Strona 1 z 1

Heavy weight sixcopter

: 8 lut 2014, o 21:30
autor: rrradek
no więc przyszedł czas na coś większego :)

zakupiłem używane:

Rama http://turborc.pl/index.php?products=pr ... od_id=3018

silniki http://turborc.pl/index.php?products=pr ... od_id=2881

regulatory http://turborc.pl/index.php?products=pr ... rod_id=626

początkowo na płytce KK2.0 ale dokupię coś konkretniejszego, zasilanie będzie z pakietu 3S 10000mAh

zdjęcia dodam w przyszłym tygodniu

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 9 lut 2014, o 02:07
autor: crash
potrzebuję twoich danych z lotu, silniki dwa razy mocniejsze masz jak moje i dwa razy większe obroty jak moje... też latam na 4s... testuję śmigła 10 i 12" na razie...
ja nie filmować wesel i tylko szukam efektywnych rozwiązań napędu :roll:

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 9 lut 2014, o 09:04
autor: PiotrS
Zastanawiam się na Twoimi silnikami. Na 2S będziesz latał?
Jak na mój mało doświadczony gust, to nieźle przestrzeliłeś z obrotami.

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 9 lut 2014, o 16:47
autor: rrradek
bedę latał na 3S , troche ciężaru później będzie podnosił. Kv wiem że za durze, może później zmienie silniki. powiem tak za silniki i regle dałem przysłowiową flaszke więc nie będę narzekał :)

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 10 lut 2014, o 21:42
autor: rrradek
no i parę fotek: dla porównania obok Quadrocopter 550

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 10 lut 2014, o 21:52
autor: crash
obroty będą spore alemożna to wykozystać... trzeba dać mniejsze smigła i o małym skoku, zyska sie na zwrotności i dynamice ale nigdy nie wiadomo jak reszta to zniesie i jakie efekty będą.
ja po odchudzeniu ramy i założeniu większych śmigieł bardzo sie zdziwiłem gdzy podczas uzbrajania silników hexa uniosła się i przewróciła na plecy :wall:
gaz oczywiscie na zero, idle ustawione na low...

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 10 lut 2014, o 22:10
autor: rrradek
spróbuję też na 2S lub 3S ale zmniejszę zakres pracy drążka gazu, śmigieł mam 3 komplety od właśnie mniejszych do takich, na których będzie można podnosić ciężary :)
Co do przewrotu na plecy, miałem podobną sytuację, dopiero po wnikliwych badaniach okazało się, że przewód sygnałowy z regla wisiał na ostatnim "włosku". Silnik dostał "szalony" sygnał, a dalej to już wiadomo :)

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 10 lut 2014, o 22:59
autor: PiotrS
ja przy 4S i śmigłach 12 cali mam silniki 700 KV.
Ciekaw jestem jaki Ci pójdzie

Re: HEAVY WEIGHT SIXCOPTER

: 10 lut 2014, o 23:13
autor: Kowal
Wyścigowa hexa :-D