mwx pisze:dismalK pisze: nie kumam troche po co robic z niego taka latajaca krowe, z lopatami przekraczajacymi 690mm... no chyba, ze pod 14S co w sumie ani ekonomiczne, ani osiagow nie poprawi.
Wiesz... normalnie mógłbym powiedzieć że mam największego w całej wsi i chodzić z dumnie podniesioną głową.
Niestety MASA musiał wbić się z tą swoją pełnoprawną 770, więc tytuł Samca z Największym - Króla Wioski i tak przypada jemu.
W związku z tym pozostaje mi montaż Rapidów 690, które już czekają grzecznie na swoją kolej. Ogon też przydałoby się skrócić, żeby łatwiej się to transportowało. Całkiem poważnie rozważam użycie piły do tego celu.
(Aha, żebym nie wyszedł na zwyrola - pierwsze 3 loty wykonałem wcześniej, zdala od rodzinki która siedziała w domu. Nie rozkręciłbym tego w okolicy szkraba bez wcześniejszych testów przeciążeniowych, choć jak teraz o tym myślę to uważam że i tak była zdecydowanie za blisko)
mwx pisze:Zostaje jeszcze powrót do normalnej długości łopat, bo Black Thunder na łopatach 750 to brzmi jak przepis na nieszczęście.
A w sumie o co chodzi z tym skracaniem? Rozumiem temat wydajności, preferencji, 14S, etc ale 770 to upgrade SAB'a a nie wynalazek z chińskie wioski. To, że niebezpieczne czy tak po prostu histeryzujecie?
MASA wbił się też 570 w jedyny słupek w okolicy, kasując model tak, że nic z niego nie zostało ale czy to jest argument, że 570 powinna być 500'tką?