Oj Byczku Byczku, ale żeś namieszał i naplątał
Odpisuje w punktach bo tak się łatwiej odplątuje
1. Wałki - akustycznie zapewne nie do zniesienia, ale biorąc pod uwagę, że trexa kupiłem do treningu może to nie być głupi pomysł o ile rzeczywiście poprawili jakość (wytrzymałość parasolek). Wymiana paska jest upierdliwa (przeciąganie przez belkę, przekładnie w ramie, sprawdzanie czy dobrze napiet) - wałek wkladasz, wyjmujesz, wkladasz, wyjmujesz - znasz to buchajku... w każdym razie raczej sprawdzę jak juz się pojawi i dam znaka.
2. Problem z ogonem - ło matko. Temat tyle wałkowany - o jaki konkretnie problem Ci chodzi??
3. Czy jestem zadowolony - bardzo. Nie jest do model idealny, ale na tle wyboru w tej klasie pewnie bym kupił jeszcze raz, bo:
- x3 fajna ale znudzona (dla mnie oczywiscie)
- g380 latająca cegła
- czejs bo nie
Zostaje tylko P380, który lata moim zdaniem najlepiej w swojej klasie, ale jest jak na swoją klasę i cel (nauko-bicie) zbyt drogi. Do latania tak, do nauki nie. I nie chodzi tu nawet a same ceny w PLN co o fakt, że są po prostu po kilka razy wyższe niż Alignowe a po jeszcze więcej razy wyższe gdy się kupuje na helipros.
4. Regiel - potwierdzam, żaden inny regiel tak się nie wyróżnia
i uscisle zanim sobie odpowiesz - w reglu zjebany jest governor. Wyłączyłem go i wszystko jest ok, ale to niczego nie usprawiedliwia. Align dał dupy w tym względzie bardzo mocno i do tego nie pierwszy raz.
5. Audio - głośność zbliżona do x3. Trochę mniej piskliwo-skrzeczący dźwięk. Wałek zapewne wyrówna poziom do x3 albo go wręcz przekroczy
6. Lekkość Protosa - co??? To że jest lżejszy od G380 nie znaczy od razu ze jest lekki
7. Konstrukcyjnie - w dużym stopniu zerżnięta rama z x3 tylko jakby nieco szersza. Jak dla mnie to jeden wuj. Pytanie po co Ci drugi bardzo podobny model.