Postautor: aikus » 8 lis 2022, o 11:14
No tak na ślepo to tak się spodziewałem... Co by nie mówić, nawet bez straszenia PayPalem support HK był zawsze na naprawdę wysokim poziomie.
Kiedyś koleżka zamówił sobie kupę gratów: ładowarkę, pakiety, jakieś serwa, coś tam jeszcze coś tam jeszcze i trzy kabinki do T-Rexa.
No i .... pech peszek, kabinki przyszły zgniecione.
Zrobił zdjęcie, złożył reklamację.
Uznali reklamację i zwrócili mi kasę ZA CAŁE ZAMÓWIENIE!!!
Ale to nie koniec!
On uczciwie do nich napisał, że halo, to chyba pomyłka, bo ... tu tylko kabinki były zgniecione, a reszta zamówienia jest OK.
Odpowiedź:" Tak, wiemy, rozumiemy, nic nie szkodzi, nam najbardziej zależy, żeby klient był zadowolony."
No kuźwa....
Którą inna firma się tak potrafi zachować... Zwłaszcza, że kabinki stanowiły może 5% wartości tego zamówienia...