miruuu pisze:Lepiej już załączyć holda w zawisie i posadzić go dodatnimi kątami i jeszcze kręcącym się wirnikiem.
No to tak właśnie robię kiedy latam w idlu.
kajan pisze:Kurczę, polatałem dziś po dłużej przerwie. Albo zapomniałem już jak latał wcześniej albo silnik osłabł lub pakiety. Drążek na maxa i wznosi się jak zepsuta winda w PKiN - ledwie dyszał. Zacząłem kombinować z krzywymi pitcha, w końcu zmniejszyłem max z 90 na 80 i jest najlepiej ale kiepsko ogólnie. Reszta punktów proporcjonalnie i symetrycznie czyli krzywa jest: 20,35,50,65,80, a gaz 100-płasko rzecz jasna. Druga zagwozdka to, że po przełączaniu normal/idle na około 3/4 "gazu" nie ma "szarpnięcia" - (zmiany obrotów), a teoretycznie powinna być bo w tym punkcie normal jest ustawiony na 80, (pitch +(dodatni) - identyczny jak dla idla). O co tu może chodzić? A jak Wy macie ustawione krzywe?
TomRar pisze:Hmm to brak mocy obstawiałbym w takim razie na luźną zębatkę odbierającą. Gdy dajesz w palnik to ona nie wyrabia i się obkręca na wale, ale wtedy tak czy siak słyszałbyś różnicę w obrotach przy zmianie normal/idle.
kajan pisze:Co do FBLa to nie wiem do końca co masz na myśli? Czy chodzi Ci o czułość gyra? To można regulować płynnie.
kajan pisze:Kurczę, polatałem dziś po dłużej przerwie. Albo zapomniałem już jak latał wcześniej albo silnik osłabł lub pakiety. Drążek na maxa i wznosi się jak zepsuta winda w PKiN - ledwie dyszał. Zacząłem kombinować z krzywymi pitcha, w końcu zmniejszyłem max z 90 na 80 i jest najlepiej ale kiepsko ogólnie. Reszta punktów proporcjonalnie i symetrycznie czyli krzywa jest: 20,35,50,65,80, a gaz 100-płasko rzecz jasna. Druga zagwozdka to, że po przełączaniu normal/idle na około 3/4 "gazu" nie ma "szarpnięcia" - (zmiany obrotów), a teoretycznie powinna być bo w tym punkcie normal jest ustawiony na 80, (pitch +(dodatni) - identyczny jak dla idla). O co tu może chodzić? A jak Wy macie ustawione krzywe?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość