Rower elektryczny

Na każdy temat. Byle kulturalnie...
Regulamin forum
Jakiekolwiek wulgaryzmy, obrażanie innych użytkowników i wszelkie inne działania sprzeczne z powszechnie przyjętymi normami społecznymi będę automatycznie eliminować posty, wątki a nawet autora.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 25 kwie 2019, o 22:39

Taaaki plan, taki plan, panowie, taki plan.
:thumb: :thumb: :thumb:
Awatar użytkownika
omcKrecik
Maharadża Pendżabu
Posty: 1777
Rejestracja: 11-12-2016
Lokalizacja: Las niedaleko Pułtuska (to nie moja wina)
Podziękował: 216 razy
Podziękowano: 82 razy

Postautor: omcKrecik » 25 kwie 2019, o 23:10

Prawda, że jest radocha z jazdy na elektronach ? :thumb:
Trochę inaczej niż na motórze, ale frajda wcale nie mniejsza.
Pozdrowionka od... Andrzeja
Nie umiem latać tak jak Wy, ale się uczę.
W ogóle ciągle się uczę. Wszystkiego, czasem od nowa...
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 27 kwie 2019, o 10:01

Radocha - pewnie, że jest i najważniejsze, że nie działa na mnie rozleniwiająco, tylko motywująco, żeby pedałować jeszcze mocniej.
Trochę się tego obawiałem, bo nawet używając tego na zasadzie wspomagania, można pedałować tak, że sie tak naprawdę tylko udaje że się pedałuje, a silnik robi całą robotę... i nie wiedziałem jak to będzie u mnie.
No ale jest dobrze.
No chyba, że zdarzy mi się jechać jak to sekles napisał w trybie zombie to pewnie będę się obijał...

Anyway: wczoraj dostałem pozytywną decyzję odnośnie dofinansowania do mojego projektu ze środków nie-unijnych, więc się szarpnąłem jeszcze na akusy:
https://akumulatoryrc.pl/pl/p/SLS-Quant ... 0C-40C/731

Oczywiście akumulatoryrc.pl - jako jedyny słuszny polski sklep z akumulatorami, bez zastanawiania, bez kombinowania, bez dylematów, z resztą nawet gdybym chciał gdzie indziej kupić takie wymyślne dziwolągi to pewnie miałbym problem. Tutaj - po prostu klikam i czekam. Kilka dni dłużej, ale po prostu.
No i .. cóż - teraz tylko czekać aż przyjdą :D:D
Awatar użytkownika
PiotrS
Lider forum...
Posty: 2938
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 111 razy
Podziękowano: 160 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 27 kwie 2019, o 14:02

silniki 36V jeżdżą standardowo na 10s
XLPower i Protos https://rc-heli.pl/
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 27 kwie 2019, o 15:32

Taaa... wiem... Pytałem o to kilka dni temu i nikt nie wiedział, więc doszedłem do tego metodą prób i błędów.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 27 kwie 2019, o 16:29

No i jeszcze pytanie czy to standardowo to oznacza 10s Lipo czy 10 S Lion.
Bo to trochę robi różnicę niedużą Ale robi...
Ale spoko Najważniejsze żeby po prostu nie jeździł do odcięcia a mając takie pakiety jakie Właśnie zamówiłem nie będę miał takiej potrzeby więc luzik
Awatar użytkownika
PiotrS
Lider forum...
Posty: 2938
Rejestracja: 19-06-2011
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 111 razy
Podziękowano: 160 razy
Kontaktowanie:

Postautor: PiotrS » 27 kwie 2019, o 16:55

po naładowaniu 10s lion mam u siebie 42 V
a jeżdżę tak czy inaczej do około 38 V, sporadycznie do 37V
XLPower i Protos https://rc-heli.pl/
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 27 kwie 2019, o 17:55

A no spoko czyli ladujesz tak czy siak do 4,2V/s...
Spoko.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 13 maja 2019, o 10:02

dzisiaj podłączyłem watt meter i jestem w szoku:

Obrazek
Awatar użytkownika
SeKLeS
Lider forum...
Posty: 1644
Rejestracja: 26-09-2014
Lokalizacja: Riom (Francja)
Podziękował: 29 razy
Podziękowano: 129 razy

Postautor: SeKLeS » 13 maja 2019, o 15:58

Czyżby zdziwił Cię peak prądu? :) Masz możliwość podglądu na żywo, w czasie jazdy? Wszystko się wyjaśni...

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Za co krzywo patrzy na mnie kobieta:
ReX 500EFL 3GX vel ŚPIOCH
Protos Mini vel... Miniak?
Protos Pincet
Extra 260 PA vel WiDmO
Reactor vel Papierzak
F16 - w budowie
Aurora 9
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 13 maja 2019, o 16:32

Prądu i mocy - jedno i to samo.
Mam możliwość podglądu na żywo i właśnie sęk w tym że on po prostu tyle ciągnie - to nie był peak który trwał jakiś ułamek sekundy. Nie.
Jeśli jadę na 5. najwyższym stopniu wspomagania i jadę na przykład pod górkę, to on dokładnie tyle bierze.
To nie jest żaden peak - jeśli on ciągnie to tyle bierze, a jeśli pedałując przekroczę 25km/h no to się wyłącza i nie bierze nic.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 9701
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 835 razy
Podziękowano: 586 razy

Postautor: aikus » 13 maja 2019, o 16:34

Wiesz, zeby dokładnie to obejrzeć w czasie jazdy to musiałbym to jakoś zmontować z kamerką i nagrać filmik, bo patrzeć na te malutkie cyferki w czasie jazdy to nie ma za bardzo jak...
Tym nie mniej - tyle ile udało mi się zobaczyć to dokładnie tak to wyglądało jak mówię.
Na trójce widziałem, że ciągnął 380W ...

...
Szok, że moc silnika jest oszukana w tę stronę.
Myślałem, że to będzie tak, że on będzie ciągnął 250W w peaku właśnie...
Awatar użytkownika
edek
Elita forum...
Posty: 582
Rejestracja: 25-02-2010
Podziękował: 20 razy
Podziękowano: 43 razy

Postautor: edek » 15 maja 2019, o 12:32

SeKLeS pisze:
edek pisze:... polecam Tsdz2. Posiada torque sensor a po wgraniu nowego softu ma nieograniczone mozliwosci regulacji i funkcji. Ograniczniki, czulosci, stopnie asysty itd... A przede wszystkim naturalne dzialanie (jak np w Boschu) i bez ograniczenia kadencji (co dla kowalskiego ma male znaczenie, ale jesli ktos troche jezdzi to stale 90-110 rpm to norma).

Cześć Edek. Podeślesz jakieś konkretne źródło informacji na temat tego mida? Może być PL/EN. Rzuciłem okiem w sieci, ale ciężko znaleźć coś poza marketingowym pierd... i pseudo porównaniami.
Mam sprzęt i pojęcie jak bezpiecznie dostroić bafanga pod moje upodobania, więc raczej zmiany nie będzie, ale może cena czyni cuda, i do roweru Katariny bym zapodał na próbę.


Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka


Czesc
Sorry za pozna odpowiedz, kompletnie zapomnialem o forum po urlopie :P

https://endless-sphere.com/forums/viewt ... 30&t=93818
https://github.com/OpenSource-EBike-fir ... _wiki/wiki

Z tych linkow dowiesz sie wszystkiego na temat tego napedu. Programowanie, jesli nic sie nie zmienilo, nie jest w ogole plug & play, moze odstraszyc, ale warto jesli ktos sie na niego zdecyduje bo soft robi robote.
exTeam Gaui

Wróć do „Brudnopis”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości