WLtoys - V977

Wszystkie maluszki do polatania w domu i w hangarze. Chociaż wiele z nich potrafi też poszaleć na dworze...
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 20 kwie 2015, o 22:08

A macie pomysla jak wzmocnić popychacze?

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 20 kwie 2015, o 22:29

Mus odboleć te 8 zeta i kupić po prostu zapasówki :)
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 20 kwie 2015, o 22:35

Już kupiłem ale jakoś chyba przez księżyc idą bo dojść nie mogą.
Tak też myślałem ze w tym przypadku ciężko będzie coś sensownego wykombinować

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 06:05

przemek pisze:Dajesz normalnie superglue, sklejasz, po czym jak klej jest jeszcze mokry to posypujesz go sodą, po prostu. Posypujesz lub czymś nakładasz w zależności od dostępu. Połączenie robi się naprawdę mocne, bez problemu mogę teraz wpinać i wypinać popychacz w tą kulkę i trzyma jakby nigdy nie była złamana. Ogólnie polecam :thumb:

Genialne. Nie wiedziałem o tym. Muszę przetestować na klejeniu podwozia do mikrusa bo tam zwykła kropelka puszcza od razu.
Xeo pisze:A macie pomysla jak wzmocnić popychacze?

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk

Może zrób odlew sodowy i będziesz miał na wieki wieków... :)
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 21 kwie 2015, o 08:00

bejo pisze:Złamane miejsce łączysz klejem CA . Potem wokół smarujesz klejem i ten klej dokładnie opruszasz sodą . Nadmiar otrzepujesz i jeszcze raz na tą sodę dajesz klej . Trzyma jak spaw !


Można tak robić o ile jest na to miejsce. Na tarczy ponowne polanie klejem zostawiłoby już dużego strupa.
U mnie po zabiegu sodowania kulka wygląda tak ;)

Obrazek

Myślałem, że krzywo się skleiła i popychacze przerzuciłem na te dłuższe kulki bo łopaty miałem mocno roztorowane, ale okazało się że dostał też szpindel i to on był winny roztorowaniu. Co ciekawe, to był mój pierwszy kret na pinionie 9T i od razu takie straty. Na pinionie 8T kretów trochę było ale nigdy takich strat. Być może to przypadek ale uważać trzeba :)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 08:18

Myślę, że to przypadek raczej. Silnik kręci odrobinę szybciej ale obecnie helik musiałby pracować na swoich granicach wytrzymałości, żeby ten pinion coś zmienił.
A holdzik był przy krecie?
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 21 kwie 2015, o 08:18

przemek pisze: Co ciekawe, to był mój pierwszy kret na pinionie 9T i od razu takie straty. Na pinionie 8T kretów trochę było ale nigdy takich strat.

Nie sądzę żeby pinion miał tu znaczenie.
Jak wrażenia z lataniem na 9T? Silnik nie zdycha? Ogon nie puszcza?
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 08:22

Wrażenia są ok.
Jesli chodzi o moc to bez zmian. Co nadrobisz obrotami, musisz zdjąć kątami bo ogon ogranicza i tak.
Helik natomiast lata nieco precyzyjniej.
No i lepiej lata w trybie normal (jakby to miało znaczenie) bo ma wyższe obroty na niższych kątach.
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 21 kwie 2015, o 09:21

Ja też jestem zadowolony. Heli jakby żwawszy, bardziej energiczny. U siebie nie mogę zwiększać kątów, ale po założeniu tej zębatki o wiele mniej odczuwam brak wystarczających kątów. Ogon trzyma spoko.
Tak lata, totalny chaos i brak ładu i składu, ale ja inaczej niestety nie umiem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=e-QE7EcstM0
(trzeba mocno podgłosić, bo mikrofon w sjcamie to niestety porażka)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16285
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1772 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 21 kwie 2015, o 09:27

A ja mysle ze pinion jak najbardizej ma znaczenie. Nie ze wzgledu na obroty ale ze wzgledu na zazebeinie zebatek.
Tam sie nie ustawia luzu, a pinion o 1T MUSI miec wieksza srednice... ergo - zebatki sie bardziej zazebiaja.
Moze ten luz miedzyzebny ma duza tolerancje i tak czy siak jest OK, ale na 100% bardziej zazebione zebatki trudniej zerwac... a skoro trudniej zerwac zebatki to pusci cos innego.
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 21 kwie 2015, o 09:31

przemek ile czasu Ci zajęło aby tak śmigać helikiem?
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 21 kwie 2015, o 09:45

Hmm.. raczej ile kretów ;)
Właśnie sprawdziłem bo sam już nie pamiętałem, V922 kupiłem w połowie czerwca 2013r i to był pierwszy heli 6ch. Ale ile mi zajęło dojście do jako takiego panowania to nie mam pojęcia. W tamtym roku myślę, że latałem już podobnie. Tutaj filmik z września, chaos taki sam tyle że z kretem na końcu ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Nup7001uSDc

Na tym poprzednim filmiku latałem na najgorszej baterii i helik nie miał za bardzo siły. Zawsze mi się nie chce zaznaczyć i nigdy nie wiem na co trafię ;)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
Xeo
Elita forum...
Posty: 506
Rejestracja: 12-11-2013
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Podziękował: 195 razy
Podziękowano: 14 razy

Postautor: Xeo » 21 kwie 2015, o 09:57

Kreowanie jest w to wpisane dla mnie to oczywista oczywistość.
Ja postawiłem sobie cel ze dopóki nie nauczę się podstaw 3D na mikrusie nie kupię czegoś większego.
Na razie mam problem z prostymi rzeczami jak np kółko czy ósemka bo nie mogę się przyzwyczaić ze obrót jest z gazem i jak skręcić aby nie zaburzać gazu :-/

Wysłane z GT-N7100 przy użyciu Tapatalk
Awatar użytkownika
subframe
Stały bywalec...
Posty: 140
Rejestracja: 17-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 26 razy
Podziękowano: 16 razy

Postautor: subframe » 21 kwie 2015, o 10:20

przemek pisze: Na tym poprzednim filmiku latałem na najgorszej baterii i helik nie miał za bardzo siły. Zawsze mi się nie chce zaznaczyć i nigdy nie wiem na co trafię ;)

Nie no, baaardzo ładnie.. naprawdę. Jak tak jeszcze nie potrafię, zwłaszcza tic-toców.
Napisz jakie masz mody oprócz 9T, SUT?. Pakiety zwykłe czy niebieskie? Ile maja wylatane?
No i gdzie kupiłeś zębatkę 9T?
pozdrawiam
Subframe
450PRO DFC, V977, 250GT
Me-109, Cessna 182
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 10:41

aikus pisze:A ja mysle ze pinion jak najbardizej ma znaczenie. Nie ze wzgledu na obroty ale ze wzgledu na zazebeinie zebatek.
Tam sie nie ustawia luzu, a pinion o 1T MUSI miec wieksza srednice... ergo - zebatki sie bardziej zazebiaja.
Moze ten luz miedzyzebny ma duza tolerancje i tak czy siak jest OK, ale na 100% bardziej zazebione zebatki trudniej zerwac... a skoro trudniej zerwac zebatki to pusci cos innego.

Te zębatki rozmiarem albo się nie różnią albo różnią się nieistotnie. Moim zdaniem mają ten sam rozmiar a jedynie inne zagęszczenie ząbków, które w jednym jak i drugim przypadku chodzą ładnie z zębatką główną.
Awatar użytkownika
aikus
Jaskiniowiec
Posty: 16285
Rejestracja: 29-09-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 1772 razy
Podziękowano: 1022 razy

Postautor: aikus » 21 kwie 2015, o 11:10

Nie ma takiej opcji Miruu.
Cos sie musi zmienic, albo modul tryba (a jak wiadomo wspolpracujace tryby MUSZA miec modul tai sam) albo musi sie zmmienic srednica.
Srednica moze sie zmienic w zakresie tolerancji luzu miedzyzebnego - to jedyne co jestem sobei w stanie wyobrazic jako technicznie poprawne, tym nie mniej nie pozostajace bez wplywu na prace przekladni.
W szczegolnosci - moze byc tak jak mowilem.
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 11:13

Wiem o czym mówisz. Ja mogę jedynie napisać, że średnica obu zębatek nie różni się więcej niż 0.5mm (bo więcej bym dostrzegł gołym okiem). Kładłem jedną na drugą. Wyglądały na takie same a jedynie zagęszczenie ząbków było inne.
Mówię o różnicach widocznych gołym okiem.
Awatar użytkownika
przemek
Elita forum...
Posty: 800
Rejestracja: 22-10-2014
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 95 razy
Podziękowano: 90 razy

Postautor: przemek » 21 kwie 2015, o 11:14

subframe pisze:
przemek pisze: Na tym poprzednim filmiku latałem na najgorszej baterii i helik nie miał za bardzo siły. Zawsze mi się nie chce zaznaczyć i nigdy nie wiem na co trafię ;)

Nie no, baaardzo ładnie.. naprawdę. Jak tak jeszcze nie potrafię, zwłaszcza tic-toców.
Napisz jakie masz mody oprócz 9T, SUT?. Pakiety zwykłe czy niebieskie? Ile maja wylatane?
No i gdzie kupiłeś zębatkę 9T?

Dzięki dzięki :) Mody w zasadzie żadne, od niedawna 9T, a cycka i długie śmigiełko czarne odkryłeś Ty a ja tylko skopiowałem ;) Tutaj latałem na niebieskim, a ile on ma za sobą to nawet nie wiem.. V977 razem z pakietami kupiłem pod koniec lipca ubiegłego roku i starałem się latać codziennie po pracy. Zimę ten z filmiku przeżył słabo i heli już lata na nim bo lata. Muszę kupić nowe bo w tej zębatce czuję potencjał ;)

Edit:
Zapomniałem o trybie. Pasuje idealnie i pomimo że jest jeden ząb więcej, wyczuwalny luz jest identyczny jak w 8T. Też zastanawiałem się jak to możliwe ale tak jest. Fajny jest dźwięk głowicy, wyraźnie inny niż na 8T.
Link do zębatki:
http://www.banggood.com/Walkera-CP-Nine-Eagles-Brushless-Motor-Copper-Gear-M0_5-9T-p-78633.html
Tylko na wała wchodzi nieco luźniej. Za namową Mirka wkleiłem ją na klej do gwintów i trzyma perfekt. Byłem przekonany że ją zerwie przy tym krecie, ale zerwało kulkę i skrzywiło szpindel, a zębatka została :)
Protos Mini i dlugo nic :)
Awatar użytkownika
zbig
Stały bywalec...
Posty: 231
Rejestracja: 02-01-2015
Lokalizacja: Montreal-Kanada
Podziękował: 2 razy
Podziękowano: 5 razy

Postautor: zbig » 21 kwie 2015, o 14:02

miruuu pisze:Wiem o czym mówisz. Ja mogę jedynie napisać, że średnica obu zębatek nie różni się więcej niż 0.5mm (bo więcej bym dostrzegł gołym okiem). Kładłem jedną na drugą. Wyglądały na takie same a jedynie zagęszczenie ząbków było inne.
Mówię o różnicach widocznych gołym okiem.

biorac pod uwage ze srednica podzialowa zebatki to modul razy ilosc zebow ,to zwiekszajac o 1 zabek mamy te o.4 -0.5 mmm.
I tu AIKUS ma racje ,zebatki pracuja bardziej sztywno co przelozy sie na powazniejsze uszkodzenia po krecie,niestety
Awatar użytkownika
Don Mirson
Ja tu tylko sprzątam
Posty: 19704
Rejestracja: 11-05-2010
Lokalizacja: Wawa
Podziękował: 1793 razy
Podziękowano: 920 razy

Postautor: Don Mirson » 21 kwie 2015, o 14:42

Hmmm. Pewnie tak, ale skoro przykreciłem nim na nowej zebatce z 20 razy i nic to chyba nie będzie miało to większego znaczenia w praktyce.

Wróć do „Mikro heliki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości