gcze pisze:dają łącznie 42kg, to 10x więcej od wagi całej 600 nitro.
mwx pisze:Jak bardzo się boisz to zablokuj tarczę ręką i molestuj drążek. W locie nigdy takie obciążenie nie powstanie więc jak nic się nie stanie przy takim teście, to tym bardziej w locie.
Wojtek - płytka w środku IKONa jest identyczna z tym co siedzi w Brainie. Te same napisy (Brain V...), to samo wykonanie. Rozbierałem IKONa i Braina w tym samym momencie jak dopadła mnie paranoja i postanowiłem polakierować płytki po tym jak zwodowałem 420.
mwx pisze:Jak bardzo się boisz to zablokuj tarczę ręką i molestuj drążek. W locie nigdy takie obciążenie nie powstanie więc jak nic się nie stanie przy takim teście, to tym bardziej w locie.
wojtekr pisze:
Tu powstałą koncepcja, ze IKON to budżetówka Braina ale w sumie nikt tego nie pociągnął jakoś specjalnie.
wojtekr pisze:
Wiem, też rozbierałem ale awaryjność IKON'a jednak jest większa niż Braina - a to niby to samo - podejrzewam, że IKON to odpady jakościowe z BRAIN'a
wojtekr pisze:
To błędny trop. Nie statyczna masa ma znaczenie tylko zmiany kątów, przyspieszę, powierzchni łopat i innych tematów, opory, które są w kwadracie prędkości, prędkości, które są kątowe itp - nie mam o tym pojęcia ale wiem, że to nie chodzi o masę modelu podnoszoną na trzech serwach.
A finalnie chodzi o to, że im mocniejsze i szybsze serwa tym robisz szybciej figury. A co do samolotów, to też nie wiem ale nie zdziwił bym się jak by się okazało, ze siły (albo jakieś momenty) są większe niż ta.
mwx pisze:
Środowisko jest małe, każda kicha od razu odbija się dużym echem, nie opłaca się świadomie wypuszczać kaszany dla jakichś znikomych oszczędności.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości