Synergy 516

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 17:21

Przedstawiam model śmigłowca Synergy 516.
Model ten został wprowadzony na rynek w drugiej połowie ubiegłego roku 2017, firma produkująca ten model to Synergy R/C Helicopters zlokalizowana na terenie USA.
Podam wyposażenie jakie zastosowałem w wyżej wymienionym modelu.
Motorek elektryczny Skorpion HKIII-4020-1350
ESC Castle-Creations-talon-90-brushless-esc
FBL Futaba CGY 750
Serwa wirnik główny MKS HV9767
Serwo śmigiełko ogonowe Futaba BLS 256 HV
Futaba SBS-01C Current Telemetry Sensor
Łopaty wirnika głównego Synergy Rail R-516 Flybarless
Łopaty śmigiełko ogonowe Synergy Rail R-80.6
Odnośnie radia to każdy może dokonać wyboru według swoich potrzeb.
Bateria 6S 45C 5000mAh
Przeciętny czas lotu od 5 do 8 minut w zależności od tego jak latam.
Do chwili obecnej 23-3-18 wykonałem 85 lotów

Poniżej kilka zdjęć tego modelu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 23 mar 2018, o 17:53

Ale pokraka. Jednak dzięki tej "prześwitującej" ramie wygląda na lekkiego. A są tutaj tacy co lubią lekko. Pytanie czy mają tyle ikry by sobie sprawić takiego egzotyka.
Czyli co? Kret i części tylko ze JuEsEj?
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
Jazz
Lider forum...
Posty: 2960
Rejestracja: 02-10-2014
Lokalizacja: Ozarow mazowiecki
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 188 razy

Postautor: Jazz » 23 mar 2018, o 18:33

Podobny do logo.
Z tym ze w logo na podobnym setupie latam na łopatach 560mm , tez na pakietach 6s5000.
Na takich pakietach i łopatach 500-520 to nie będzie raczej rakieta.
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1860
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 135 razy

Postautor: SeKLeS » 23 mar 2018, o 18:39

Może chociaż jak yebnie, to zostanie krater jak po rakiecie? Generalnie ładny. Jakieś rozwiązania szczególne zastosowano?
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
Jazz
Lider forum...
Posty: 2960
Rejestracja: 02-10-2014
Lokalizacja: Ozarow mazowiecki
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 188 razy

Postautor: Jazz » 23 mar 2018, o 18:50

Wyglada fajnie i na dobrze wykonany jakościowo.
Nic wyjątkowego nie widać na zdjęciach :-)
Awatar użytkownika
pkali
Lider forum...
Posty: 2911
Rejestracja: 30-09-2014
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 155 razy
Podziękowano: 241 razy

Postautor: pkali » 23 mar 2018, o 18:51

Mi się bardzo podoba :) . Wydaje się solidny i ma napinacz jak w protosie 380 :)

Tapatalk
XLPower 520, protos 380, xl380, protos mini, gaui MX3, oxy2, omphobby M2, omphobby M1
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 19:03

Ciężar: zdjęcie poniżej pokazuje model gotowy do lotu.
Części od tej firmy są zawsze dostępne, i to zwykle przez wiele lat. To tylko moje doświadczenie gdyż posiadam również E7 SE od tej firmy przez ponad cztery lata w tym roku dokupiłem trochę starych części wszystko co potrzebowałem dotarło do mnie bez problemu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
Jazz
Lider forum...
Posty: 2960
Rejestracja: 02-10-2014
Lokalizacja: Ozarow mazowiecki
Podziękował: 30 razy
Podziękowano: 188 razy

Postautor: Jazz » 23 mar 2018, o 19:33

Czemu latasz na tak dużych pakietach ? Nie np 4000mah.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 23 mar 2018, o 19:43

fajny setup :)
Helikoptery
Awatar użytkownika
windcatcher
Dr Glut
Posty: 2300
Rejestracja: 10-08-2013
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 155 razy

Postautor: windcatcher » 23 mar 2018, o 19:44

Głowica i okucia fajnie pofrezowane i podziurawione. Odchudzany jest w wielu miejscach. A jak to się ma wagowo do logo lub innych 500-tek?
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 19:51

Bardzo lubię dłuższe loty a ciężar pakietu nie robi dla mnie wielkiej różnicy, ale myślałem już nad ty by wymienić belkę ogonową na wykonaną z CF to poprawi ciężar jak również zmieni moment obrotowy przy użyciu śmigiełka ogonowego.
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 19:55

Co do wagi innych 500-tek nie posiadam żadnego porównania gdyż do polowy ubiegłego roku latałem tylko na większych śmigłowcach 700
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 23 mar 2018, o 19:57

helichris pisze:Bardzo lubię dłuższe loty a ciężar pakietu nie robi dla mnie wielkiej różnicy, ale myślałem już nad ty by wymienić belkę ogonową na wykonaną z CF to poprawi ciężar jak również zmieni moment obrotowy przy użyciu śmigiełka ogonowego.



eee, chyba nie bardzo. belka węglowa jest cięższa niż alu (tak było w maxie chyba) a z tym momentem to rozjaśnij myśl :)
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 23 mar 2018, o 20:00

Ale model mi się podoba, rzeczywiście trochę jak logo i mój ulubiony rozmiar
Helikoptery
Awatar użytkownika
omcKrecik
Maharadża Pendżabu
Posty: 1777
Rejestracja: 11-12-2016
Lokalizacja: Las niedaleko Pułtuska (to nie moja wina)
Podziękował: 217 razy
Podziękowano: 84 razy

Postautor: omcKrecik » 23 mar 2018, o 20:07

Mnie się podoba, ktoś tam trochę myślał projektując ulżenia. Ale ja się nie znam na tych współczesnych helikach :dk:
Długo latasz z jednego takiego pakietu ?
Pozdrowionka od... Andrzeja
Nie umiem latać tak jak Wy, ale się uczę.
W ogóle ciągle się uczę. Wszystkiego, czasem od nowa...
Awatar użytkownika
dawo
Sknerus
Posty: 2134
Rejestracja: 06-10-2014
Lokalizacja: Piastów
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 81 razy

Postautor: dawo » 23 mar 2018, o 20:09

W protosie - przynajmniej 380 to belka Evo ma jakieś 3mm grubości i pewnie dlatego jest cięższa - normalna rura węglowa pewnie była by lżejsza od alu, kwestia sztywności.
Heli: 450, V922, 2x250, Protos 380, Protos 500, 2 x XL POWER 550
Samoloty: 2 x Combat, FunCub, MX-S, Sebart Katana 50E, Skrzydło, 2xF16, Hyper Bipe, Hawk EDF, Rad Jet, Akrobat Halowy,Bolt Mavimodels, ASW28 Volantex, E-flight v900 i Mini EDGE 540, Kwarciński Micron 150,
Drony: quad 250 i QX 90,
Samochodziki: Traxxas Rustler i 2 x Rustler 4x4, Slash 2wd, Summit, Arrma Typhon i Infraction 6s
DX9 G2 :)
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 20:28

Długość lotu zależy od manewrów jakie w locie są wykonywane, przy domu wykonuje bardzo grzeczną akrobacje jak również zawisy i inne stacjonarne manewry, lot trwa ponad 8 min. Na lotnisku ze względu na manewry wykonywane tam i pobór prądu lot trwa pomiędzy 4-5 min.
Awatar użytkownika
helichris
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 87
Rejestracja: 07-02-2013
Lokalizacja: Polska
Podziękowano: 9 razy

Postautor: helichris » 23 mar 2018, o 21:11

Wymiana belki ogonowej na wykonaną z CF pozwala zaoszczędzić około 50 gram, pozwala to również zmienić pozycje pakietu napędowego w położeniu do S.C. Zmieni to nieznacznie położenie całkowitej masy w stosunku do S.C. Umożliwi to również nieznaczne ułatwienie rozpoczęcia lub zatrzymania ruchu obrotu śmigłowca w osi pionowej używając śmigiełka ogonowego.
Poniżej zdjęcie ile można zaoszczędzić na wadze belki ogonowej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 23 mar 2018, o 21:26

To jakaś masakra - belka do Protosa 500 waży 33 gramy i ma 500mm więc jak belka 578mm do Synergy węglowa może być 50gram lżejsza nić ta oryginalna? Jest stalowa?

Nie wierz we wszystko co jest napisane.

A co do reszty z SC i położenia pakietu to jakiś bełkot marketingowy
Helikoptery
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8004
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 23 mar 2018, o 21:30

W Goblinie 500 pakiet podczas zakładania mogę przesunąć o parę cm, masa paliwa w nitro zmienia się o 200g - to wszystko jest bez większego znaczenia
Helikoptery

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości