora. Po odbudowie po krecie silnik na ogonie początkowo nie wchodził na wystarczające obroty, a w końcu przestał się rozkręcać.
XLPower 520, protos 380, protos mini, gaui MX3, 2oxy2, blade180cfx,

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość