T-Rex 450

Align, Tarot, Alzrc, HK, CopterX i inne kompatybilne wynalazki
Bolo
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 66
Rejestracja: 11-02-2011
Lokalizacja: Nowogród Bobrz.
Podziękował: 4 razy

Postautor: Bolo » 10 maja 2019, o 23:25

Założyłem piastę z oryginalnym wciśniętym łożyskiem teraz wymontowałem to jeszcze raz przemyłem benzyną i dałem kropelkę oleju, ale przed tym sprawdziłem to w imadle, zamontowałem piastę w imadle założyłem starą tulejkę w łożysku włożyłem imbusa w otwór tulejki i próbowałem obrócić, i " użyłem naprawdę brutalnej siły" ;) no i nie chciało się łożysko odblokować imbus się wyginał a łożysko stało jak zamurowane, a przy okazji wymieniłem też górne łożysko wału głównego i dałem inny silnik i na tym skończyły mi się pomysły, dziś test. Jeszcze takie spostrzeżenie zębatka główna była skośna i wycięło zęby prawie do połowy od dołu to tak na marginesie jak by ktoś miał jakiś trop.
Pozdrawiam Andrzej
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Carson » 10 maja 2019, o 23:39

Wal glowny nie jest rownolegly do walka silnika i podcina zeby od dolu. Ale moge sie mylic
X360 / 450 FBL / FS-i6
When you are dead, you don't know you are dead. It's pain only for others.
It's the same thing when you are stupid.
Bolo
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 66
Rejestracja: 11-02-2011
Lokalizacja: Nowogród Bobrz.
Podziękował: 4 razy

Postautor: Bolo » 11 maja 2019, o 22:47

Carson to jest dobry trop, tak mi się wydaje, bo dziś choć padało wyskoczyłem na chwilę i wreszcie jest normalnie tzn. robiłem głównie pompki na maxa i ani razu łożysko się nie odblokowało, łożysko na wale głównym z pozoru było dobre, ale chyba nie do końca, za dużo rzeczy na raz zmieniłem ale stawiam na łożyska wału, one też muszą być w bardzo dobrym stanie.
Pozdrawiam Andrzej
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Carson » 12 maja 2019, o 14:22

Panowie jak rozkrecic tarcze od 450? Musze wymienic kulke/przegub, ktora przesuwa sie po wale glownym. Nie byla smarowana i jest strasznie zeszlifowana na otworze przelotowym. Oprocz tego wymienilbym sobie lozysko.
X360 / 450 FBL / FS-i6
When you are dead, you don't know you are dead. It's pain only for others.
It's the same thing when you are stupid.
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 869
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 144 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: gcze » 12 maja 2019, o 14:50


YouTube

Z tym, że z tym rozbieraniem różnie bywa, ponoć nie każdą się da. Jeśli nie idzie, i jest sklejona na klej do łożysk, trzeba ją dość ostro podgrzać i spróbować na gorąco. Gdzieś widziałem też specjalne narzędzie do rozkręcania tarczy w 450, ale pewnie zakup nie jest opłacalny.
O takie :
http://test.arrishobby.com/tarot-450-sw ... ols-p-1149
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Carson » 12 maja 2019, o 19:36

Widzialem ten filmik :D niestety u mnie nie dalo rady... Nie chce kupowac nowej tarczy skoro ta wymaga wymiany tylko 2 tanich elementow. No nic, bede musial splodzic kluczyk do zblokowania tarczy
X360 / 450 FBL / FS-i6
When you are dead, you don't know you are dead. It's pain only for others.
It's the same thing when you are stupid.
Awatar użytkownika
gcze
Elita forum...
Posty: 869
Rejestracja: 18-01-2019
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 144 razy
Podziękowano: 27 razy

Postautor: gcze » 12 maja 2019, o 21:41

Podgrzej porządnie tarczę, tak żeby parzyła i wtedy spróbuj ponownie. Nie żałuj jej ciepła, jak i tak chcesz wymienić łożyska, to raczej już im nie zaszkodzisz :-) Ja tak rozbierałem tarczę z X360, która jak się potem dowiedziałem jest ponoć nierozbieralna ;-)
Ja musiałem cykl powtórzyć kilka razy, grzałem, próbowałem, chłodziłem i ponownie grzałem, aż w końcu puściło. Chyba u mnie to był epoksyd, nie klej do łożysk.
XK K110 | T-REX 250 | Mini Titan | X360 | Trex 600n nadciąga| jumper T12
Awatar użytkownika
Carson
Elita forum...
Posty: 871
Rejestracja: 22-05-2018
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Podziękował: 62 razy
Podziękowano: 24 razy

Postautor: Carson » 13 maja 2019, o 09:05

Czyli mlotek i przecinak :D To juz chyba zamowie na ali nowa tarcze za 35zl....
X360 / 450 FBL / FS-i6
When you are dead, you don't know you are dead. It's pain only for others.
It's the same thing when you are stupid.
Awatar użytkownika
Adam12
Elita forum...
Posty: 668
Rejestracja: 31-10-2015
Lokalizacja: Podhale
Podziękował: 33 razy
Podziękowano: 20 razy

Postautor: Adam12 » 13 maja 2019, o 19:42

Carson pisze:Czyli mlotek i przecinak :D To juz chyba zamowie na ali nowa tarcze za 35zl....

Raczej zamów. Z doświadczenia wiem, że ciężko może będzie być rozebrać bez uszkodzeń. Jedną rozwaliłem żeby zobaczyć jak poskładana, a drugą "polepiłem". Była w rezerwie na lepsze czasy. A tę do latania kupiłem nową :)
Gaui X3; Trex 470L; Spektrum DX6i
Awatar użytkownika
mwx
Olimp forum
Posty: 3513
Rejestracja: 23-09-2016
Lokalizacja: Poznań West
Podziękował: 23 razy
Podziękowano: 298 razy
Kontaktowanie:

Postautor: mwx » 13 maja 2019, o 21:43

Łożysko sferyczne to jakieś 10PLN, do tego normalne kulkowe pewnie z 15. Przy cenie całej nowej tarczy na poziomie o 2 browary wyższej to chyba rzeczywiście nie ma sensu.

Wróć do „Align i jego klony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron