Kasama Srimok Eco nitro

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 maja 2017, o 19:11

Jacek czy Ty u siebie ustawiałeś jakoś silnik z łożem? Tam się coś reguluje?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 14 maja 2017, o 22:07

Tak, jest tam delikatna regulacja poprzeczna na podkładkach mimośrodowych i wzdłużna na fasolkach naciętych w łożu. Ustawiłem silnik na poluzowanych śrubach, zmontowałem sprzęgło, wentylator i gniazdo rozrusznika. Potem zakręciłem kilka razy rozrusznikiem (bez świecy w głowicy żeby nie powodować szarpania kompresją). Jak już silnik ładnie sie ustawił, dociągnąłem śruby na łożu, i wyjąłem silnik ponownie (w Kasamie to przyjemność bo wychodzi cały razem z łożem), dopiero na wyjętym silniku podociągałem śruby na fest.
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 maja 2017, o 22:21

Czyli chodzi o zniwelowanie mimośrodowości i wysokości na sprzęgle? To mam ok
Helikoptery
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 14 maja 2017, o 22:34

Znaczy nie musisz nic regulować? Coś z wibracjami walczysz?
Pozdrawiam,
Jacek
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 14 maja 2017, o 22:35

tak, FBL dostaje takiej delirki że da się wylądować tylko na holdzie- pomierzyłem wał i szpindel, zmieniłem braina i zobaczymy
Helikoptery
Awatar użytkownika
Artja
Garage Manager
Posty: 5055
Rejestracja: 21-10-2013
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 271 razy
Podziękowano: 474 razy

Postautor: Artja » 14 maja 2017, o 22:54

Próbowałeś odpuścić trochę z pidów? U mnie musiałem mocno zdjąć D na elevatorze, bo na defaultach nie dało się szybko lecieć do przodu, był taki delfin że szok.
No i klasycznie... ogon sprawdzałeś...? ;) Szczególnie przyglądnij się regulacji na przedniej zębatce ogona
Pozdrawiam,
Jacek

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości