Wczoraj wymieliłem kolejny środkowy pasek do zera. Nie bez winy był ostatni duży kret i wczorajsze szybkie tic toci z dużym pakietem 1800
Po wylądowaniu był już całkiem bezzębny...
Jakiś czas temu zamówiłem podobne paski innej firmy cięte na wymiar odrobinę szerzej. Poczekam aż przyjdą i zobaczymy na ile będą wytrzymałe.
Poza tym jest gościu, który moduje i przerabia swoje czejsy na 380, 385, 420 a przede wszystkim na mocniejszy pasek GT3. Trochę mi się tego robić nie chce ale wklejam dla potomnych. Typ ma chyba ze 6 czejsów czyli więcej niż @Wojtanek
Wkleja fajne foty więc widać co i jak nawet bez czytania.
Części używa tanich z devila, aligna, goblina. Pomysły fajne - warto spojrzeć.
https://www.helifreak.com/showthread.php?p=7427532Poza tym Wojtuś mówił, że gadał z kimś kto ma kłopot z pozycjonowaniem pasów.
Podpowiem iż rozwiązaniem nie są podkładki na wał czy powiększanie miejsca w ramie.
Cały sekret drzemie w pozycji kosza z silnikiem i zębatkami. Można go pozycjonować wyżej lub niżej oraz pochylać lekko do przodu albo do tyłu przez co Pas środkowy idzie wyżej lub niżej po największym kole. Zębatkę na silniku też warto podsunąć do samej półki a w razie potrzeby podszlifować.
Przednią zębatkę/ośkę koniecznie wklejać w łożyska na loctite na górze i na dole niezależnie czy oryginał ameliniowy czy upgrade stalowy z hawka.
Jeszcze taka ciekawostka, której w Polsce nie widziałem. Twórcy przesadzili z silnikiem i ponoć domyślne KV rzędu 1800 powoduje problemy. Na HF wiele osób się przesiadło na Scorpiony 1580kv jak do gaui x3 lub podobne i problemy zniknęły.
Na razie to tyle / jak ktoś ma dość czejsa to niedługo mikołaj i chętnie przyjmę.
iX12, O210,W360,T470,GX380,D420,P425,... --> Pozdrawiam Michał