SM by Elektromar (30E, 50E, 90E)

Jeżeli czegoś nie ma na liście powyżej, szukaj w tym dziale.
Awatar użytkownika
Sebus
Stały bywalec...
Posty: 154
Rejestracja: 11-10-2010
Lokalizacja: Nowa Sól
Podziękował: 6 razy
Podziękowano: 40 razy

Postautor: Sebus » 18 maja 2011, o 06:36

Rexy:250,450,600N,700N. Sirocco, SM50E i wiele innych
------>SYMULATOR to PODSTAWA!<-------
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 21 maja 2011, o 20:45

Witam
Prace nad 90tka znowu ruszyły.

Na zdjęciu 2ga próbna rama ,wszystkie bloczki anodowane na czarno czyli "black edition" :mrgreen:

Obrazek
Obrazek

Do czarnych bloczków czerwone dodatki chyba będą.
Obrazek

pozdrawiam Marek
tomek68
Domownik forum...
Posty: 339
Rejestracja: 25-02-2010
Lokalizacja: Drogheda
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 7 razy

Postautor: tomek68 » 22 maja 2011, o 09:17

Zębatka główna - delrin 90z mod 1,0.
Pytanie brzmi czemu taka mała ilość zębów ?. Dyskwalifikuje to większość silników o popularnym KV i wymusza zakup nowego napędu z kv w okolicy 400 obrotów.

pozdrawiam tomek
Heli pilots live in a world full of vibration
Awatar użytkownika
radios24
Domownik forum...
Posty: 484
Rejestracja: 14-05-2010
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 34 razy

Postautor: radios24 » 8 cze 2011, o 15:10

I jak tam prace nad SM 30 ?
COMPASS CHRONOS | FORZA 450EX
Xnova Motors team | MS Composit team
http://www.yellowhammer.pl

Paweł Trznade
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 9 cze 2011, o 06:12

radios24 pisze:I jak tam prace nad SM 30 ?

Nie ruszyły jeszcze bo kończę 90E ( w Zbąszyniu powinien już byc) i mam masę roboty z produkcją 50EV2 ,
bo zaczynaja przychodzić zamówienia od klientów.
pozdrawiam Marek
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3256
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 9 cze 2011, o 07:35

elektromar pisze:
radios24 pisze:I jak tam prace nad SM 30 ?

Nie ruszyły jeszcze bo kończę 90E ( w Zbąszyniu powinien już byc) i mam masę roboty z produkcją 50EV2 ,
bo zaczynaja przychodzić zamówienia od klientów.
pozdrawiam Marek

Hehe... niedługo u Marka będzie jak w innej bardzo znanej firmie - zapisy na dwa lata w przód :wall:
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 9 cze 2011, o 19:50

A jakieś kulturalne nitro SM będzie (najlepiej klasy .90)? ? ?
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3256
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 9 cze 2011, o 19:52

Kowal pisze:A jakieś kulturalne nitro SM będzie (najlepiej klasy .90)? ? ?

Marek będzie miał konwersje E->N dla 90-tki :)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 9 cze 2011, o 20:14

Ramotny pisze:Marek będzie miał konwersje E->N dla 90-tki :)


Już mię to cieszy. Zaczynam odkładać sałatę.
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3256
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 9 cze 2011, o 20:49

Kowal pisze:
Ramotny pisze:Marek będzie miał konwersje E->N dla 90-tki :)


Już mię to cieszy. Zaczynam odkładać sałatę.

tzn... fajnie by było jakby miał... ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 9 cze 2011, o 20:57

Kowal pisze:A jakieś kulturalne nitro SM będzie (najlepiej klasy .90)? ? ?

Ramotny pisze:
Kowal pisze:
Ramotny pisze:Marek będzie miał konwersje E->N dla 90-tki :)


Już mię to cieszy. Zaczynam odkładać sałatę.

tzn... fajnie by było jakby miał... ;)


NEVER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :gas:
pozdrawiam Marek
Awatar użytkownika
Ramotny
Administrator
Posty: 3256
Rejestracja: 28-01-2010
Lokalizacja: 52°5'38''N 21°7'3''E
Podziękował: 295 razy
Podziękowano: 260 razy

Postautor: Ramotny » 9 cze 2011, o 21:03

elektromar pisze:pozdrawiam Marek
Nie płacz Kowal... coś sie wymyśli... ;)
Pozdrawiam, Grzegorz
Mieć czy latać? Oto jest pytanie...
Awatar użytkownika
Kowal
Lider forum...
Posty: 2895
Rejestracja: 18-01-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 208 razy
Podziękowano: 253 razy

Postautor: Kowal » 9 cze 2011, o 21:35

Ramotny pisze:
elektromar pisze:pozdrawiam Marek
Nie płacz Kowal... coś sie wymyśli... ;)


Foszek :cry:
Z lotniczymi pozdrowieniami,
Piotrek "Kowal" Kowalski

The fighter never quits, the quitter never wins ! ! !
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 15 cze 2011, o 20:54

tomek68 pisze:Zębatka główna - delrin 90z mod 1,0.
Pytanie brzmi czemu taka mała ilość zębów ?. Dyskwalifikuje to większość silników o popularnym KV i wymusza zakup nowego napędu z kv w okolicy 400 obrotów.

pozdrawiam tomek

Po głębokim namyśle zrobiłem nowy kpl zębatek (główna 100z).
Miałeś rację Tomek.

A tu parę fotek z postępu prac.
Ruszyłem ze składaniem ramy docelowej na czysto.

Rama z płyty carbonowej 2mm.
Model będzie w kolorach czarno-czerwonym.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Planuje oblot w weekend.
pozdrawiam Marek
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 21 cze 2011, o 22:41

Witam
Przybywa części ,helik sie rozrasta .
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

tu sam się zdziwiłem ,waga bez kabinki(130g) i łopatek ogonowych ,poza tym wszystko
jest juz w modelu.
Obrazek

A tu 1sza przymiarka kabinki
Obrazek

tyle narazie jutro chyba oblot :mrgreen:
pozdrawiam Marek
elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 23 cze 2011, o 19:23

Witam
GOTOWY !!!!!!!!!!!!!
Po pierwszym oblocie zdaje się być wszystko w porządku.
Ale narazie tylko zawis i parę ósemek w idle1 było.
Parę fotek.
Porównanie wielkości SM-50 do SM-90
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Waga modelu gotowego do lotu 4182g !!!!!!!!!,Pakiety 12s 4000mAh (nanotech)
Obrazek
Model będzie można zobaczyć w Zbąszyniu w Niedzielę.
I to by było na tyle :) :)
pozdrawiam Marek
Awatar użytkownika
Gmeracz
Global Mod
Posty: 2082
Rejestracja: 16-03-2010
Lokalizacja: UK - West Sussex
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 201 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Gmeracz » 23 cze 2011, o 21:33

Marek, może mało kto się odzywa w twoim wątku ale uwierz - pilnie cię obserwujemy i postępy z nowym modelem :thumb: :nw:
Od śmigła... Sławek
http://www.youtube.com/user/Vipcioo
Awatar użytkownika
miszcz_waw
Elita forum...
Posty: 577
Rejestracja: 13-05-2010
Podziękował: 38 razy
Podziękowano: 79 razy

Postautor: miszcz_waw » 23 cze 2011, o 23:03

Jedno pytanie - z czego wynika tak znaczna różnica wysokości? Na długość kadłuby są zbliżone, wiadomo że belka dłuższa, podwozia wydają się być podobnej wysokości. Serwa też tej samej klasy i w takim samym układzie a tarcza i głowica wyraźnie sporo wyżej jest w 90-tce - z czego to wynika? To tylko przestrzeń na pakiety czy coś jeszcze?
Piotrek
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 576
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 24 cze 2011, o 11:43

No w koncu to ma jakis rasowy wyglad, ladnie :)
Przydalaby sie ta kabina do 50...

"Hardcore 3D tak zostałem wychowany
ten kto F3C, na zawsze jest przegrany" by Ombler



Save the Flybar!!

elektromar
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 95
Rejestracja: 26-05-2010
Podziękowano: 3 razy
Kontaktowanie:

Postautor: elektromar » 24 paź 2011, o 19:08

Witam
Ponieważ ruszył się (chyba) temat F3C ,to trzeba wrócić do wrócić do padli.
No to robimy głowicę tradycyjną do sm-90.
Narazie jest w stadium szczątkowym ,ale już na coś to wygląda.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
pozdrawiam Marek

Wróć do „Pozostałe marki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość