Ja bym dorzucił drugie serwo i zrobił zarówno różnicowe wychylenie lotek jak i klapolotki. Klapolotki to nie klapy ale zawsze namiastka by była.Gmeracz pisze:- brak klap
Możesz więcej w temacie?Gmeracz pisze:Muszę dodać, że obrys eliptyczny to rewelka przy podejściach.
Jak napisalem wyżej. Wydaje mi się, że zabawa warta póxniejszych efektów.bejo pisze:Lotki są sterowane jednym serwem. Jak widać model nie posiada dodatkowo klap. Co prawda była taka możliwość przerobienia tak aby dwa osobne serwa obsługiwały osobno lotkę L i P. Ale mnie się nie chciało tego robić.
Która Cessna?bejo pisze:Tak latam jeszcze elektryczną Cessną ( z pianki EPP ) i motoszybowcem Cularis.
Fakt, jak juz brać taki model na lotnisko to z założeniem, że ma się więcej czasu. To nie model to puszczania na szybcika...bejo pisze:Spalina to duży problem. Zasyfiony model od oleju który zawsze po lataniu trzeba dokładnie czyścić.
Dbanie o silnik , należyta konserwacja ,itp. Tych problemów nie ma z elektrykiem . Ale ten warkot silnika....
miruuu pisze:Możesz więcej w temacie?
Kowal pisze:Aha, do czyszczenia spaliny po locie polecam płyn w sprayu do czyszczenia kuchenek lub podobny. Tani, dobrze myje.
Artu pisze:Kowal pisze:Aha, do czyszczenia spaliny po locie polecam płyn w sprayu do czyszczenia kuchenek lub podobny. Tani, dobrze myje.
A do czyszczenie modelu chusteczki nawilżane do czyszczenia dziecięcych tyłeczków.
Nie wiem czym one są nasączane, że niemowlęce pupcie to wytrzymują , ale olej i resztki paliwa czyszczą doskonale
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość