zborecque pisze:Przy zdjętych łopatach może wyglądać na wszystko cacy, bo siła z jaką śmigiełko musi trzymać się wałka nie musi być tak duża jak z łopatami gdy dochodzi kompensacja. Przerabiałem to w mcpxie wiele razy.
Wysłane z tapatalk. Android forever.
Zwróć możne jednak uwagę na kierunek obrotu mikrusa.
z łopatami kręci się w prawo czyli ogon za dużo kompensuje- wygląda to wręcz jakby mu się revers dla gyra przestawił
Na szpindlu wszystkie podkładki czy co tam jest ale jest w odpowiedniej kolejności?
troszkę sztywniej te łopaty przykręć i ustaw na równo
wał nie ma bić na boki///??? może rama gdzieś pękła lub łożysko się posypało i tak telepie
sprawdź też stan zębatki o czym pisał pan buchaj
aaa
i spróbuj jeszcze raz bez łopat go odpalić i w trakcie pracy silnika głównego pchnij mu OGON w prawo czyli kabinka idzie w lewo