Witam. Chciałbym przedstawić Wam mikro-akrobatę od E-flite Blade mCpX w wersji BNF
krótkie przypomnienie:
Specyfikacja
Typ: Ultra Micro Collective Pitch
Średnica wirnika głównego: 245mm
Średnica wirnika ogonowego: 36.5mm
Masa całkowita: 45.5g
Długość: 235mm
Zasilanie: 1s 200mAh 25c (2 w zest.)
Kit/ARF/RTF: RTF / BNF
System stabilizacji: Flybarless
otwieramy i
i widzimy: instrukcja w 4 językach, śrubokręt, cd z setup instructions and repair vidos, łopaty do szybkich lotów, snapy co ponoic giną przy każdym krecie, śmigiełko ogonowe i jakieś tam gumki?
zagłębiamy się i
a taki duzy karton był
No cóż. Jedna wytłoczka na wersję BNF( bez nadajnika) oraz RTF
wyposażenie śmiglaka to: zasilacz ładowarki, ładowarka, dwie baterie 1s 200mAh 25c, przejściówka ładowarka-bateria
szybki test odczuć dotykowych
jak i smakowych
inne zdjęcia poglądowe
i teraz trochę z innej beczki:
bardzo dobre uwagi? przestrogi, co zmienić itd.
http://www.eflightwiki.com/eflightwiki/ ... Blade_mCPX BArdzo polecam przeczytanie nawet przez tłumacza. W całym tym zamieszaniu dość trafne spostrzeżenie "E-Flite are careful not to call this a 3D heli, as it doesn't have the power to perform rapid tic-tocs but it performs rainbows in a couple of feet and many other aerobatic manoeuvres including fairly fast backward flight"
Zabieram się do oblotu. Mam już za sobą doświadczenia z firmą E-Flite i Blade 400 więc i tu sprawa musi być banalnie prosta: Zaprogramować radio, podładować baterię, sparować i w górę. Upss. Na stronie HorizonHobby pojawiła się informacja by sprawdzić
czy dobrze złożyliśmy Ci helika. W moim heliku nic nie musiałem poprawiać a bindowanie przebiegło bez problemu.
Generalnie mimo sprawdzenia poprawności złożenia sprawa jest dość poważna ponieważ dochodzi do rozerwania łożysk w okuciach i tym samym strzału łopat. Powstają mody na bezpieczny lot
a jeśli nie odlecą łopaty to całkiem możliwe że przy krecie odlecą snapy więc
od siebie:
udało mi się kilka razy oderwać śmiglaka od ziemi, bardzo dziwnie się zachowuje przy starcie- tak jakby próbował się wywrócić w którąś ze stron,
bateria lub silnik główny jest zdecydowanie za słaby lub brakuje szczelinki między zębatkami. edit: jednak baterie są zbyt słąbe. Wiele osób zmienia je na hyperiony 240mAh 25/45c + mod zębatki silnika 8 na 9T
podoba mi się trzymanie ogona-jak na silnik to oki . bede jednak próbował jeszcze z śmigłem od trexa 100 z nadzieją na lepszy efekt
ktretoodporność:
przy pierwszym lekkim krecie pierwsze rozczarowanie- urwała się kulka na tarczy.
tarcza została naprawiona
Najwidoczniej musiała posiadać wadę ponieważ w internecie nie znalazłem podobnych przypadków.
edit:
Mam za sobą już kilka lotów i kilkanaście kretów w tym jeden wyglądający bardzo źle tj kontakt z murem. Zero strat. Za każdym razem stawiałem helika na płozy i w górę
.
Przy okazji dowiedziałem się o elastycznośći podwozia i kabinki
edit:
Jako, że moje zdjęcia w tym in boxie są tylko dla tego forum i jego użytkowników pozwoliłem sobie je podpisać znakiem Heli-Team.pl bez wcześniejszej zgody(prośby o zgodę) administratorów. Mam nadzieję, że tym zachowaniem nie naruszyłem żadnego z punktów regulaminu