Artja pisze: helik to nie silnik ze skrzydłami
Artja pisze: potrzebujesz ramę i mechanikę przełożenia napędu.
Artja pisze: czy da się zaadaptować któryś z istniejących kitow pod ten motor.
Artja pisze: Rozmiar sugeruje raczej klasę 800
Artja pisze: uzyskać na wirniku 1600-1900rpm w zakresie ekonomicznych obrotów silnika
Artja pisze: plus do tego mechanika przełożenia napędu na ogon.
Artja pisze: zostaje CAD i cnc.
Artja pisze: trochę mocno ambitne wyzwanie
Artja pisze: ale już chomik to żenada,
gcze pisze:Nawet najlepszym czasami coś nie wyjdzie, 4 minuta :
Artja pisze:Policz pi razy oko masę tych blach na ramę, dodaj z 10% na dystanse i śrubki plus masa silnika, i ile by wyszło tego złomu?
Jeśli więcej niż 6kg to nie ma o czym gadać, nie nasza skala
Przeszła mi taka myśl przez głowę po tym jak tak gładko wylądował, ale natchmiast stwierdziłem, że nikt nie byłby tak głupi, żeby celowo rozwalać łopaty w pobliżu tłumu.aikus pisze:gcze pisze:Nawet najlepszym czasami coś nie wyjdzie, 4 minuta :
No co Ty, przecież to dokładnie tak miało być
Nie wyszłoby jakby rozwalił model, a jak tylko przyszlifował trochę łopaty to było idealnie.
I żeby nie było - ja tego też trochę nie rozumiem i nie popieram, ale zapewniam Cię, że Dunkanowi dokładnie o to chodziło.
Carson pisze:tylko w jednym miejcu widzialem (jakies rcheli lotnisko w usa) ze latajacy zbudowali sobie taka siegajaca do pasa budke, za ktora mozna sie skryc gdyby cos poszlo nie tak - bardzo rozsadne i odpowiedzialne podejscie.
Artja pisze:Przypadek to był że to w USA...
dawo pisze: nabłędzie
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość