redb pisze:[...]bo może wybrałbym się po prostu do Wawy [...]
Wbijaj, wbijaj, albo przysyłaj - wyśle Ci nr na PW zaraz.
redb pisze:a jak nie to w drodze powrotnej rzudzę go drogowcom pod walec.
Nie blać, nawet nie mów takich rzeczy! Zakaz!
mwx pisze:Na filmie słuchać że silnik pracuje "razem z ogonem". Pytanie czy to skutek czy przyczyna.
To jest dla mnie kolejna ciekawostka, bo o ile wzrok to ja mam taki sobie, to słuch, mimo postępującej peselozy mam cały czas ponad przeciętny i dużo rzeczy oceniam na słuch...
... ale kuźwa tutaj nic nie słyszę.
NIe neguję, że coś w tym dźwięku jest - po prostu nie wiem co...
Może na żywo usłyszałbym lepiej...
Może też być tak, że inaczej się słucha swoich mechanizmów, których dźwięk znam i wiem jak powinny brzmieć a inaczej obcych...
redb pisze:
ale czy pasek skręcony obrót za dużo nie zerwałby się odrazu?
Nie.
Będzie darł sam o siebie jak cholera, wióry się z niego będą sypały i zerwie się dość szybko, ale nie od razu.
Natomiast dość ciężko to przegapić - czuć jak obracasz wirnikiem, że ząbki o siebie w środku zawadzają...
O skręcaniu paska było już kiedyś... Bo może też być tak, że sam pasek jest skręcony właściwie (o 90* w lewo patrząc od ogona a idąc od wirnika głównego do tyłu)...
... ale ...
cholera jak to wytłumaczyć...
Pasek sam w sobie może być skręcony... taka
jakby wstęga mobiusa może być zrobiona.
I to już można przegapić, a też się pasek będzie zjadał...