WLtoys - V977

Wszystkie maluszki do polatania w domu i w hangarze. Chociaż wiele z nich potrafi też poszaleć na dworze...
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1789 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 26 lut 2015, o 05:25

Dokladnie, choc bez etykiety marudza, to bez tez uwzglednia.
Awatar użytkownika
waldekjakwaldek
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 51
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: W-wa Chomiczówka
Podziękował: 1 raz

Postautor: waldekjakwaldek » 26 lut 2015, o 08:24

odpowiedzieli:
未下载邮件:Order No. 4806969.....

a na poważnie to przyślą drugi
pozdrawiam Waldek
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1789 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 26 lut 2015, o 08:37

Za to lubie BG. Zadnych ALE...
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 26 lut 2015, o 09:05

Bo wiedzą że stracą na Tobie te 4$ ale dzięki temu mogą i na Tobie zarobić 400 ! Gdyby nie przyjęli Ci reklamacji to mógłbyś się wk...wić i więcej u nich nie zamawiać . A tak to jeszcze nie jednego $ u nich zostawisz . ;)
Awatar użytkownika
waldekjakwaldek
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 51
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: W-wa Chomiczówka
Podziękował: 1 raz

Postautor: waldekjakwaldek » 26 lut 2015, o 09:21

bejo pisze:Znalazłem zagraniczne forum heli gdzie jest porównanie (podobieństwa i różnice ) V977 z V931 . Gościu miał oba heliki i robił różne kombinacje . Zamieniał pomiędzy helikami wirniki główne i ogonowe , jak i same łopaty główne . Był bardzo pozytywnie zaskoczony po założeniu łopat do V977 z V931 . Niby helik lata na nich dużo lepiej . Coś tam wspominał o nieco innym profilu tych łopat .

Zobaczymy co wyjdzie z moich kombinacji ? hmm Trzy łopatki z przodu i tyłu . :masakra:Po założeniu na tył tak dużego wirnika będzie tylko 7mm luzu do podłoża .

I wyszło coś z twoich kombinacji,pytam bo sam się nad taką modyfikacją zastanawiam, a przy okazji nie wiesz przypadkiem jak wygląda sprawa wału? czy średnice są takie same?
pozdrawiam Waldek
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 26 lut 2015, o 11:36

Tak ,te same (2,5mm) . Z początku napaliłem się na tego V931 . Ale jak Celny ostatnio przetrzymał mi przez tydzień przesyłkę z częściami do Waspa za 11$ to trochę "speniałem ".Helik kosztuje ponad 100$ . Wszyscy mi też odradzają tego helika .

Myślałem też nad przeróbką Waspa ( pisałem już o tym ). Nawet zamówiłem w Bg wszystkie potrzebne części do złożenia głowicy trójłopatowej z helika V931 ( koszt 100zł ). Niestety, czekałem na przesyłkę dwa miechy i prawdopodobnie gdzieś ją amba wcięła po drodze .

Kasę zwrócili ,ale nie zamawiałem ponownie .
Awatar użytkownika
zbig
Stały bywalec...
Posty: 231
Rejestracja: 02-01-2015
Lokalizacja: Montreal-Kanada
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: zbig » 26 lut 2015, o 16:10

waldekjakwaldek pisze:
bejo pisze:Znalazłem zagraniczne forum heli gdzie jest porównanie (podobieństwa i różnice ) V977 z V931 . Gościu miał oba heliki i robił różne kombinacje . Zamieniał pomiędzy helikami wirniki główne i ogonowe , jak i same łopaty główne . Był bardzo pozytywnie zaskoczony po założeniu łopat do V977 z V931 . Niby helik lata na nich dużo lepiej . Coś tam wspominał o nieco innym profilu tych łopat .

Zobaczymy co wyjdzie z moich kombinacji ? hmm Trzy łopatki z przodu i tyłu . :masakra:Po założeniu na tył tak dużego wirnika będzie tylko 7mm luzu do podłoża .

I wyszło coś z twoich kombinacji,pytam bo sam się nad taką modyfikacją zastanawiam, a przy okazji nie wiesz przypadkiem jak wygląda sprawa wału? czy średnice są takie same?

Witam,moge odpowiedziec czesciowo ,ostatnio z powodu nadmiaru wolnego czasu i zimna na dworze -35 C,postanowilem pobawic sie z moimi helikami i przerobic ktorys na V931 lub podobny np.2 lopatowy.Wal do v931 taki sam jak 977 i posiada otworek do unieruchomienia zebatki(jedyna roznica to nieco dluzszy od strony glowicy 1-1,5mm -mozna obciac jezeli pod glowice v977 ,otworki w identycznym polozeniu) ,zebatka identyczna jak 977 z otworkiem pod wkret (+) ,lopaty glowne 16mm dluzszei 5mm wezsze, po zalozeniu do v977 nie stwierdzilem poprawy -bardziej miekkie.Wirnik na ogon zbyt elastyczny( nie wyglada to dobrze) otworek 1mm,silnik ogonowy 8.5mm wydaje sie interesujacy(nie sprawdzalem jeszcze).Czekam na podwozie i rame jak i kabina z 2 czesci ,na razie wykorzystam do modyfikacji v930 w wersji 2 wirnikowej ,jezeli sie sprawdzi do zamowie glowice 3 wirnikowa i moze odbiornik ( mysle ze jest roznica w sofcie do v977 a v931).To tyle na temat,pozdrawiam
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 26 lut 2015, o 16:55

Tzn. ja miałem zamiar wstawić tą głowicę do Waspa CPx .
Awatar użytkownika
zbig
Stały bywalec...
Posty: 231
Rejestracja: 02-01-2015
Lokalizacja: Montreal-Kanada
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: zbig » 26 lut 2015, o 18:21

bejo pisze:Tzn. ja miałem zamiar wstawić tą głowicę do Waspa CPx .

jezeli zamowiles to pewnie przyjdzie z tym ze nie jestem pewny czy to bedzie funkcjonowac w waspie cpx ,ale probowac mozesz :?:
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 26 lut 2015, o 19:48

Już nie przyjdzie bo zwrócili mi kasę a ja drugi raz nie zamawiałem .
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 27 lut 2015, o 09:26

http://www.dx.com/p/wltoys-v931-007-rep ... O-nrfmG8d0
Z tego by wynikało że lipa z naszych przeróbek . :( V977 i Wasp chyba mają te same średnice wału (2,5mm) ? Na to wygląda że V931 ma wał grubszy o 0,5mm . Nie ma gdzie się upewnić na 100% .
Awatar użytkownika
marek_c4
Lider forum...
Posty: 1956
Rejestracja: 23-10-2014
Lokalizacja: Swarzędz
Podziękował: 18 razy
Podziękowano: 57 razy
Kontaktowanie:

Postautor: marek_c4 » 27 lut 2015, o 09:41

Troszkę odejdę od tematu, ale ktoś kiedyś pytał ile minut można polatać V-977.
Przed chwilą sprawdziłe, i na akumulatorze dołączonym do modelu - 450mAh latał 10minut (zawis i trochę postępowych) po czym w szybkim tempie zaczął słabnąć.
Myślę że takie 7 minut było by optymalne (bez katowania akumulatora).
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 27 lut 2015, o 09:53

Być może ja ? 10min to sporo ! W jakim trybie , normal ? Mnie się udało w Waspie po wielu kombinacjach z krzywymi w Idle z 3min zwiększyć do ok 5 min . Muszę jeszcze pokombinować z Normal . Ostatnio cały czas latam tylko w Idle .

Jak już jestem przy tym "Idle" . Jak prawidłowo używać tej funkcji ? Czy można od razu startować z Idle ? Czy też powinno się startowć w Normal i dopiero gdy helik jest w powietrzu przełączać na Idle ? Dlaczego pytam ? Bo wtedy w.g. mego rozumowania trzeba by synchronizować obie krzywe (gazu i skoku ) w Normal i Idle tak aby podczas przełączenia z Normal na Idle nie było jakichś szarpnięć helikiem .

Dobrze mówię, czy piszę głupoty ? Sprawa się tyczy mikrusa . Dla Normal mam kąty przy dolnym położeniu drążka -2 , przy środkowym +5 , przy górnym +11 . Dla Idle - 11 , 0 , +11 . Teraz tylko poustawiać takie same kąty pomiędzy 50 a 100% wychylenia drążka gazu dla Normal i Idle ?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2015, o 11:22 przez bejo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lenu
Lider forum...
Posty: 2168
Rejestracja: 13-10-2014
Lokalizacja: Janki - niedługo Wolica :D
Podziękował: 21 razy
Podziękowano: 98 razy

Postautor: lenu » 27 lut 2015, o 11:18

W idlu można startować. Dajesz kąty bliskie 0 żeby nie było oporów dodatkowych i zwalniasz holda. Oczywiście wszystko to jeśli masz tam jakiś soft start bo inaczej nie wróżę długiego życia dla zębatek. Krzywą skoku dajesz w drugiej połowie zakresu drążka wszędzie taką samą.
Pozdrawiam, Artur
Goblin 500 / Gaui X3 / w planie 20letnim dużo dużo więcej / DX8
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 27 lut 2015, o 11:31

Właśnie nie ma soft startu . Robiłem tak że na Normalu rozkręcałem wirnik a potem przełączałem na Idle . W Normalu wtedy miałem kąt dodatni ale nie na tyle aby helik już odrywał się od ziemi . Po przełączeniu na Idle robił się kąt ujemny . Więc nieco dociskało helika do ziemi . Dopiero przesuwając drążek dalej do góry helik startował .
Awatar użytkownika
marek_c4
Lider forum...
Posty: 1956
Rejestracja: 23-10-2014
Lokalizacja: Swarzędz
Podziękował: 18 razy
Podziękowano: 57 razy
Kontaktowanie:

Postautor: marek_c4 » 27 lut 2015, o 11:35

bejo pisze:...10min to sporo ! W jakim trybie , normal ? ...

Tak w normal'u
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
lenu
Lider forum...
Posty: 2168
Rejestracja: 13-10-2014
Lokalizacja: Janki - niedługo Wolica :D
Podziękował: 21 razy
Podziękowano: 98 razy

Postautor: lenu » 27 lut 2015, o 12:57

Ogólnie ustawiając kąty w heli dobrze jest troche olać instrukcję i ustawić normal i idle z 0st na środkowej pozycji drążka. W idlu dajesz kąty do idla, a w normalu do połowy kąty normala a od połowy idla i nie ma problemów z przeskokiem kątów w locie jak zmieniasz tryb.
Pozdrawiam, Artur
Goblin 500 / Gaui X3 / w planie 20letnim dużo dużo więcej / DX8
Awatar użytkownika
bejo
Elita forum...
Posty: 1280
Rejestracja: 09-06-2013
Podziękował: 15 razy
Podziękowano: 39 razy

Postautor: bejo » 27 lut 2015, o 13:22

Właśnie dokładnie myślałem zrobić tak jak mówisz . Na środku drążka dla Normal i Idle ustawić kąt zerowy . I tak jak mówisz od środka do max te same kąty . Od min do połowy np. kąty dla 0 wychylenia drążka -5 , dla 25% -3 i dla 50% 0 stopni . I potem już dla 75% jakieś +5 i dla max +11 stopni . Podobnie trzeba by zrobić z krzywą gazu .

W V977 chyba nie ma takich problemów ? hmm
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 27 lut 2015, o 13:31

Bejo, już Ci pisałem, w V977 latasz, a nie kombinujesz i tracisz czas ;)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
lenu
Lider forum...
Posty: 2168
Rejestracja: 13-10-2014
Lokalizacja: Janki - niedługo Wolica :D
Podziękował: 21 razy
Podziękowano: 98 razy

Postautor: lenu » 27 lut 2015, o 13:35

Z kątami tak jest najlepiej i tak mi koledzy radzili właśnie, od razu uczysz się docelowego zakresu sterowania skokiem. Co do krzywej gazu to nie pomogę bo w 450 praktycznie odrazu po nauce zawisów w normalu, zacząłem latać w idlu i normala już nie używam, a nie bawiłem sie w przestawianie trybów podczas lotu. Ostatecznie przy przełączeniu z idla w normal trochę spadną obroty ale jak kąty zostaną takie same nie walnie odrazu w ziemię
Pozdrawiam, Artur
Goblin 500 / Gaui X3 / w planie 20letnim dużo dużo więcej / DX8

Wróć do „Mikro heliki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość