Dylematy - czyli jaki wybrać samolot

Bo każdy ma samolot, ale nie każdy się przyznaje...
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 4279
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 345 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 22 kwie 2020, o 09:08

mikegsx400 pisze:wracając jeszcze do wcześniejszego posta - oczywiście myślałem chwile o EFX racerze, ale odpadł bo dawo ma :vhappy:

a co do pianek, to z moich nic nie odpada nawet jak latam troche szybciej :D (jade na zamkniecie soboty na R. zrobić oblot nowego skrzydełka, zobaczymy czy coś odpadnie :D )

Macieju, daj jakieś info, ile toto waży, rozpiętość (wg moich obliczeń winno mieć 85-95cm), i czy faktycznie nie rozpadnie sie przy 200.



Tutaj są m.in. fotki o które pytałeś w PW: https://photos.app.goo.gl/hoQWsLDAXbkSgywz6

Konkretnej masy Wam nie podam, one ważyły gdzieś koło 1.5kg zatankowane.Kawasaki były lżejsze, na tyle lekkie że na dobrze podkręconym silniku 3,5ccm mogły startować prawie pionowo i wznosić się w pionie. Wymiary wynikają wprost z przeskalowania oryginałów 1:12.
1. Kawasaki Ki61KAI - wersja z rzędowym silnikiem bo kadłub jest bardziej opływowy a rozmiary łapią się na silnik 3.5ccm zgodnie z regulaminem
2. Messerschmitt Bf109H - wersja wysokościowa, bo dzięki większej rozpiętości skrzydeł łapał się na silnik 3.5ccm. Model w wykonaniu "czołg", przetrwał kilka kolizji w powietrzu bez większych strat - raz przeciął inny model skrzydłem :P które zostało na jednej z 4 śrub nylonowych i dolatał do końca tury
3. Supermarine 371 Spiteful - bo jest ładny jak Spitfire, ale ma proste skrzydła. Eliptyczne są trudne w budowie, szczególnie przy wykorzystaniu konstrukcji rdzeniowej z pracującym poszyciem. To jest model pod silnik 2.5ccm i pewnie najbardziej nadaje się pod damski napęd bo jest leciutki

Wróć do „Ogólne dyskusje parapeciarzy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości