miruuu pisze:Ja tez miałem chrapke, ale z filmów wynika ze praktycznie nie ma mocy...
Myszor pisze:Nie ma co porównać ani jak porównać v950 i 230s
230s bije na głowę v950 pod każdym względem jakoś, możliwości, stabilność lotu, osiągi, czego się nie dotknie.
miruuu pisze:A MJX nie jest 4ch?
Piotr_T pisze:Myszor pisze:Nie ma co porównać ani jak porównać v950 i 230s
230s bije na głowę v950 pod każdym względem jakoś, możliwości, stabilność lotu, osiągi, czego się nie dotknie.
A czy da się tak skalibrować Bladego 230s (mechanicznie + kalibracja serw + lot trymujący) aby nie wyczyniał tych znanych "brewerii" przy starcie w trybie Stability? No i czy rzeczywiście podwozie jest aż tak wrażliwe na twarde lądowania?
Z tego, co widzę 230- stkę można mieć poniżej 1000 zł (czyli za ok. 250 zł więcej, niż V950 z upgradem serw). Hmmm... temat do rozważenia.
Pozdrawiam,
Piotr.
PS. Sorry za offtopa.
Pan Byku pisze:Części do niego nie są przeraźliwie drogie, sporo opcji tuningu, a także dostępność w PL.
Pan Byku pisze:Tylko miruuu byłby niepocieszony bo w piro ogon puszcza. No ale taki los helików z silnikiem na ogonie
Piotr_T pisze:Co do Blade - jeśli pójdę w tym kierunku, to będzie to 230S. "Dwusetki" są tańsze i też fajne, ale jednak pozbawianie się (na początek potencjalnej) możliwości latania 3D jednak mi coś nie podchodzi w momencie, gdy decyduję się już na wydanie +/- 1000 zł.
Pozdrawiam,
Piotr.
Myszor pisze:Z czasem kupisz okazyjnie HW60 V4
pkali pisze:Myszor, bizon ma rację. Stockowy silnik 6s do miniaka jest wystarczający i jeśli Piotr_T nie jest cyborgiem z masą wolnego czasu na naukę to będzie go cieszył przez lata.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości