redb pisze:ja mogę nawet pokazać jak dogiąć belkę do łopaty i jeszcze dalej
kudzu pisze:Ejjjj… dobra, ale żeby aż tak to się przyginało?
kudzu pisze:Ok, zorientowałem się już, że jednym ze sposobów na zbliżenie łopat jest obrót łopaty w okuciu przy niezerowym kącie; nie wiem, na ile jest to realne w locie.
mwx pisze:Takie zgięcie jest całkiem realne. Wystarczy że latasz na stosunkowo małych obrotach i przesadzisz z kątami. Zaryzykowałbym twierdzeniem że to przyczyna zdecydowanej większości boomstrike'ów.
kudzu pisze:
Dobra, myślę, że zaryzykuję - zawisy i ósemki nie stanowią większego ryzyka,
kudzu pisze:a najwyżej będę mocniej skręcał okucia.
Adam12 pisze:Hmmmm. No dobra, większe łopaty gut. Ale co w tym momencie z ogonem ? Nie będzie puszczał zwłaszcza przy tym przełożeniu ? Odległości jedno, ale siła ogona drugie.
mwx pisze:Ale kudzu chce latać samolotowo.
aikus pisze:W lataniu samolotowym (czyli ogon zawsze z tyłu do kierunku lotu) tak naprawdę możesz w ogóle nie mieć wirnika na ogonie.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości