WLtoys - V977

Wszystkie maluszki do polatania w domu i w hangarze. Chociaż wiele z nich potrafi też poszaleć na dworze...
Awatar użytkownika
Bi0ly
czyt. Bajlandżaj
Posty: 1149
Rejestracja: 09-12-2014
Lokalizacja: Krosno
Podziękował: 36 razy
Podziękowano: 38 razy

Postautor: Bi0ly » 3 sie 2017, o 17:38

Potwierdzam, model lata nieporównywalnie lepiej od v977. Nawet przy sporym wietrze bardzo sobie fajnie radzi. Tak sobie latam tym XK i coraz bardziej jestem zadowolony. Od kąt pozbyłem się pieprzonego nawyku ściągania drążka z 4 kanałówki krety są praktycznie bez kosztów.
XL 380\Oxy4 Max\Goblin 550\XL 550\Goblin 700 Black Thunder\Protos 700X- iX12

Pozdrawiam bi0ly :}
Awatar użytkownika
Galo82
Elita forum...
Posty: 659
Rejestracja: 16-08-2016
Lokalizacja: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 15 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Galo82 » 3 sie 2017, o 18:26

W t150x silnik ogonowy jest zamontowany na wtyczkę z tyłu. Ja zrobiłem u siebie jak w 150dfc, zdażyło mi się zgubić silnik ogonowy poprzez dużego kreta :), ale potem bez problemu wrócił spowrotem na swoje miejsce..
Dużym problemem zwłaszcza na początku są zębatki serwa i główne.. jak już nabędzie się nawyk al + hold.. to krety bez strat..
2 x XL Power 380 I XL Power 550 I OXY4max I OXY2 SH I
Fr-Sky X-lite Pro
Awatar użytkownika
gusto
Elita forum...
Posty: 757
Rejestracja: 11-08-2016
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: gusto » 3 sie 2017, o 18:27

Takiego moda wymyśliłem żeby rozwiązać moje problemy z v977:
- serwa es 9251
- tarcza od k124
Tylko nie wiem czy to zatrybi.Co myślicie?
Protos 380 | X360 | Diatone R349 |

Taranis X9D SE
Awatar użytkownika
Galo82
Elita forum...
Posty: 659
Rejestracja: 16-08-2016
Lokalizacja: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 15 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Galo82 » 3 sie 2017, o 19:08

lepszy będzie jak poprostu wymienisz na xk120.. lub inny :)
2 x XL Power 380 I XL Power 550 I OXY4max I OXY2 SH I
Fr-Sky X-lite Pro
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 3 sie 2017, o 19:12

Serwa różnią się delikatnie od oryginalnych. Np w oryginalnych silniczek wystaje poza obudowę serwa a w 9251 silniczek jest schowany w obudowie serwa, więc ten konkretny rozmiar jest inny. Ma to znaczenie przy serwie prawym i przednim. Silniczek z serwa musi w tym przypadku wystawać, bo orczyk by się nie zmieścił. Najlepiej wykręć sobie jedno serwo, weź suwmiarkę i posprawdzaj wymiary czy się zgadzają.
Co do tarczy to jeśli tylko spasuje to czemu nie. Oryginalne plastikowe tarcze u mnie momentalnie nabierają sporego luzu na łożysku, nawet rzekł bym ogromnego, ale ja gdy latam to się nie piernicze i walę gdzie tylko się da. Kleju mam już chyba z dobre 5 gram na heliku. Według mnie wymiana tarczy na aluminiową miałaby sens, gdyby ten mikrus miał więcej mocy, bo tarcza metalowa będzie sporo cięższa od aluminiowej i na pewno to będzie się dało odczuć w locie, ale z kolei być może będzie nieco precyzyjniejszy.

Coś prawdy w tym jest, że lepiej będzie wymienić na K120. Jeżeli lubisz mikrusy i czujesz, że chciałbyś mieć mocniejszego to odkładaj kase i czekaj na K120 BNF z promocji na TomTop. Może się jeszcze pojawi promocja na tego skurczybyka. Aha, tylko że Ty masz v977, więc musiałbyś kupić K120 RTF... No gorsza sytuacja, bo ja mając K110 mogę kupić wersję BNF i mieć jeden nadajnik do obu helików.
No to w takiej sytuacji musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy chciałbyś mocniejszego mikrusa. Jeśli tak, to zbieraj kase na nowego a v977 klej kropelką, taśmą i lataj. A jeśli v977 wystarczy Ci do końca życia to możesz się bawić w upgrady, ale jak dla mnie to ten helik jest za słaby żeby montować mu metalowe podzespoły.
Awatar użytkownika
gusto
Elita forum...
Posty: 757
Rejestracja: 11-08-2016
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 46 razy
Podziękowano: 10 razy

Postautor: gusto » 3 sie 2017, o 20:59

W moim przypadku 977 używam do treningu przed lotami 450tka. Mikrusy pełnią u mnie bardzo ważną rolę tak wiec razi mnie ta niedokładności w sterowaniu.Tez nie oszczedzam 977 i przywalam nim wiele razy.Taka jego rola. :) Na dodatek latam nad betonem co potęguje straty podczas kreta.
Tak wiec szkoda na takie loty t150.K120 wydaje się w eksploatacji trochę droższy od 977 ale jak ma latać precyzyjniej to się chyba opłaca.Mam turnigy 9xr wiec napewno jest moduł którym sparuje się z modelem. :) Dzięki za sugestie :thumb:
Protos 380 | X360 | Diatone R349 |

Taranis X9D SE
Awatar użytkownika
Galo82
Elita forum...
Posty: 659
Rejestracja: 16-08-2016
Lokalizacja: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 15 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Galo82 » 3 sie 2017, o 21:25

Z tym t150 to pewnie masz racje, nie mam parcia na sprzedaż, w końcu przyszły pakiety zamówione 1,1/2 miesiąca temu.. na oko są lepsze od alignowskich. Jak kupiłem jakiś czas temu xk k110.. też czułem ten brak mocy i inne mniej precyzyjne sterowanie.. ale z drugiej strony pakiety do t150 miałem.. padaka.. ale uważam że nie tylko moc, ale też umiejętności swoje robią.. trzeba też mądrze gazem działać.. Chyba :)
2 x XL Power 380 I XL Power 550 I OXY4max I OXY2 SH I
Fr-Sky X-lite Pro
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 3 sie 2017, o 21:28

No właśnie. Tak rozpływacie się nad tymi maleństwami, a prawda jest taka, że to nie moc robi z Was pilotów. :)
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 3 sie 2017, o 21:37

W takim razie byczku przełoż do g500 silnik z 380tki :)
Awatar użytkownika
wojtekr
Administrator
Posty: 8027
Rejestracja: 22-01-2013
Lokalizacja: W-wa
Podziękował: 299 razy
Podziękowano: 458 razy
Kontaktowanie:

Postautor: wojtekr » 3 sie 2017, o 22:42

miruuu pisze:W takim razie byczku przełoż do g500 silnik z 380tki :)


To tak jak by latać spaliną :)
Helikoptery
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 4 sie 2017, o 02:25

Panowie, ale co mają umiejętności pilotażu do mocy helikoptera? Gdybym narzekał że v977 jest tak słaby że nawet prostych figur nie da się nim wykonywać to wtedy możecie się śmiać że jakby był dobry pilot to by każdą figurę wykonał :)
Da się wykonać sporo figur, a większości jeszcze nie umiem, ale nie o to chodzi. Sęk w tym, że często kusi żeby tak przypierniczyć gwałtowniej, ale przeważnie zawsze kończy się zamułą. Raz nawet po 3 minutach lotu gdy chciałem gwałtownie zrobić flipa na plecki to silnik mi zgasł, bo napięcie spadło tak nisko że odcięło silnik.
Po prostu trzeba ustawić mniejszy skok łopat i pogodzić się z tym, że v977 ma ograniczoną moc.
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 4 sie 2017, o 06:01

miruuu pisze:W takim razie byczku przełoż do g500 silnik z 380tki :)
Nie popadajmy ze skrajności w skrajność. Poza tym, chodziło mi o coś zupełnie innego zazdrośniku :D :D :D.
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sie 2017, o 06:38

A o co Ci chodziło? :)

Moim zdaniem porównanie mocy v977 do k120 jest właśnie identyczne jak porównanie g500 z silnikiem od g500 do g500 z silnikiem od G380.
Awatar użytkownika
Galo82
Elita forum...
Posty: 659
Rejestracja: 16-08-2016
Lokalizacja: Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza
Podziękował: 16 razy
Podziękowano: 15 razy
Kontaktowanie:

Postautor: Galo82 » 4 sie 2017, o 07:31

Miruuu mnie nie chodziło o porównanie.. lecz o coś w stylu, jak Próbowałem nauczyć się zwykłej pętli, to na początku każdy helik mi zdychał, a t150x tracił prawie obroty na wirniku, potem jak nauczyłem się w miarę ok pracować kątami łopat, to każdym mi to wychodzi. Fakt jest taki że v977 jest słabiutki.. :)
2 x XL Power 380 I XL Power 550 I OXY4max I OXY2 SH I
Fr-Sky X-lite Pro
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 4 sie 2017, o 07:39

Ja wiem wiem. Ja napisałem do byka :)
Awatar użytkownika
DonPaco
Zaczyna się rozkręcać...
Posty: 79
Rejestracja: 29-06-2017
Lokalizacja: Zielona Góra
Podziękował: 7 razy
Podziękowano: 1 raz

Postautor: DonPaco » 5 sie 2017, o 06:41

po właczeniu w v977 trybu 3D w idle helika nie sposób go opanować. strasznie nim rzuca, nie da rady nawet na moment zrobić stabilnego zwisu...czy to tak ma być czy coś u mnie jest skopcone? na symku czy w innych modelach znajomych heliki tak nieprzewidywalne w tym trybie się nie zachowują..krotko pisząc nie da się w ogóle latac w tym trybie.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Nine Eagle solo pro 4ch | Syma S8W | V977 | Blade 230s |Tarot 450 PRO V2 FBL Silver | Phantom 4
Awatar użytkownika
TomRar
Elita forum...
Posty: 684
Rejestracja: 17-07-2015
Lokalizacja: Tarnów
Podziękował: 39 razy
Podziękowano: 12 razy

Postautor: TomRar » 5 sie 2017, o 06:47

Hmm, ale w sensie że po wystartowaniu automatycznie znosi go na którąś stronę i nie idzie tego przezwyciężyć, czy po prostu wznosi się i zaczyna skakać we wszystkich kierunkach?
W trybie 6G stabilnie wisi?
Dobrze byłoby gdybyś nagrał filmik, bo nieco dziwne to zachowanie.
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 5 sie 2017, o 10:11

To są z reguły słowa początkujących. Dlatego moim skromnym zdaniem V977 średnio nadaje się do pierwszych zawisów. Jedyne co za nią przemawia to koszt eksploatacji, ot co.
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 5 sie 2017, o 11:18

Mógłbyś rozwinąć myśl bo nie wiem już sam z której jej częścią nie zgadzam się najbardziej? :D
Awatar użytkownika
Pan Byku
Elita forum...
Posty: 1159
Rejestracja: 06-07-2015
Lokalizacja: Głosków Letnisko
Podziękował: 78 razy
Podziękowano: 48 razy

Postautor: Pan Byku » 5 sie 2017, o 14:26

Gdybyś sam zaczynał od takiego helika swoją przygodę, to wtedy mógłbym :)
Sie lata.
Pan Buhaj
RC addicted

Wróć do „Mikro heliki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

cron