Bell 222 (Hirobo Freya 90 + OS GT15HZ)

Miło patrzeć, trudniej zrobić...
Awatar użytkownika
Grabcio
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 92
Rejestracja: 12-02-2018
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 9 razy

Postautor: Grabcio » 4 cze 2018, o 07:29

Używam oleju syntetycznego Motul 800 w proporcjach zalecanych przez OS, czyli 1:25. Modelarze latający benzynami raczej chwalą sobie ten olej. Wieść gminna mówi, że on nie nagaruje. Szkoda, że ten mój o tym nie wiedział. Kupię porządną świecę zapłonową i wypierniczę ten chiński wynalazek. Co ciekawe to OS dał oryginalnie tą chińszczyznę, a w moim chińskim DLE-55 była w komplecie NGK. Jeśli po wymianie i regulacji nagar będzie się nadal pojawiał to trzeba będzie zmienić olej na preferowany przez OS.
Pozdrawiam,
Robert
Awatar użytkownika
Grabcio
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 92
Rejestracja: 12-02-2018
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 9 razy

Postautor: Grabcio » 5 cze 2018, o 16:33

Mała zmiana planów. Nie będę uruchamiać silnika na starej świecy. Właśnie w moje ręce wpadła nowa NGK CM6 :dance:
20180605_171840_1528212157861.jpg

Silnik wypalił już 3 litry paliwa, jest wstępnie wyregulowany i tą wymianę trzeba zrobić. Nie ma sensu ostatecznie regulować na starej świecy z nagarem i dopiero zmieniać świecę. Pewnie zabawa zaczęłaby się od nowa.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Robert
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 6951
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 262 razy
Podziękowano: 408 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 5 cze 2018, o 19:06

nawet zalecane jest aby po dotarciu zmienić świecę, a ten silnik nie jest przelany?
Helikoptery
Awatar użytkownika
Grabcio
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 92
Rejestracja: 12-02-2018
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1 raz
Podziękowano: 9 razy

Postautor: Grabcio » 5 cze 2018, o 20:05

Teraz już nie, choć jeszcze nie wyregulowany optymalnie. Najbardziej przelany był na początku, gdy nie miał mechanicznego expo na sterowaniu przepustnicą. Przelewając go chciałem zejść z obrotami. Krzywa gazu i tak była bardzo nisko.
Pozdrawiam,
Robert

Wróć do „Makiety”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość