Panowie, nie zapominajcie, że MOC = Napięcie x Prąd.
Z drugiej strony moc = moment * obroty (tak mniej więcej)
Moment wyższy, obroty niższe, moc ta sama.
...porównujecie Fireballa do RAWa 480, na oko to dwa razy większy model.
RAW jest na 6s, czyli ~24V.
24*60 = 1440W
Na ile S jest Fireball? (nie wiem i jakoś nie umiem tego na szybko znaleźć), ale jak np. na 3s, no to nie dziwne, że potrzebuje tak samo 60A.
mwx pisze: w uproszczeniu moment=prąd. Oczywiście nie tylko prąd, bo silnik ma dużo większą średnicę.
Właśnie... IMNSHO to za duże uproszczenie...
To co ja napisałem, to jest ... akceptowalne uproszczenie.
Nie ma co rozdrabniać się na moment i obroty na warstwie różnic pomiędzy modelami. Na tej warstwie należy operować na pojęciu mocy.
Na moment/obroty/prąd/napięcie można się rozdrabniać dopiero wewnątrz konkretnego modelu.
A ponieważ model jaki jest każdy widzi i nikt tego łatwo nie zmieni (chyba, że zabierze się za przewijanie silnika) to myślę, że nie ma to sensu.
KOlejna rzecz:
mwx pisze:Chyba że motor z założenia ma dużo mniej mocy niż te stosowane w poprzednim modelu.
Motor, podobnie jak regiel, da z siebie tyle ile mu każe pilot, albo na ile pozwoli wydajność pakietu, nawet kosztem zjarania się.
Znając SABa, żeby zjarać silnik, trzeba się będzie postarać.
Skoro sugerują ew. większy regiel, to znaczy, że ten silnik go wytrzyma choćby nakurw!@ł nim Tareq w klimacie zwrotnikowym...
Z resztą, w datasheet silnika dopuszczalna moc powinna być określona...