No i ostateczna wersja na wałek niewiele będzie się różnić. Nowy wygląd kabinki oraz 3mm szerzej rozstawione okucia łopat. Jednak jakieś zmiany wprowadzili
I zaczęły się problemy. Śmiglak poskładany i próbuje przebrnąć przez ustawienia brain 2. 1 zakładka wszystko jasne wybieram z listy komponenty które posiadam. 2 zakładka wybieram serwa niby wszystko jasne wybieram digital 1520 i ręcznie ustawiam na 333hz. Serwa mam z combo ds 450m i ds 455m na ogon 3 zakładka wszystko jasne wybieram rodzaj odbiornika Mam futaba podłączona przez S. Bus 2 i tak wybieram 4 zakładka wiadomo schemat wszystko podłączone zgodnie z tarczą hr3 120 st 5 zakładka transmiter setup I tu zaczyna się problem bo aby uzyskać w Aileron Elevator Taił i Pitch od -100 do + 100 % to muszę dodać end pointy w nadajniki ( futaba 10j) i jeżeli to zrobię to w programie wszystko ładnie jest w zakresie 100% ale fizycznie serwa wychylają się już do swoich maksymalnychb wychyleń przy 1/4 wychyleniach drążka czy tak ma być? Próbowałem puźniej zmniejszyć d/r aby serwa chodziły po całości zakresu drążka ale wtedy w programie miałem zakres -15 do + 15%
gumi pisze:W Brain'ie musi być poustawiane w każdym kanale +-100% niezależnie od tego, co pokazuje radio.
Dokładnie tak. Ustawiasz wszystko na +/- 100% w zakładce nadajnika a dopiero potem na zakładce ustawiania serw ustalasz zakresy PITCH oraz CYCLIC aby osiągnąć wymagane kąty bez blokowania serw.
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał
OK dziękuje bardzo to już mam poustawiane wszystko na -100% do + 100% łącznie z aux i throttle i tail gain na 45% setupy też się przełączają razem z idle 1 2 i 3. Rozumiem że setup 1 to tryb normal tak? Zakładka 6 typ tarczy i kierunek obrotu wszystko jasne HR 3 120 i obrót w prawą stronę. Zakładka 7 - Niby wiem o co chodzi ale nie do końca. W jakim trybie mam to ustawiać bo coś jest napisane że w trybie bez żyroskopu i akcelometru czyli jak? Włączyć porostu tryb hold? Krzywe ustawić liniowo od 0-100 i drążki na środku aby wypoziomować tarcz? Orczyki ustawić na 90 stopni i ewentualną nierówność tarczy wypoziomować snapami czy o milimetr nie chodzi ja serwo nie będzie miało 90 stopni a tarcza będzie w poziomie? Jak ustawić rewersy ? Jak się powinna zachowywać tarcza? Teraz przy ruchu lewym drążkiem do góry cała idzie w górę równo - przy ruchu lewym drążkiem w dół cała tarcza idzie w dół równo - przy ruchu lewy drążkiem w lewo patrząc od tyłu na ośkę od wirnika ogonowego to mechanizm po ośce idzie w lewo jak drążek w prawo to w prawo - przy ruchu prawym drążkiem w górę tarcza pochyla się równo do tyłu - przy ruchu prawym drążkiem w dół tarcza pochla się równo do przodu - przy ruchu prawym drążkiem w prawo tarcza pochyla się równo w prawo - przy ruchu prawym drążkiem w lewo tarcza pochyla się równo w lewo
Nie mieszaj setupów z trybami lotu (normal, idle1, idle 2, hold). Na początek może lepiej w ogóle nie przełączaj się między setupami, ustaw jeden dobrze, potem go skopiujesz i będziesz eksperymentował z drugim. Wrzuć te rozterki do tematu o Brainie.
Masz rewers na prawym drążku - jak ciągniesz do siebie to tarcza powinna pochylac sie do tylu. Na kierunku chyba tez (wirnik ogonowy).
Dziś przeglądałem co trzeba by było wymienić, by mieć tt. Według cen z tajlandi koszt około 300 zł plus dodatkowo trzeba byłoby ramę podcinać na zębatkę. Ewentualnie dokupić 2 połówki ramy i wymienić. W Dani model dostępny już jest ale części póki co nie ma
Może za 2 tygodnie będę miał możliwość przymierzenia nowej ramy do starej, wtedy będę dokładnie wiedział co i jak. Ze zdjeć wynika że trzeba będzie 1 cm podciąć, żeby dolne koło weszło