Nie pamiętam kto, chyba Steinar Walaker zamontował do BN głowicę od KSE z tymi wąskimi 690. Filmik chyba jest gdzieś w tym temacie. W każdym razie latało to mu całkiem spoko. On dość konkretnie wymiata, ale Ty też dajesz radę więc może to byłby fajny eksperyment. Nawet na dwóch "wąskich" 690 mogłoby być ciekawie - zawsze to sporo więcej powierzchni niż 650. Zębatki do silnika występują w 3 ilościach zębów - może właśnie po to
Łopatę 650 SABa mam tylko jedną
Dwa Rapidy.
Fajnie że serwa przetrwały - to by znacznie podbiło koszt kreta. Rama w połysku to pierdoły, po locie i tak wszystko jest w połysku
. Ja bym odbudowywał na ramie Sport'a, bo taniej.
Z tego co widziałem po fotach i historii mojego egzemplaża ukruszony korpus silnika po glebie to częsta przypadłość BlackNitro. Chyba przez to że motor jest mocno wysunięty do przodu i na dół, przez co tłumik sam przejmuje strzała bez wsparcia ramy. W sumie tego najbardziej się boję i trochę rozglądam się za hatori z elastycznym mocowaniem, albo jakimś MRCi z drugiej ręki. Myślałem też o nacięciu śrub, żeby w razie czego pękły.
Twoja rura to przetrwała bez pęknięć?