shacker pisze:
to dowaliłeś do pieca. Symek jest dużo prostszy od reala.
Damy radę! Dzięki
shacker pisze:
to dowaliłeś do pieca. Symek jest dużo prostszy od reala.
Luki35 pisze:Wiem,żem laik, ale już nie rób ze mnie pro-laika Tyle to i ja wiem
Luki35 pisze:To po co tyle modeli jest do wyboru?
Luki35 pisze:I musze jeszcze widok kamery dopracować, bo nie moge coś ogarnąć jak helikpter mi trochę odleci dalej
Luki35 pisze:Oczywiście przez najbliższy czas (lata) nie bedę sie do tego zbliżał.
lethe pisze:300 jest mała, niestabilna i będzie od Ciebie wymagała więcej już od samego początku.
Luki35 pisze:Wczoraj wziąłem Bladego i odpaliłem go w pokoju na panelach.
Luki35 pisze:Krzywe gazu zrobiłem dla N 0-25-40-50-60
Luki35 pisze: Hold jest na 10 %(choć nie wiem, po co to i jak to się włącza )
Luki35 pisze:Zastanawiam się jeszcze, czy jak przełączam z 0 na 1 przełącznikiem "combo" dla serw, to czy również przestawia sie krzywa gazu z normal na stunt?
Luki35 pisze:Na ile ustawić Travel adjustment? Czy dla serwa ogonowego więcej zmniejszyć zakres niż dla pozostałych ustawień?
Luki35 pisze:Gyro na ile ustawić?
Luki35 pisze:Miksery wszelkiej maści mam powyłączane - narazie to czarna magia jeszcze dla mnie.
Sprawdź pracę serw i ustaw to tak żeby w żadnym momencie serwa się nie bindowały.
Bardzo zły pomysł. Jeśli odpalasz śmigłowiec żeby sprawdzić czy działa prawidłowo to zawsze zakładaj że coś pójdzie źle i zachowaj szczególną ostrożności.
Hold to bardzo ważna funkcja i najważniejszy przełącznik w aparaturze.
Jeśli zamierzasz dłużej latać w ten sposób to powinieneś podnieść to wyżej. Przy niskich wartościach ESC będzie intensywnie pracował. Jeśli trzeba to odpowiednio [u]zmniejsz krzywe kątów[/u].
To samo, nikt tego nie wywróży. Na początek ustaw trochę poniżej połowy i zacznij wisieć. Jeśli wszystko jest ok to wyląduj i zwiększ o niewielką wartość po czym przetestuj znowu. Powtarzaj tak do momentu aż ogon zacznie rybkować (zacznie się majtać w tą i z powrotem) i odejmij na koniec trochę z ostatecznego wyniku.
The DX6i offers 2 swashplate types:
One Servo: 90 degrees (standard mechanical mix)
Three Servo: CCPM 120 degrees
Select the swashplate type to match your helicopter
Jeśli ten przełącznik odpowiada za zamianę trybu lotu to tak, jak najbardziej. Każdy tryb ma swoje krzywe, swoje ustawienia D/R itp.
Luki35 pisze:W sumie racja. Nastepnym razem wyprosze dzieciaki z pokoju na czas testów
Luki35 pisze:Czy przycisk , który to uaktywnia to w takim razie "Throttle cut"? Czy może przełącznik "Mix/Throttle hold" ?
Luki35 pisze:Co do końcowych punktów dla serw, czyli dać w sumie wszystko na 100 %, tak?
Luki35 pisze:Tzn?
A i jeszcze co do tych krzywych skoku? Jak je ustawić? (Chodzi mi o "Pitch curve" )
Luki35 pisze:Mam w apce jeszcze takie opcje przy gyro, że mogę ustawić samo Gyro dla 0 i 1 na iles procent Przy " Rate": (narazie dałem 50 %), moge tam też zmienić na FM-mode (chyba), albo wyłączyc w ogóle. Dodatkowo gyro pojawia się w ustawieniach "Travel Adjustment" i tam narazie jest wszystko na 100 %.
Luki35 pisze:Mam ustawione tę opcję 90 degrees i rozumiem, że przy tym pozostać..?
Luki35 pisze:co by było w sytuacji, gdy bym nie ustawił combo i każdy z przełączników zmieniałby pracę każdego z serw osobno??
Sorki za post pod postem, ale bardzo zależy mi na odpowiedzi/pomocy do godziny 15. Dziś chce wystartować gadziną, ale nie mam pewności co do ustawiań w w/w poście
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości