Sulim pisze:Grabcio, a przycinałeś plastikowy tunel pod głowicę OS'y, co by ją wyeksponować ??
Po świętch zabieram się za mojego Airskippera, więc dołączę do klubu Archeologów.
Poza tym, Governor
Nie. Tunelu nie ciąłem. Przy węglowej dolnej ramie to przekichane z tym tunelem. Aby wyjąć silnik trzeba go zdemontować. Przy ramie plastikowej zdejmuje się tylko tulejkę rozrusznika, odkręca 4 śruby i cały zespół napędowy wychodzi dołem.
Ten governor jest naprawdę dobrze przemyślany. Z tego, co pamiętam, mam ustawione krzywe gazu i mogę na nich normalnie latać. Governor załączam dodatkowym przełącznikiem na radiu, a prędkości obrotowe wirnika zmieniam tym samym pstryczkiem co fazy lotu. Mam ustawione 1450, 1650 i 1800 obr/min. Wejście w tryb autorotacji (hold) zawsze wyłącza gova i silnik pracuje na wolnych obrotach. Nie wiem skąd się wzięła opinia, że dla tego gova nie można ustawić krzywych gazu dla poszczególnych faz lotu.